Alfa romeo 147
Re: Alfa romeo 147
Nechci srovnavat svoje auto s AR147 ani s zadnym jinym, z toho je vzdycky obrovskej flame at je to jak chce. Ja mam zkusenosti jen s jednim kusem s 1.6 a ten me nepresvedcil a bylo to prave na tech castech jak pisete - zvlnenej nebo jinak nerovnej najezd do zatacky apod. Na relativne hladkym povrchu to bylo super ale cim horsi povrch byl, tim se to zhorsovalo. To nikoho neprekvapi, co me prekvapilo bylo jak moc se to zhorsovalo
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Alfa romeo 147
Emix - troufam si rict ze jizdni vlastnosti jsou nejdulezitejsi vlastnost auta skoro pro vsechny na tomto foru...
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Alfa romeo 147
Alfa 147 krom GTA neni zadne sportovni auto ani nikdy tak nebyla prezentovana. Je to klasicky hatchback, ikdyz se zkracenym podvozkem 156ky, coze v dobe predstaveni 156 byla asi nejlepsi predokolka. Sam jsem jezdil obema, 156 super, 147 uz me nijak extra nenadchla. Kamarad mel 147 2.0 JTDM16 najeto 20tis km. Motorove mi to logicky vzdy nandal ale na brzdy a do zatacek jsem ho vzal ja s sestnactkou A3kou. Pak jsem s tim jel a auto se cele houpalo a zadek hazel vlny pri ostrejsi jizde, dokonce bych rek ze motor byl rychlejsi nez spodek. Neco mozna bylo zpusobeno tim ze na tom mel zakladni 16ky kola ja 17ky. A co se tyce kvality do cca 100tis km: 3x menena spojka, dvakrat tlumice, tycky stabilizatoru, komfortni elektronicka jednotka, komplet brzdy o nejakem poblikavani kontrolek nemluve to uz neresil vubec. Ja mam neco pres 90 tis a menil jsem akorat olej a filtry dle LL servisu. Interier je jak novy nic nevrze ani neodpadava. Vloni jsem se mel moznost svezt s Giullietou tam je posun znacny hlavne v kvalite jizdy i toho interieru je zas uplne nekde jinde, ale celkovy pocit spis takovy nemecky, alfacka hravost ta tam, jo a dvojspojka TCT tragicka, nebrat!
Re: Alfa romeo 147
Našel jsem tu studii, resp. článek o kterém jsem mluvil. Viz. http://startup.lupa.cz/clanky/yeseter-n ... 5-milionu/Eda píše:Emix - troufam si rict ze jizdni vlastnosti jsou nejdulezitejsi vlastnost auta skoro pro vsechny na tomto foru...
Zde je ten zmiňovaný graf:
S procentuálním zastoupením důrazu na spotřebou jsem se utnul, ale procento u jízdních vlastnosti zhruba sedí.
Re: Alfa romeo 147
nesedí: nevěřím, že u BMW je NULA v kolonce jízdní vlastnosti....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Alfa romeo 147
Sorry, ať je pán Integrale jakkoliv vážený a řidičský zdatný, tak podobně fanatické kecy fanouška jedné značky či národnosti aut mě vždy zaručeně přesvědčí, že s daným jedincem není něco v pořádku....
Chápu, všude číst, že auto které mám rád je hrozná poruchová mrdka by mě taky nebavilo a sám moc dobře vím, že v případě Italů je to často i o diletantství jejich majitelů. Osobně nemám žádný problém s tím, koupit si italské auto, ale zase co je moc, to je moc, a dělat kupříkladu zrovna 147 nejlépe jezdící, bezproblémové auto je prostě buď zaslepenost, nebo nedostatečný rozhled.
Chápu, všude číst, že auto které mám rád je hrozná poruchová mrdka by mě taky nebavilo a sám moc dobře vím, že v případě Italů je to často i o diletantství jejich majitelů. Osobně nemám žádný problém s tím, koupit si italské auto, ale zase co je moc, to je moc, a dělat kupříkladu zrovna 147 nejlépe jezdící, bezproblémové auto je prostě buď zaslepenost, nebo nedostatečný rozhled.
Ain´t nobody got time for that
- Integrale
- Autoškolák
- Příspěvky: 38
- Registrován: pát 22 bře 12:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa romeo 147
Najděte obrat "bezproblémové auto" v tom, co jsem psal.
www.integrale.cz
www.zavodak.cz
www.competizione.cz
www.zavodak.cz
www.competizione.cz
Re: Alfa romeo 147
Dobře, potom nechápu příspěvek, kterým to zde začalo, ve kterém se divíte, že se 147 někomu rozpadla. Navíc když v podstatě každé auto se může rozpadnout (ve smyslu KO motor (i u pečlivě servisovaných 147 ne tak výjimečná věc), porucha čehokoliv důležitějšího atd...)
