Gallardo za cenu lepsiho Superba
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Já jsem samozřejmě vděčný za možnost dozvědět se tady o velmi schopných lidech a v rámci možností se nechat inspirovat jejich příkladem, nebot' "slova poučují, příklady táhnou" jak praví staré latinské přísloví.
Co se týče servisů, kvalita je nesmírně proměnlivá; co mě z různých zážitků překvapilo asi nejvíc, by jeden garážista jehož cenovou úroveň by mu mohl závidět leckterý autorizák, a o bezchybném/bezproblémovém provedení opravy bohužel též nemohla být řeč.
Nicméně jako nejčastější problém bych viděl u většiny řidičů naprostou neznalost problematiky/praktickou neschopnost provedení byť jen základního servisu, natož složitějších diagnostik a oprav, ale provozovat autíčko dnes a denně by chtěl prakticky každý - drtivá většina potkávaných aut obsahuje pouze řidiče, maximálně ještě tak spolujezdce. A těchto hrubých a zásadních neznalostí a velké připoutanosti k pohodlí z vlastnictví auta vyplývajícího pak servismani zhusta vy/zneužívají ve svůj finanční prospěch; skoro by bylo možno s množstvím cynismu "menším než malým" říct, že zaslouženě.
Navíc, jak se říká: "jeden, který dělá, a druhý, který se nechá".
S tou podporou otce a dědy to v mém případě třeba vyjde v příští inkarnaci; nicméně je otázkou, nakolik si zasloužím tu svrchovanou čest narodit se do mužského těla po mé prozatím dost neužitečné existenci (viděl bych to spíš tak na opici/psa).
Co se týče servisů, kvalita je nesmírně proměnlivá; co mě z různých zážitků překvapilo asi nejvíc, by jeden garážista jehož cenovou úroveň by mu mohl závidět leckterý autorizák, a o bezchybném/bezproblémovém provedení opravy bohužel též nemohla být řeč.
Nicméně jako nejčastější problém bych viděl u většiny řidičů naprostou neznalost problematiky/praktickou neschopnost provedení byť jen základního servisu, natož složitějších diagnostik a oprav, ale provozovat autíčko dnes a denně by chtěl prakticky každý - drtivá většina potkávaných aut obsahuje pouze řidiče, maximálně ještě tak spolujezdce. A těchto hrubých a zásadních neznalostí a velké připoutanosti k pohodlí z vlastnictví auta vyplývajícího pak servismani zhusta vy/zneužívají ve svůj finanční prospěch; skoro by bylo možno s množstvím cynismu "menším než malým" říct, že zaslouženě.
Navíc, jak se říká: "jeden, který dělá, a druhý, který se nechá".
S tou podporou otce a dědy to v mém případě třeba vyjde v příští inkarnaci; nicméně je otázkou, nakolik si zasloužím tu svrchovanou čest narodit se do mužského těla po mé prozatím dost neužitečné existenci (viděl bych to spíš tak na opici/psa).
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
tak kazdy umi neco a nikdo neumi vsechno.
Ja treba sice (aspon si to o sobe myslim) dost rozumim autum (a i obecne dopravnim prostredkum, napr. lokomotivam), ale zase jsem treba uplne levy na zpivani, nebo hrani na nejaky hudebni nastroj.
Proste me timto talentem priroda neobdarila, a ja se tim citil znacne podveden. Jak to ze ten Tomas (soused ze tridy) tak hezky zpiva a hraje na kytaru (a pritahoval tim holky) a ja to opravdu vubec neumim. No a byl tak dobry, ze treba nakonec hral i ve filmu rezirovanym Lucem Bessonem a Milou Jovovic (Johanka z Arku, ktery se u nas natacel) a me zbyly oci pro plac a strasne jsem zavidel.
Tak jsem se soustredil aspon na tu techniku (kterou jsem i vystudoval) a ted ty moje zkusenosti uvadim do praxe (uz jsem nekolik projektu udelal), ale tohle Lambo je zatim nejslozitejsi operace, protoze je to spojeno s detektivnim hledanim a hlavne s velkym financnim rizikem a je na to treba hodne velka osobni odvaha, protoze kdyz se to nepovede, prijdu lehce o znacne prostredky v radech milionu.
Ja treba sice (aspon si to o sobe myslim) dost rozumim autum (a i obecne dopravnim prostredkum, napr. lokomotivam), ale zase jsem treba uplne levy na zpivani, nebo hrani na nejaky hudebni nastroj.
Proste me timto talentem priroda neobdarila, a ja se tim citil znacne podveden. Jak to ze ten Tomas (soused ze tridy) tak hezky zpiva a hraje na kytaru (a pritahoval tim holky) a ja to opravdu vubec neumim. No a byl tak dobry, ze treba nakonec hral i ve filmu rezirovanym Lucem Bessonem a Milou Jovovic (Johanka z Arku, ktery se u nas natacel) a me zbyly oci pro plac a strasne jsem zavidel.
Tak jsem se soustredil aspon na tu techniku (kterou jsem i vystudoval) a ted ty moje zkusenosti uvadim do praxe (uz jsem nekolik projektu udelal), ale tohle Lambo je zatim nejslozitejsi operace, protoze je to spojeno s detektivnim hledanim a hlavne s velkym financnim rizikem a je na to treba hodne velka osobni odvaha, protoze kdyz se to nepovede, prijdu lehce o znacne prostredky v radech milionu.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Problém tzv. talentu neboli určité schopnosti vykonávat činnost za užití menšího množství energie/úsilí než většina lidí v okolí tkví v tom, že často může vést k velké lenosti a poživačnosti, konkrétně v případě hudebníků jde především o narušený denní režim a alkoholismus.
Co se týče vašeho aktuálního projektu, považuju možnost (všechno je možné), že se dílo člověku s patřičně trénovanou myslí schopnou velmi odvážných rozhodnutí (jsou vůbec vaši rodiče Češi?) nepodaří, za extrémně nepravděpodobnou, ba až NEPŘEDSTAVITELNOU.
Co se týče vašeho aktuálního projektu, považuju možnost (všechno je možné), že se dílo člověku s patřičně trénovanou myslí schopnou velmi odvážných rozhodnutí (jsou vůbec vaši rodiče Češi?) nepodaří, za extrémně nepravděpodobnou, ba až NEPŘEDSTAVITELNOU.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
ten talent, to je pekna definice, s tim se neda nez souhlasit. Ze to muze vest k lenosti souhlasim, ale nezobecnoval bych to na vsechny, v kazde spolecnosti jsou jak alkoholici, tak i naprosto spickovi lide, kteri nezleniveli a kteri jsou schopni samostatneych rozhodnuti a i nest zodpovednost za pripadny neuspech, protoze obcas se vsechno proste nepodari. Ja se od takovych lidi (par jich znam, ale jen fakt pomerne malo) snazim nezavidet a spis od nich odkoukat jejich know-how. Akorat si davam pozor, abych nekoho nekopiroval, protoze kdyz dva delaji totez, neznamena to, ze to je totez a ze na tom oba vydelaji.
No tak jsem si vymyslel ten projekt s tim autem, (je to lepsi nez treba chlastat piviska nebo sedet doma), no a protoze se mi to zda byt i origininalni (moc takovych blaznu fakt neni).
Na druhou stranu si rikam, zda kdyz se to bude darit, jestli bych na tom nevystavel i mensi firmu, zacinam o tech (rozbitych) supersportech fakt dost vedet a klidne bych delal i dve-tri Gallarda paraelne (zatim bych se soustredil jen na Lamba od doby kdy jej vlastni Audi, tj. Murcielaga) a dneska jsou stovky rozbitych, nebo kanibalizovanych (a mnohdy lehce opravitelnych aut, zejmena v zemich, kde je prace silene draha) a to se mi zda jako dira na trhu.,
tady treba tohle rozstrelili italsti policajti...https://www.youtube.com/watch?v=NMV4RoPl1ts
No tak jsem si vymyslel ten projekt s tim autem, (je to lepsi nez treba chlastat piviska nebo sedet doma), no a protoze se mi to zda byt i origininalni (moc takovych blaznu fakt neni).
Na druhou stranu si rikam, zda kdyz se to bude darit, jestli bych na tom nevystavel i mensi firmu, zacinam o tech (rozbitych) supersportech fakt dost vedet a klidne bych delal i dve-tri Gallarda paraelne (zatim bych se soustredil jen na Lamba od doby kdy jej vlastni Audi, tj. Murcielaga) a dneska jsou stovky rozbitych, nebo kanibalizovanych (a mnohdy lehce opravitelnych aut, zejmena v zemich, kde je prace silene draha) a to se mi zda jako dira na trhu.,
tady treba tohle rozstrelili italsti policajti...https://www.youtube.com/watch?v=NMV4RoPl1ts
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Já myslím že díru na trhu bys zaplnil už jen tím že bys je u nás jako specialista servisoval.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
to si nemyslim, protoze to dokaze servisovat jakykolic servis Audi/VW/Skoda/Seat, co ma VAG COM kvuli nastaveni servisnihio intervalu (to maj dneska vsechny, vcetne nezavislych) a pak jeste co umi menit olej, a filtry, dofoukat gumy na predepsanou hodnotu, dolit kapalinu do ostrikovacu a jako nejslozitejsi operace vymenit gumicky do steracu. To umi vsichni, co neco delaji kolem aut. A vic na tom neni.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
líbí se mi tvůj přístup - opravitelné vrátit na silnici a ne to všechno rvát do regálu, byť se na tom dá asi vyvařit více.Lamboman píše:dneska jsou stovky rozbitych, nebo kanibalizovanych a mnohdy lehce opravitelnych aut, zejmena v zemich, kde je prace silene draha
Mám kamaráda, vrakovištníka a ten je opačného ražení. Všechno, byť jen minimálně poškozené, nacpat do regálu. Teď tam likvidoval nepoškozenou XC90 V8, jediná vada auta - polomrtvá převodovka. Netvrdím, že je to nejdokonalejší auto, ale nebylo jich s touto motorizací moc, zejména v Evropě. Navíc jde o docela dost spolehlivou motorizaci, takové auto mohlo ještě dělat někomu pár stovek tisíc kilometrů radost. Smůla. Samozřejmě pokud by to bylo vyválené přes střechu, tak co s tím jiného ...
