PeTr7650 píše:kurde bez Bussa to neni poradna calfa.
presne tak! spolu s radovým 6-válcom BMW a plochým od Porsche sa navždy zapíše do dejín... ale načo by vyrábali niečo, čo perfektne fungovalo tri dekády, keď ho môžu nahradiť zlátaninou od GM... ono presne tá istá situácia bola s motormi 2.0 TS a JTS - druhý menovaný mal síce papierovo vyšší výkon, ale v konečnom dôsledku nefungoval tak dobre (čo sa dynamiky týka) ako pôvodný Twin Spark...
Don't tell me, I know best, I'm not the same as all the rest!
vijo píše:(...) ale načo by vyrábali niečo, čo perfektne fungovalo tri dekády, keď ho môžu nahradiť zlátaninou od GM (...)
Z podobných důvodů, jako BMW opouští své řadové šestiválce, Honda ostré verze motorů VTEC, Ford a Volvo pětiválce turbo atd. - emisní limity a normované spotřeby...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
vijo píše:(...) ale načo by vyrábali niečo, čo perfektne fungovalo tri dekády, keď ho môžu nahradiť zlátaninou od GM (...)
Z podobných důvodů, jako BMW opouští své řadové šestiválce, Honda ostré verze motorů VTEC, Ford a Volvo pětiválce turbo atd. - emisní limity a normované spotřeby...
u BMW to beru, tam byl pocet prodanych 6valcu velky, ale uprimne receno resit marginalni pocty prodanych ostrych vtecu, petivalcovych fordu ci volv ci sestivalcovych Alf je naprosto smesne.
Libi se mi, jak se nyni na vse nachazi univerzlani vinik v podobe emisi a spotreby. V minulosti z nabidek mizely ruzne motory apod. a sakra, cim to? A to byly casto velmi dobre agregaty, ktere nenasly adevkatni nahradu a naopak nahradu slo povazovat za horsi.
Ať je Alfa jaká chce, tak GT je prostě nádhera. Auto pro dva se slušným a přístupným kufrem. Až budu velkej, tak si ji koupím.
Aspoň dobře, že si nedrží cenu.
Ono Busso ma myslim jenom EURO3 . .
Jeste to tehda chtelo GT cabrio, dokonce i nejaka studie existovala, ale nakonec radej udelali Breru. Ta je sice taky krasavice, ale na GT nemá . .
tri katy a buhvi kolik lambd mam i ja a stejne sem jenom trojka. Ale na tom nesejde, na eko chujoviny jim zvysoka . . hlavní je zvuk a tah motoru po prekroceni 4000 rpm . .
Presne tak! Podľa mňa by to mal zažiť každý motorista (okrem iného samozrejme). V akej Alfe máš Bussa? Heh, sranda s tými katalyzátormi, ja som mal jeden a EURO2, teraz už nemám ani jeden a príde mi to tak lepšie, dosť podstatne to zmenilo zvukový prejav - motor teraz viac "odpľúva" pri ubratí plynu...
Don't tell me, I know best, I'm not the same as all the rest!
jaka studie? brera byla prece produkcni vuz.. jinak proste klasika - auto od pocatku na nic. kdyz uz odesla od tradic, pro ktere by si ji koupilo par zoufalcu, mela nabidnout alespon to, co ti novi budou chtit. BMW se taky vydal cestou "hazim bobka na fandy" jenze prodava a o to jde. Takze jako smutny konec to nevidim.