Dobrý den,
Na začátku bych se chtěl omluvit pokud tu je již toto téma nebo jemu velmi podobné, ale během rychlého hledání jsem nenašel nic co by přesně odpovídalo mému případu a začínám být trochu nervozní.
Před týdnem jsem si pořídil své druhé auto (Alfa Romeo GT [2008,1.9JTDm,110kw]) a vše fungovalo bezvadně. Dnes jsem odpoledne před domem nastartoval úplně normálně a vyrazil do školy (studuji vysokou školu), cesta je kolem 100-120 km. Když jsem dojel na parkoviště a vyřadil na neutrál tak jsem slyšel divný zvuk z motoru. Nedával jsem tomu moc pozornost, vypnul světla, zhasl motor a odešel (zamknul jsem dálkáčem). Po 2 hodinách jsem chtěl přeparkovat. Auto jsem v pořádku otevřel dálkáčem, dal klíč do auta a naskočili budíky (ale byly zresetované) ukázalo se žhavení jako pokaždé, ale když jsem otočil klíčem na závěrečnou fázi startování, tak auto prostě "zemřelo (zase byl k zaslechnutí ten zvuk)" a všechny budíky zhasli. Pokusil jsem se o nastartování ještě jednou a dostal jsem naprosto stejnou odezvu auta. Ted už ani dálkáč nezamkne auto.
Ze začátku jsem si myslel že to bude baterka, ale když nad tím více přemýšlím tak mám strach, že to bude něco jiného. Auto startovalo úplně normálně celý týden tak mi přijde divné že by se prostě po jízdě trvající cca: 1:30 jen tak vybila. Alternátor by ji přece měl nabít. A dál ten divný zvuk. Proto bych prosil jestli je zde někdo ochotný poradit či podělit se o svůj názor.
Alfa Romeo GT a startování
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon 11 bře 19:14
Re: Alfa Romeo GT a startování
Pokud jsi tomu zvuku z motoru nevěnoval pozornost...Tak se v autech asi nevyznáš, protože člověka, který ví, co se děje pod kapotou by pravděpodobně každá anomálie tohoto charakteru přinejmenším hodně znejistila a pátral by okamžitě.
Jestli autům alespoň trochu rozumíš, tak bys na druhou stranu nepsal tak obecně, jak píšeš a už bys napsal třeba - ano, rozvoďák se tam fyzicky nachází, takže buď to skočilo, nebo XY....Ručně mi to protočit jde, takže potkaný to není...Případně bys napsal - poslední dobou při startování šly ze startéru pazvuky (ten se klidně mohl natvrdo kousnout) apod...Zkrátka nějakou indicii. Napsat - mrdlo mi něco někde u motoru a teď to nejede je příliš obecná informace.
Pokud o autech něco víš a jsi schopen si udělat / zkontrolovat sám, pokračujme v diskuzi. Ale vzhledem k povaze/formulaci dotazu spíše doporučuju odtah do nejbližšího servisu.
A nechci bejt grammar nazi, ale na vysokou školu ta gramatika není nic moc.
Jestli autům alespoň trochu rozumíš, tak bys na druhou stranu nepsal tak obecně, jak píšeš a už bys napsal třeba - ano, rozvoďák se tam fyzicky nachází, takže buď to skočilo, nebo XY....Ručně mi to protočit jde, takže potkaný to není...Případně bys napsal - poslední dobou při startování šly ze startéru pazvuky (ten se klidně mohl natvrdo kousnout) apod...Zkrátka nějakou indicii. Napsat - mrdlo mi něco někde u motoru a teď to nejede je příliš obecná informace.
Pokud o autech něco víš a jsi schopen si udělat / zkontrolovat sám, pokračujme v diskuzi. Ale vzhledem k povaze/formulaci dotazu spíše doporučuju odtah do nejbližšího servisu.
A nechci bejt grammar nazi, ale na vysokou školu ta gramatika není nic moc.
osobnijezis píše:a naskočili budíky (ale byly zresetované) ukázalo se žhavení jako pokaždé, ale když jsem otočil klíčem na závěrečnou fázi startování, tak auto prostě "zemřelo (zase byl k zaslechnutí ten zvuk)" a všechny budíky zhasli.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon 11 bře 19:14
Re: Alfa Romeo GT a startování
Ano gramatika není moje nejoblíbenější disciplína ani můj obor. Ano ten zvuk jsem měl asi ihned poohlédnout. Jak jsem psal tohle je mé druhé auto po 4 letech (předtím jsem měl 1.4 benzín z roku 1997) a ten každý den vydával jiný "zvuk", tak proto jsem se nenechal vykolejit zvukem který byl jen na pár vteřin.
Ale chtěl bych poděkovat Vám za rychlou reakci a hlavně děkuji příspěvku nad vámi. Na výše uvedené adrese jsem již dostal spoustu návrhů co by to mohlo být. A vypadá to, že jeden kontakt zkratoval celou baterku (to byl asi ten zvuk) a když jsem ho chtěl uvolnit tak jsem zjistil že matice je doslova "svařená" se šroubem. Po "manipulaci" s tímto kabelem auto zase startuje, jede, prostě jako dříve. Ted už jen se dostat domů a tam to pořádně rozebrat.
Ale chtěl bych poděkovat Vám za rychlou reakci a hlavně děkuji příspěvku nad vámi. Na výše uvedené adrese jsem již dostal spoustu návrhů co by to mohlo být. A vypadá to, že jeden kontakt zkratoval celou baterku (to byl asi ten zvuk) a když jsem ho chtěl uvolnit tak jsem zjistil že matice je doslova "svařená" se šroubem. Po "manipulaci" s tímto kabelem auto zase startuje, jede, prostě jako dříve. Ted už jen se dostat domů a tam to pořádně rozebrat.