Jojo...musel som si dnes pozriet znovu to video
Ale on aj vsetci ostatni testovali SS verziu so 160k...
Jediny poriadny test tejto slabsej verzie bola na Evo.co.uk a podla nich je toto ta spravna verzia
PS: my k tomu zase prisli uuuple jak slepe kury k zrnu
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Před pár lety sem se o 500 Abarth taky zajímal, ale když sem si přečetl recenzi (už nevím, kde, jestli CZ nebo E), tak v ní bylo něco tak silně negativního, že můj zájem totálně opadl.
Sem zvědaff na jízdní dojmy a průjmy.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Tak. Po 12-ti letech denního používání umřel hlavní a jediný klíč k Pindici s dálkovým ovládáním.... výměna baterky nepomohla, dveře odemkne/zamkne ale nestartuje a hlásí chybu IMMO. Klíč totiž nosím v kapse u kalhot i při sportu, takže sem ho asi úspšně propotil / rozežral potem zevnitř.
Chjo no, naštěstí záložní klíč (bez dálky) funguje, přístí týden zajedu do autorizáku to zkusit znova spárovat (nevěřím ale, že to zabere) a spíš proto už fčíl počítám s více tisícikorunami za nový klíč + spárování. Klíče na Fiata sou totiž dražší než na Schade, srovnatelně drahé jako u vrtule.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
aby to nebylo něco horšího. Čip imobilizeru je pasivní, nepotřebuje baterku, ta je jen pro dálkové ovládání. Ten čip bývá vodotěsný, není v ovladači ale přímo v tom klíči. U těch bez ovladače býval v tom plastu, u těch zavíracích je , nebo aspoň obvykle bývá přímo v tom kovu. Kdysi jsem se setkal i s případem, tuším u nějakého Tipa, nevím už přesně, že klíč spadl do ohně, to plastové rukodržadlo shořelo ale čip se podařilo najít a fungoval. Ale samozřejmě nechci tvrdit že je nesmrtelný, odejít klidně mohl.