Gallardo za cenu lepsiho Superba
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
no tak nakup byl zajimavy a dlouhy, ale na zacatku byl klasicky inzerat na mobile.de primo od majitele. Ten chtel nejdrive 50k€, byl jsem se na to divat a samozrejme jsem mu je nedal (protoze jsem jednoduse tolik nemel a rekl jsem mu, ze az zmeni nazor, at mi treba zavola. Myslel jsem, ze to proda a nebudu to muset resit. Jenze nikdo na to nemel koule, vsichni se zlekli a ze tam mel zajemcu...
No a pak to zkousel dal asi tri mesice (byly prazdniny) a ja to samozrejme nevydrzel a obcas mu psal. On to predtim naboural a zacal davat dohromady, pak si ale koupil druhe Lambo z USA(nemel proste tak hluboko do kapsy jako ja, co nakupuje Lamba bez penez no a pak zacal s kanibalizaci na EU verzi. vykuchal svetla, tachometr, brzdy, rucku, predni diff, zrcatka, okno ridice, ruzne kryty a plasty a tim snizoval cenu, az jsme se dostali na tu kupni. Ja mezitim projizdel internet a ty dily zalevno hledal a delal si analyzy v Excelu (optimistickou a pesimistickou variantu). No a nakonec videl, ze si nedelam srandu a ze si to udelam pro sebe, takze jsme se dohodli. Ted jsem uz na te pesimisticke variante ale myslim, ze ji snad neprekrocim. Gallarda jsou uz sice od nejakych 65 000€, ale to jsou z roku 2003 a 2004 a starym motorem 5.0L a starym e-Gearem, coz jsou dost poruchove veci. Ja jsem chtel facelift s novym motorem 5.2, ktery je drzak. Nevyhoda je, ze na LP560 jsou drazsi dily a bylo jich min, ale i tak, dneska uz mam peknou sit po celem svete a vim skoro o kazdem rozbitem Gallardu
À le i tak, jeste tak aspon dva mesice budu susit a nevyjedu, chybi mi toho jeste hodne a mam malo volnych financi. Obcas si rikam, ze jsem mel spis koupit hotove R8, to je technicky shodne auto s Gallardem, ale zase by to bylo "jen" s 4.2L FSI, delaji to i v 5.2L ale tech je jak safranu, ale zase bych za ty penize co uz jsem proinvestoval jezdil. Ale zase Lambo je Lambo, to je jasne jiny level
taky dekuji, ze me kupodivu nikdo nekritizuje, ale ze mi drzite palecky, dokonce jeden tady psal, ze i ty na nohou. to mi fakt dodava silu (dneska mi zase prisla paleta z Polska z dily a krabicka z Bulharska z tema "kostma" - tyckama na torzni tyce.)
No a pak to zkousel dal asi tri mesice (byly prazdniny) a ja to samozrejme nevydrzel a obcas mu psal. On to predtim naboural a zacal davat dohromady, pak si ale koupil druhe Lambo z USA(nemel proste tak hluboko do kapsy jako ja, co nakupuje Lamba bez penez no a pak zacal s kanibalizaci na EU verzi. vykuchal svetla, tachometr, brzdy, rucku, predni diff, zrcatka, okno ridice, ruzne kryty a plasty a tim snizoval cenu, az jsme se dostali na tu kupni. Ja mezitim projizdel internet a ty dily zalevno hledal a delal si analyzy v Excelu (optimistickou a pesimistickou variantu). No a nakonec videl, ze si nedelam srandu a ze si to udelam pro sebe, takze jsme se dohodli. Ted jsem uz na te pesimisticke variante ale myslim, ze ji snad neprekrocim. Gallarda jsou uz sice od nejakych 65 000€, ale to jsou z roku 2003 a 2004 a starym motorem 5.0L a starym e-Gearem, coz jsou dost poruchove veci. Ja jsem chtel facelift s novym motorem 5.2, ktery je drzak. Nevyhoda je, ze na LP560 jsou drazsi dily a bylo jich min, ale i tak, dneska uz mam peknou sit po celem svete a vim skoro o kazdem rozbitem Gallardu
À le i tak, jeste tak aspon dva mesice budu susit a nevyjedu, chybi mi toho jeste hodne a mam malo volnych financi. Obcas si rikam, ze jsem mel spis koupit hotove R8, to je technicky shodne auto s Gallardem, ale zase by to bylo "jen" s 4.2L FSI, delaji to i v 5.2L ale tech je jak safranu, ale zase bych za ty penize co uz jsem proinvestoval jezdil. Ale zase Lambo je Lambo, to je jasne jiny level
taky dekuji, ze me kupodivu nikdo nekritizuje, ale ze mi drzite palecky, dokonce jeden tady psal, ze i ty na nohou. to mi fakt dodava silu (dneska mi zase prisla paleta z Polska z dily a krabicka z Bulharska z tema "kostma" - tyckama na torzni tyce.)
