a proč s tím nejedeš do servisu Fiat?pavproch píše: ↑čtv 15 srp 14:22 Tak. Kontakt s ním obnoven - bohužel už za zákazníkama nejezdí = znamenalo by to dojet Pindicou do Blavy. Druhého podobného sem našel v Plzni = taky daleko. Ešče je varianta demontovat celý sloupek řízení a poslat to tam nebo tam. Musím si to promyslet (není to totiž jen (s)prostá montáž snímače, ale ten se po montáži musí - pro mě složitě - kalibrovat na střední polohu).
Fiat a vše kolem nich
Re: Fiat a vše kolem nich
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fiat a vše kolem nich
neuvědomil jsem si, jeho smysl pro adrenalin
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fiat a vše kolem nich
Ale prd, je to (rozhodování) o penězích, čase a tak vůbec: V Plzni to vymění za pětku, v Blavě za dvesto ojri a v autorizáku (Ova) prý za 15+. Čekám na nabíku z AFcentra.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
když mi kdysi zlobil posilovač a postupně se k tomu přidalo nulování hodin při nastartování, ukázalo se, že to dělá špatná baterie. Ten motor totiž nastartuje i s baterkou co už neutáhne nic dalšího. A ten posilovač umí vzít pěkných pár ampér a když to pak je slabší, vyhodí to chybu. V autorizáku nejspíš mění celý posilovač a tipuju že ho nebudou mít a kdoví jestli bude ještě k mání. Ve 4x4 je jiný než standardní, možná je to zaměnitelný ale kdo ví.
Re: Fiat a vše kolem nich
Baterka eee, sem si na 99% jistý, že je to ten snímač volantu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Kura fiks! Nejsem schopen z autorizáku vytáhnout nabídku, dyž sem tam neska volal, taxe kroutili a kroutili a bububu, že prý výměna celého posilovače a tak vůbec nechuť se mnou zabývat. Taxem neska kolem toho študil a:
a) Baterka opravdu neee, na fiat foru sem našel odporný komentář, že servo je napájeno z alternátoru, ne z baterky.
b) Daleko (Plzeň, Blava, neska sem našel ešče Milovice) se mi s Pindicou nechce jezdit, začínám se zaobírat myšlenkou ten snímač koupit na webu a nechat ftom hrabat Libora, ty nabídky na výměnu zmiňují následnou kalibraci na středovou polohu (aby posilovač netahal na jednu stranu víc než na druhou) a to BEZ použití diagnostiky, to musí jít nějak udělat i DIY. Mám nad čím přemýšlet.
a) Baterka opravdu neee, na fiat foru sem našel odporný komentář, že servo je napájeno z alternátoru, ne z baterky.
b) Daleko (Plzeň, Blava, neska sem našel ešče Milovice) se mi s Pindicou nechce jezdit, začínám se zaobírat myšlenkou ten snímač koupit na webu a nechat ftom hrabat Libora, ty nabídky na výměnu zmiňují následnou kalibraci na středovou polohu (aby posilovač netahal na jednu stranu víc než na druhou) a to BEZ použití diagnostiky, to musí jít nějak udělat i DIY. Mám nad čím přemýšlet.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Tak. Konzultace s Liborem = jo, bude se f tom řízení "hrabat", nějak nakalibrovat to prý musí jít. Du ten snímač objednat a až bude, děj se vůle boží.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
tak vzhledem k tomu že baterka je přímo spojená s alternátorem, tak je servo napájené z obojího najednou. Akorát se aktivuje až je nastartováno ale to není napájením, to řeší řídící jednotka. No a když bude baterka chorá a alter bude mít zrovna třeba malý otáčky, tak to nebude stíhat krmit.
Až to budeš objednávat, pořádně prohledej víc prodejců. Jak je zvykem, cena kolísá v násobcích.
Až to budeš objednávat, pořádně prohledej víc prodejců. Jak je zvykem, cena kolísá v násobcích.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2006
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Fiat a vše kolem nich
4,5k za kus plastu a pár kabelů opravdu potěší, a samozřejmě i obecně MODERNIZACE NOVÝCH A LEPŠÍCH aut spočívající v odstranění možnosti nakalibrovat nulovou polohu zmítače diagnostikou, no příkladně laskavý a pro-zákaznický přístup výrobce.
Podle popisu výměny na hajfajlendu a instrukcí typu hlavně nedemontovat vymítač/nutnost poslat celý sloupek říťení mě lajcky napadlo jedině nějaké specifické zapojení vícepolohového konektoru, ale to by asi bylo až příliš jednoduché. Zmiňují tam nějaké specifické "el. úchylky", tak se případně zeptat nějakého autoelektrokáře.
Smůla, máte už prostě příliš moderní auto.
Podle popisu výměny na hajfajlendu a instrukcí typu hlavně nedemontovat vymítač/nutnost poslat celý sloupek říťení mě lajcky napadlo jedině nějaké specifické zapojení vícepolohového konektoru, ale to by asi bylo až příliš jednoduché. Zmiňují tam nějaké specifické "el. úchylky", tak se případně zeptat nějakého autoelektrokáře.
Smůla, máte už prostě příliš moderní auto.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender