Alfa Romeo 147 1.9 jtdm 110kw Q2
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát 19 zář 12:12
Alfa Romeo 147 1.9 jtdm 110kw Q2
Cavte cesky bratia potreboval by som radu mam alficku a rad by som ju trosku porobil len neviem ci mi to ten motor vydrzi momentalne ma nebahanych 165 000 km rozvody , olej + vsetky filtre som vymenil a rad by som tam dal vecssi intercooler + sportovy filter a chip a rozmyslal som aj nad vescimi vstrekmy len sa k nim neviem dostat a ani neviem ake tam mam teraz myslim priemer trisky ci by nebolo dobre dat s 159 2.4 ci by to tam pasovalo..... moj ciel je tych 200 koni dalej urcite nechcem ist koli zivotnosti motora a s chipom to tak isto nechcem prehanat koli tomu by som ho aspon takto pripravil .... co vy nato ?
Re: Alfa Romeo 147 1.9 jtdm 110kw Q2
kamos presne tohle auto mel, chip asi na 180 koni a 400 Nm a pak menil asi 4x spojku a to melo najeto radove min
hlavne to auto na to v serii nemelo podvozkove
hlavne to auto na to v serii nemelo podvozkove
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát 19 zář 12:12
Re: Alfa Romeo 147 1.9 jtdm 110kw Q2
da sa to riesit lepsou spojkou ? napr. keramickou ?
Re: Alfa Romeo 147 1.9 jtdm 110kw Q2
Ano, dá se to řešit lepší spojkou, diferenciálem, převodovkou, poloosami...
Spojka pravděpodobně fungovala jako "idioten zicher"...
Spojka pravděpodobně fungovala jako "idioten zicher"...
2.9T RWD
Re: Alfa Romeo 147 1.9 jtdm 110kw Q2
Po strance jizdnich vlastnosti zvladala GT s prehledem i V6 3.2 litru s vykonem 240 i vic koni (jel jsem v kusu s nejakymi 280 a pohoda). Ale diesel s takhle vysokym najezdem bych uz ladenim netrapil, nanejvys bych zkusil sehnat origo jednotku / software na 125 kW, co dělala primo Alfa do novejsich Q2.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Alfa Romeo 147 1.9 jtdm 110kw Q2
Jestli je motor a agregáty v pořádku, klidně bych do toho šel. Pokud je obava o spojku a pohonej řetězec nechal bych podle toho postavit křivku. Nepřeháněl bych to s maximem krouťáku a nechal ho stoupat pozvolněji. Neznám parametry seriový varianty 125kW, ale dokážu si představit, že bych její křivku pro bezpečnost do 2500ot. moc nepřelejzal a nechal podržet moment do vyšších otáček. Nebute to mít kopanec na začátku a pojede to v celým otáčkovým spektru. Tolik teorie, jen nevim nakolik jsou toho JTD schopný.
RWD
Re: Alfa Romeo 147 1.9 jtdm 110kw Q2
retron pobavil
200hp unese i seriova spojka. Q2 mas, to je vyhra.
Radej se jdi poradit nekde kde nejsou jen teoretici.
Maly nastin kamaradova projektu Pripadne
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... turbo.html
200hp unese i seriova spojka. Q2 mas, to je vyhra.
Radej se jdi poradit nekde kde nejsou jen teoretici.
Maly nastin kamaradova projektu Pripadne
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... turbo.html
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa Romeo 147 1.9 jtdm 110kw Q2
hp jo Nm ne... kdybych nevidel jak se mu trikrat vysrala a to auto mel od 21tis. to tam pak daval uz nakou silnejsi a po ctvrty kdyz to prodaval italum tak to sem nepisu
a s tim podvozkem pisu seriovym k zmíněnýmu motoru JTDm 110 Kw v kombinaci s 16" kolama
a s tim podvozkem pisu seriovym k zmíněnýmu motoru JTDm 110 Kw v kombinaci s 16" kolama
Re: Alfa Romeo 147 1.9 jtdm 110kw Q2
V tom je právě ten problém. Někdo si hodí na auto garážovej chip, nebo koupí z aukra power box a pak se diví, že se mu něco vysere. Kdyby mu ten chip dělal někdo, kdo tomu rozumí, udělal by krouťák trochu plošší, aby tam nebyla moc velká špička a všechno by šlapalo bez problémů.
Pak je samozřejmě důležitá noha řidiče a jak se k tomu chová. Pokud musí závodit na každé křižovatce a tráví víkendy na letišti, to taky moc spojce nepřidá.
Podvozkově je na tom i se 16"x 205mm velmi dobře. Mám obyč neQ2 110 KW a osobně mám právě 16" nejraději. 17" už na naše silnice moc nejsou a zimáky obouvám dokonce na plech 15" a stále jsem s tím neměl problém. 17" tak leda na okruh, protože s tím jezdím denně po českých silnicích.
Hlavně Q2, to bych do svého kousku raděj, než o 50HP silnější motor. Tiše závidím. Ale jak ženě udělám kuchyni, tak si asi také udělám radost a Q2 půjde do auta
Pak je samozřejmě důležitá noha řidiče a jak se k tomu chová. Pokud musí závodit na každé křižovatce a tráví víkendy na letišti, to taky moc spojce nepřidá.
Podvozkově je na tom i se 16"x 205mm velmi dobře. Mám obyč neQ2 110 KW a osobně mám právě 16" nejraději. 17" už na naše silnice moc nejsou a zimáky obouvám dokonce na plech 15" a stále jsem s tím neměl problém. 17" tak leda na okruh, protože s tím jezdím denně po českých silnicích.
Hlavně Q2, to bych do svého kousku raděj, než o 50HP silnější motor. Tiše závidím. Ale jak ženě udělám kuchyni, tak si asi také udělám radost a Q2 půjde do auta