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Je pozitivní že tě to tak chytlo.
Na Slovensku vím o klukovi který si takto dal do kupy Ferrari 575 Maranello s převodovku F1 Gear, výkon 515koni, rok výroby 2002 s cca 25tis km. Jen svoji fotogalerii už vymazal. Co si pamatuju, tak díly byly pálka, protože je nebylo s čím zaměnit.
Na Slovensku vím o klukovi který si takto dal do kupy Ferrari 575 Maranello s převodovku F1 Gear, výkon 515koni, rok výroby 2002 s cca 25tis km. Jen svoji fotogalerii už vymazal. Co si pamatuju, tak díly byly pálka, protože je nebylo s čím zaměnit.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
kritika by nebyla na místě, je super, že se někdo pustí do záchrany zajímavého auta.
Pár z nás to tu už absolvovalo či absolvuje. Pravda, asi nikdo v takovém finančním levelu, ale i tak si dovedeme představit, jak pracné je shánět díly po celém světě, nastudovat si katalogy a hlavně řešit dilema, jestli vzít tenhle díl, či si počkat na levnější, nebo raději dojít pro nový. Není to snadné, každá chyba stojí balík peněz, což posouvá dokončení projektu.
Já renovuju VW T2 z 1973, kastle v jakžtakž stavu, ale někdo ji oholil o "deluxe" prvky, vyřízl přepážku za předními sedačkami, spousta dílů je poškozená stářím, motor to má za sebou, z převodovky teče olej jak z prohnilé plechovky ... říkal jsem si, že to bude v pohodě, že to ještě není tak staré auto, u Prahy je vrakáč. A ono prd. Například ... sháněl jsem po celém světě zámek ke kufru. Myslel jsem si, že je to trivialita. Bohužel tím jak jde o deluxe verzi z kraje výroby "B" modelu, tak je v chromu, náhrady jsou jen bakelitové. Nakonec jsem narazil na jeden vizuálně stejný na ebayi a co myslíš ... přišel a nebyl to on, byl o 1cm větší. VW to mrskal jak se mu to zlíbilo. Nicméně povedlo se mi z něj vyrabovat potřebné díly a repasovat ten svůj. A takto je to s každým druhým dílem. Kvůli té říznuté přepážce jsem musel koupit další vrak, abych měl potřebné plechy. A motor s převodovkou se teď snažím sám generálkovat. Také mám omezený rozpočet a když jsem slyšel, co si za to řeknou odborníci ... přitom to vypadá tak triviálně (ale nechci říkat hop, dokud jsem nepřeskočil). A už půl roku sháním tažné zařízení, nikde nic. Mám ještě čas do dubna, pak si ho asi budu muset půjčit kvůli STK, nechci přijít o zápis v TP.
Tím se nechci srovnávat s tvým projektem, finančně je to úplně někde jinde, jen nastínit, že chápu, kolik času a úsilí to žere. Neskutečně moc.
V době kdy nedržím ráčnu nebo kladivo v rukou, ti budu taky držet palce. Lambo je rozhodně lepší kára jak R8. Myslím, že jsi se rozhodl správně.