Ain´t nobody got time for that
- Integrale
- Autoškolák
- Příspěvky: 38
- Registrován: pát 22 bře 12:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa romeo 147
emix: Plně s Vámi souhlasím, jízdní vlastnosti jsou skutečně na okraji zájmu, pokud nepředpokládáme extrémy ("na zabití"). Na straně druhé se dá říci, že auto "na zabití" se dnes hledá na našem trhu těžko.
Další rovinou je suma vlastností versus jejich využitelnost. Uvedu příklad: za nejlepší auto považuji Lanera Evo IX, protože jsem prostě blázen. Ale na rovinu musím dodat, že jeho vlastnosti jsou natolik extrémní, že v praktickém provozu jsou zcela zbytečné. Nemůžete prakticky nikdy naplno využít dokonalou trakci toho vozu, protože Vám to prostě reálné podmínky neumožní. Za každou zatáčkou řidič v běžném provozu musí čekat spadlého cyklistu nebo odstavený vlek plný uhlí. Takže debatu o tom, jestli je Lancer Evo nejlepší nebo nejzbytečnější auto světa, můžeme vést do nekonečna.
Podobné je to s tou Alfou, kde sice jízdní vlastnosti jsou vynikající (a retron doufám pochopí, když jeho názor přejdu raději mlčením), ale projeví se vlastně hlavně na zatáčkovitých a rozbitých cestách, kde opět málokterý jiný účastník provozu na pozemních komunikacích předpokládá, že někdo pojede "na plný koule". Jinak je to nelogicky divně postavený auto, u něhož jsem výbavu stokoňovým motorem nikdy nepochopil, zatímco 2.5 V6 nebo nějaké turbo v nabídce zoufale chybělo. Stejně tak absence samosvoru v GTA, který je ale součástí standardní výbavy JTDm, posouvá filozofii nabídky Alfy Romeo kamsi do Bohnic.
Takže opět můžeme vést nekonečné diskuse o zbytečnosti toho auta, ale fakt je, že chtít po něm něco úplně jiného, než co je smyslem jeho existence, je minimálně divné a podobné stížnosti jsou podle mého názoru nepravé.
Pokud hledáme bezproblémopvé auto, mají jím být výrobky s nápisem Fiat a nikoli Alfa Romeo (což se poslední dobou mění, 159 byla krajně nesportovním autem a Giulietta - jak je podvozkově vynikající v rámci tradic - je v podstatě docela nudné auto).
Jinak díky.
Další rovinou je suma vlastností versus jejich využitelnost. Uvedu příklad: za nejlepší auto považuji Lanera Evo IX, protože jsem prostě blázen. Ale na rovinu musím dodat, že jeho vlastnosti jsou natolik extrémní, že v praktickém provozu jsou zcela zbytečné. Nemůžete prakticky nikdy naplno využít dokonalou trakci toho vozu, protože Vám to prostě reálné podmínky neumožní. Za každou zatáčkou řidič v běžném provozu musí čekat spadlého cyklistu nebo odstavený vlek plný uhlí. Takže debatu o tom, jestli je Lancer Evo nejlepší nebo nejzbytečnější auto světa, můžeme vést do nekonečna.
Podobné je to s tou Alfou, kde sice jízdní vlastnosti jsou vynikající (a retron doufám pochopí, když jeho názor přejdu raději mlčením), ale projeví se vlastně hlavně na zatáčkovitých a rozbitých cestách, kde opět málokterý jiný účastník provozu na pozemních komunikacích předpokládá, že někdo pojede "na plný koule". Jinak je to nelogicky divně postavený auto, u něhož jsem výbavu stokoňovým motorem nikdy nepochopil, zatímco 2.5 V6 nebo nějaké turbo v nabídce zoufale chybělo. Stejně tak absence samosvoru v GTA, který je ale součástí standardní výbavy JTDm, posouvá filozofii nabídky Alfy Romeo kamsi do Bohnic.
Takže opět můžeme vést nekonečné diskuse o zbytečnosti toho auta, ale fakt je, že chtít po něm něco úplně jiného, než co je smyslem jeho existence, je minimálně divné a podobné stížnosti jsou podle mého názoru nepravé.
Pokud hledáme bezproblémopvé auto, mají jím být výrobky s nápisem Fiat a nikoli Alfa Romeo (což se poslední dobou mění, 159 byla krajně nesportovním autem a Giulietta - jak je podvozkově vynikající v rámci tradic - je v podstatě docela nudné auto).
Jinak díky.
www.integrale.cz
www.zavodak.cz
www.competizione.cz
www.zavodak.cz
www.competizione.cz