Máš pravdu:goes píše:super, jen skoda, ze takovy vymazleny bude jen ten kus z katalogu, protoze na silnicich bude clovek potkavat veskrze holobyt na plechacich a s motorem 1,0 a vybydlenou vybavou.
Fiat a vše kolem nich
Re: Fiat a vše kolem nich
Bez bodů
Re: Fiat a vše kolem nich
tak je zase pravda, ze ten holobyt s klimou a LPG vysel na 160tisic, coz zase odpovida
Re: Fiat a vše kolem nich
To je snad jediná věc, která by mohla nové Pandě u nás podtrhnout nohy - nesmyslná cenová politika, jak se to českému importérovi Fiatu bohužel občas povede
Ale doufejme že tentokrát bude vše OK a třetí Panda bude pokračovat v úspěchu svých předchůdců. Přinejmenším přichází v pravý čas, aby se Fiat mohl s plnou silou postavit novému Picantu a taky té malé věci od VW.
Ale doufejme že tentokrát bude vše OK a třetí Panda bude pokračovat v úspěchu svých předchůdců. Přinejmenším přichází v pravý čas, aby se Fiat mohl s plnou silou postavit novému Picantu a taky té malé věci od VW.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Fiat a vše kolem nich
Koukam, ze uz jsme tu s tim magazinem skoro zbytecni
Ceske predstaveni nove Pandy i s cimsi jako video:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/fia ... tajemstvi/
Na Puntu a MiTu se pracuje...
Ceske predstaveni nove Pandy i s cimsi jako video:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/fia ... tajemstvi/
Na Puntu a MiTu se pracuje...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Fiat a vše kolem nich
Nejdřv musím napsat,že mě nenechal řídit,takže to bude zprostředkovaně.
Byla to verze Urban,2.0 Mjet 103 KW 6.st.manuál.
Zavíraní dveří dobře utlumené,jak při nasednutí,tak zavření zvenku.Materiály vevnitř přijemný na omak,jak palubka,tak dveří.Schránka u spolujezdce docela malá,odkládacích prostror docela dost.Loketní opěrka vpředu prostorná.Ovládání klimatizace je přes rádio.Maxi-dot mezi budíky vypadá velmi dobře.Motor po nastartovaní dobře utlumen i zase studena.Trasa byla jenom PV-Výšovice.Podvozek jízdně velmi dobrý,zatáčka ve 100 km/h bez náklonu,tedy žádný nebyl.Řazení krátké dráhy.Filtrování nerovností velmi dobré.Brzdy měli příjemný nástup,ne jak v GP.Startovaní tlačítkem je dobrá věc.Kyeles Go bych ale doporučil kombinovat s automatem,tam už to bude takové lepší.Ve Výšovice tu cestu plátují skoro skoro pořád,pak kousek po prašné cestě.Motor 2.0 Mjet 103 KW na naše silnice bohatě stačí.
Celkově spokojenost a je to první Fiat co mě zaujal.Jediné mínus je ten Haldex 2 generace.
Byla to verze Urban,2.0 Mjet 103 KW 6.st.manuál.
Zavíraní dveří dobře utlumené,jak při nasednutí,tak zavření zvenku.Materiály vevnitř přijemný na omak,jak palubka,tak dveří.Schránka u spolujezdce docela malá,odkládacích prostror docela dost.Loketní opěrka vpředu prostorná.Ovládání klimatizace je přes rádio.Maxi-dot mezi budíky vypadá velmi dobře.Motor po nastartovaní dobře utlumen i zase studena.Trasa byla jenom PV-Výšovice.Podvozek jízdně velmi dobrý,zatáčka ve 100 km/h bez náklonu,tedy žádný nebyl.Řazení krátké dráhy.Filtrování nerovností velmi dobré.Brzdy měli příjemný nástup,ne jak v GP.Startovaní tlačítkem je dobrá věc.Kyeles Go bych ale doporučil kombinovat s automatem,tam už to bude takové lepší.Ve Výšovice tu cestu plátují skoro skoro pořád,pak kousek po prašné cestě.Motor 2.0 Mjet 103 KW na naše silnice bohatě stačí.
Celkově spokojenost a je to první Fiat co mě zaujal.Jediné mínus je ten Haldex 2 generace.
Naposledy upravil(a) Dix dne čtv 01 zář 13:14, celkem upraveno 2 x.
Bez bodů
Re: Fiat a vše kolem nich
Dix: Jak můžeš posoudit nástup brzd, když jsi neřídil?
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Re: Fiat a vše kolem nich
Kdyby to mělo ostré brzdy,jak v GP,tak by byl skoro v čelním skle.Takhle bylo vidět,že to má dobrej nástup a nebrzdí to,když se dotkneš pedálů.
Bez bodů