Pár z nás to tu už absolvovalo či absolvuje. Pravda, asi nikdo v takovém finančním levelu, ale i tak si dovedeme představit, jak pracné je shánět díly po celém světě, nastudovat si katalogy a hlavně řešit dilema, jestli vzít tenhle díl, či si počkat na levnější, nebo raději dojít pro nový. Není to snadné, každá chyba stojí balík peněz, což posouvá dokončení projektu.
Já renovuju VW T2 z 1973, kastle v jakžtakž stavu, ale někdo ji oholil o "deluxe" prvky, vyřízl přepážku za předními sedačkami, spousta dílů je poškozená stářím, motor to má za sebou, z převodovky teče olej jak z prohnilé plechovky ... říkal jsem si, že to bude v pohodě, že to ještě není tak staré auto, u Prahy je vrakáč. A ono prd. Například ... sháněl jsem po celém světě zámek ke kufru. Myslel jsem si, že je to trivialita. Bohužel tím jak jde o deluxe verzi z kraje výroby "B" modelu, tak je v chromu, náhrady jsou jen bakelitové. Nakonec jsem narazil na jeden vizuálně stejný na ebayi a co myslíš ... přišel a nebyl to on, byl o 1cm větší. VW to mrskal jak se mu to zlíbilo. Nicméně povedlo se mi z něj vyrabovat potřebné díly a repasovat ten svůj. A takto je to s každým druhým dílem. Kvůli té říznuté přepážce jsem musel koupit další vrak, abych měl potřebné plechy. A motor s převodovkou se teď snažím sám generálkovat. Také mám omezený rozpočet a když jsem slyšel, co si za to řeknou odborníci ... přitom to vypadá tak triviálně (ale nechci říkat hop, dokud jsem nepřeskočil). A už půl roku sháním tažné zařízení, nikde nic. Mám ještě čas do dubna, pak si ho asi budu muset půjčit kvůli STK, nechci přijít o zápis v TP.
Tím se nechci srovnávat s tvým projektem, finančně je to úplně někde jinde, jen nastínit, že chápu, kolik času a úsilí to žere. Neskutečně moc.
V době kdy nedržím ráčnu nebo kladivo v rukou, ti budu taky držet palce. Lambo je rozhodně lepší kára jak R8. Myslím, že jsi se rozhodl správně.
Volvo S60 2.4T
VW T2
VW T2
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
taky drzim palce s tim T2. Ja uz mam par aut za sebou, takze se technicky nebojim, mam team, vybavenou dilnu, zvedak, diagnostiku, vsechno potrebne naradi a pohybuju se v autoopravarensti a dovozech uz od revoluce, ale splest se muze kazdy.
U toho Lamba je alfa a omega cena dilu, ktere se daji splasit. Nekteri lidi za to chcou nerealne penize (treba tech 130 000Kc za to svetlo), ja jsem je ale sehnal za par set EUR, proste to chce hledat. Vcera mi prisla paleta a je na ni spousty dilu za relativne par penez, nektere se ale musi upravit, nebo opravit, ale delam to profesionalne, znam spoustu dobrych (i spatnych) firem, dneska se da opravit uplne vsechno.
Praci si delam sam jako konicka a mam jeste dva pomocniky, takze jsme na to 3. Chci prave dokazat, ze to jde, lidi, kteri mi rikaji ze jsem blazen neposloucham, vetsinou jde o totalni nixmochry, kteri jen porad vysvetluji, proc neco nejde, ale vyvinout nejakou iniciativu a pouzivat hlavu to ne.
U toho Lamba je alfa a omega cena dilu, ktere se daji splasit. Nekteri lidi za to chcou nerealne penize (treba tech 130 000Kc za to svetlo), ja jsem je ale sehnal za par set EUR, proste to chce hledat. Vcera mi prisla paleta a je na ni spousty dilu za relativne par penez, nektere se ale musi upravit, nebo opravit, ale delam to profesionalne, znam spoustu dobrych (i spatnych) firem, dneska se da opravit uplne vsechno.
