beaumont píše:
Moc zajímavé, o tom autě jsem nevěděl. Alfa ho neukázala ani loni na oslavách výročí 100 let, kde byly v muzeu v Arese k vidění všelijaké prototypy...
Celkem chápu, že Alfa nechtěl dělat naráz dva otevřené typy, kanibalizace se Spiderem by asi byla příliš velká. Nicméně docela zajímavá jsou ta čísla produkce u GT a Brery. Pro zajímavost, předchůdce Brery, tj. GTV / Spider série 916 se myslím dohromady vyrobilo nějakých 78 tisíc kusů za 10 resp. 11 let výroby. Otázkou je, za jakou část toho propadu "může" Brera jako taková a za kolik odklon módy od kategorie kupé a spider obecně - kabriolety se dnes prodávají spíš jako CC a kupé je pořád méně a méně.
![Broken heart =((](./images/smilies/12.gif)
Je to opravdu cerstve, odhalili to az 6. dubna, my jsme si to nechali na vikend
Delat naraz GT Cabrio a Breru Spider by asi vazne smysl nemelo, ale otazkou je, jestli by nebylo lepsi delat GT Cabrio misto Brery Spider. Soude dle danych cisel bylo GT pro zakazniky mnohem zajimavejsi a ze srovnani prodeju Brera kupe/kabriolet se zrejme, ze zase tak marne to s prodeji otevrenych verzi neni. Ale o tom vazne muzeme jen donekonecna spekulovat
Za sebe rikam jen tolik, ze GT povazuji za auto zajimave a svym zpusobem povedene, kdezto Breru za auto naprosto nezajimave a zcela nepovedene.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n