Ahojte,
prihlásil som sa na toto fórum s nádejou, že mi niekto poradí v mojom probléme
Na manželkinom aute Fiat Panda 1.2 (2006) pozorujem posledné 3 mesiace problém so štartovaním. Bezproblémové štartovanie je práve v opačnom prípade ako u väčšiny ľudí. Tzn., keď je vlhko a dážď. Keď je sucho a teplo, tak štartuje s problémami. Niekoľko sekúnd motor ,,naťahuje" a potom naskočí. Keď je vlhko alebo prší, tak naskočí za sekundu.
V čom môže byť tento problém?
ďakujem za rady
štartuje za vlhka a ďažda
Re: štartuje za vlhka a ďažda
sice máme doma to samé (Pindica II.gen, 1.2i, MY2006), ale klep, klep, klep na dřwo, startuje dycky stejně dobře... takže neporadím... doporučuju ale se spíš zeptat na fiat foru
EDIT: kolik to má nalítáno? my máme 85tis km
EDIT: kolik to má nalítáno? my máme 85tis km
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: štartuje za vlhka a ďažda
Na fiat fóre som tiež, ale zatiaľ som som sa nedozvedel v čom by to mohlo byť.
Auto má najazdené takmer 50000 km. Inak veľká spokojnosť s autíčkom, ale toto by som chcel vyriešiť.
Auto má najazdené takmer 50000 km. Inak veľká spokojnosť s autíčkom, ale toto by som chcel vyriešiť.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř 19 čer 22:00
Re: štartuje za vlhka a ďažda
Odkaz opraven, starý nejde.pavproch píše:sice máme doma to samé (Pindica II.gen, 1.2i, MY2006), ale klep, klep, klep na dřwo, startuje dycky stejně dobře... takže neporadím... doporučuju ale se spíš zeptat na fiat foru
EDIT: kolik to má nalítáno? my máme 85tis km
Re: štartuje za vlhka a ďažda
tak najlepsie je diagnostika a servis a hladanie...ale moj vystrel naslepo, ze niekde je problem s elektrikou, staci len zle ukostrenie motora, resp. startera. Ked je vlhko a mokro ,tak to cez vodu uzemni a startne hned. Pri suchu je velky odpor kvoli zlemu ukostreniu
Re: štartuje za vlhka a ďažda
Stejny jsem to mel u Focusu MKI 2.0i. za studena, v nejhlubsim mrazu, po dlouhym stani, proste kdyz motor mel urcity vyssi treci odpor, startoval za zlomek vteriny. Prohraty po jizde az na 2 otoceni klickem, na prvni nikdy.
Rozebrali a vyzkouseli jsme vsechno a nic.
Rozebrali a vyzkouseli jsme vsechno a nic.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: štartuje za vlhka a ďažda
něco má nestandardní hodnoty ale málo na to aby to ukázalo chybu. Běžná diagnostika to asi neukáže. To by musel být někdo kdo umí číst a správně vyhodnotit přímo ůdaje z čidel, vědět co se kde má naměřit. A to není jen tak. Takže hezky postaru, začal bych svíčkama a vzduchovým filtrem. Není to tam náhodou ještě od výroby? A pak klasika starých aut, konektory. Čistič na kontakty, opakuju ČISTIČ, ne nějaké mastné WD40, vytahat všecky konektory co kolem motoru najdeš, prostříknout a vrátit zpátky. Prohlídnout celý sací trakt, airbox, všecky ty hadičky, těsnění, jestli není něco uvolněné co by přisávalo falešný vzduch. Prohlídnout škrtící klapku jestli není zanesená mastnou špínou z odvětrání motoru.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř 09 srp 03:45
Re: štartuje za vlhka a ďažda
To samé se mi stalo v mrazu, v největším mrazu, po chvíli sezení na místě, zrovna když měl motor určitý větší třecí odpor. Stalo se to u Focusu MKI 2.0i. Na autě je najeto téměř 50 000 kilometrůgeometry dash lite. S autíčkem jsem jinak celkem spokojený, ale rád bych tento problém vyřešil. Na suchu dochází k velkému tření kvůli nedostatečnému uzemnění.
VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 240k