Praci si delam sam jako konicka a mam jeste dva pomocniky, takze jsme na to 3. Chci prave dokazat, ze to jde, lidi, kteri mi rikaji ze jsem blazen neposloucham, vetsinou jde o totalni nixmochry, kteri jen porad vysvetluji, proc neco nejde, ale vyvinout nejakou iniciativu a pouzivat hlavu to ne.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
MG - radost až na kost.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
jo, tímhle také procházím. Bohužel se najde i dost lidí ze "širší rodiny", kteří od toho projektu zrazují - prodej to, vždyť je to starý klump, ty jsi se zbláznil, doufám, že to tady budeš mít rozebrané deset let, a podobné kecy ... nejlepší je opravdu je neposlouchat, zavřít se do garáže a makat.Lamboman píše:Chci prave dokazat, ze to jde, lidi, kteri mi rikaji ze jsem blazen neposloucham, vetsinou jde o totalni nixmochry, kteri jen porad vysvetluji, proc neco nejde, ale vyvinout nejakou iniciativu a pouzivat hlavu to ne.
Volvo S60 2.4T
VW T2
VW T2
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
jo, presne tak to delam taky. Dokonce me to vzdy vyhecuje k tomu, dokazat jim, ze to jde
Nedej se. Jsem rad, ze jsem nasel spolubojovnika.
Nedej se. Jsem rad, ze jsem nasel spolubojovnika.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Držím pěsti, závist. Dej sem pak video až to poprvý nastartuješ
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Aktivitě a nadšení fandím. Jen bych se nerad viděl v pozici následného kupce. V garáži opravená bouračka 500 hp+ a 300 kmph+ auta z náhradních dílů z jiných bouracek... Dekuji nechci. Renovace T2 mi voní více...
2.9T RWD
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
já bych se rád viděl v pozici kupce, protože pak by to znamenalo, že konečně nesbírám jen drobky a vydělávám prachy
Co se týče toho poskládání z dílů z vraků ... asi je nutné rozlišovat díly mající vliv na provozní bezpečnost a díly které se jen vezou. U těch prvních, tj. podvozkové díly, díly pohonu, motoru, řízení, brzdy atp. tam bych očekával nepoškozené, neopravované (třeba výměnu silentbloku, manžety, ložiska nebo čepu do toho nepočítám, spíše různé sváření, rovnání atp.), v originální specifikaci (lambo/audi), ale klidně jeté. Jeté díly má každé auto, které je na silnici, tak proč ne tohle.
A co se týče dílů "co se jen vezou", tj. světla, různé plastíky, úchytky, blbiny v interieru - tam bych se nebránil nějaké lehčí opravě (navaření 1-2 ulomených úchytů atp.), nebo nahrazením koncernovým dílem v jiné povrchové úpravě atp.
To vše samozřejmě za předpokladu nezatajení opravy a nižší kupní ceně proti nehavarovanému autu.
Co se týče toho poskládání z dílů z vraků ... asi je nutné rozlišovat díly mající vliv na provozní bezpečnost a díly které se jen vezou. U těch prvních, tj. podvozkové díly, díly pohonu, motoru, řízení, brzdy atp. tam bych očekával nepoškozené, neopravované (třeba výměnu silentbloku, manžety, ložiska nebo čepu do toho nepočítám, spíše různé sváření, rovnání atp.), v originální specifikaci (lambo/audi), ale klidně jeté. Jeté díly má každé auto, které je na silnici, tak proč ne tohle.
A co se týče dílů "co se jen vezou", tj. světla, různé plastíky, úchytky, blbiny v interieru - tam bych se nebránil nějaké lehčí opravě (navaření 1-2 ulomených úchytů atp.), nebo nahrazením koncernovým dílem v jiné povrchové úpravě atp.
To vše samozřejmě za předpokladu nezatajení opravy a nižší kupní ceně proti nehavarovanému autu.
Volvo S60 2.4T
VW T2
VW T2