Každopádně ta tvá idea, resp. podnikatelský záměr by mohl být úspěšný. Poptávka po levnějších supersportech a skorosupersportech tu je. Otázkou je, které značky dělat, když třeba půlroku neseženeš žádné Lambo. Porsche? Bentley?
Volvo S60 2.4T
VW T2
VW T2
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Tak snad sa pri tych prehliadkach robia aj vacsie veci, ako vymena sviecok, spojky apod. A to uz si hociaky servis netrufne robit. Sem tam nejaku buracku a je vymalovane.Lamboman píše:to si nemyslim, protoze to dokaze servisovat jakykolic servis Audi/VW/Skoda/Seat, co ma VAG COM kvuli nastaveni servisnihio intervalu (to maj dneska vsechny, vcetne nezavislych) a pak jeste co umi menit olej, a filtry, dofoukat gumy na predepsanou hodnotu, dolit kapalinu do ostrikovacu a jako nejslozitejsi operace vymenit gumicky do steracu. To umi vsichni, co neco delaji kolem aut. A vic na tom neni.
A nedostatku aut by som sa nebal. Tych R8 a gallard u vas uz nebude malo. A druhy, casto treti majitelia uz zvycajne nie su tak za vodou aby platili 2000-3000 eur za malu servisnu prehliadku.
Ja napriklad chodim na vacsie veci panovi Vonkovi ku Brnu co je skutocny fachman vo svojom obore a na nedostatok roboty sa ozaj stazovat nemoze. Mam to 200km od domu, ale tie auta pozna do posledneho srobika a viem ze odvedie lepsiu pracu a lacnejsie ako autorizak.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
No jo, za dobrým servisem si člověk musí holt občas zajet, ale vyplatí se to.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
To 911T: napsal: "Tak snad sa pri tych prehliadkach robia aj vacsie veci, ako vymena sviecok, spojky apod. A to uz si hociaky servis netrufne robit. Sem tam nejaku buracku a je vymalovane."
No tak ty svicky jsem tam ve vyctu zapomel, to ano, ale jejich vymena neni nikterak obtizna, akorat ze je jich 10 a jsou na primy vstrik, takze jsou drahe.
A o spojce bych si dovolil polemizovat, tady se nejedna o beznou udrzbu (tam bych snad jeste prihodil i vymenu brzdovych desticek, popr.kotoucu), a jeji vymena samozrejme banalni neni, musi se odsroubovat prevodovka, je tam pristup jak k penezum, ale bezne vybaveny servis by to mel zvladnout aspon u manualu. U E-Gearu si nejsem tak jisty, protoze kdyz se odsroubuje elektrohydraulicky mozecek prevodovky, vylije se z toho hydraulicky ojej a musi byt nejaky specielni machina na odvzdusneni, to maj pry jen v servisech Lamborghini, ale urcite se to da nejak (asi pracneji) osefovat, to jsem ale zatim nedelal, tak nemuzu rict, doufam, ze spojka je OK, jeji chod jsem kontroloval, auto jezdilo dobre az do nehody, ale muzu se samozrejme i (seredne) mylit.
No a bouracky, to je samozrejme kapitola sama pro sebe (jeden takovy pripad resim )
Tvrdim tedy, ze bezna udrzba (15, 30, 45 000km...) je dostupna kazdemu beznemu servisu, ale opravy a upravy nejsou u takto sloziteho auta nadosah kazdemu.
No a dale je ten servis samozrejme o duvere v mechanika, ze kdyz rekne, ze tu vlozku olejoveho filfru vymenil, tak je opravdu vymenena a origo neni prodana pod cenou jeho kamosovi...ale toto se uz dnes deje prece jen mene.
To eLzyx: napsal: "Každopádně ta tvá idea, resp. podnikatelský záměr by mohl být úspěšný. Poptávka po levnějších supersportech a skorosupersportech tu je. Otázkou je, které značky dělat, když třeba půlroku neseženeš žádné Lambo. Porsche? Bentley? "
Ano, uvazoval jsem o Ferrari, Aston Martin, Lamborghini, Bentley, Porsche.
Zatim mi nejlip vychazi Lamborghini a Bentley, protoze je to VW Group a treba v Continentalu GT je klasicka mechanika W12 z Audi A8, v Gallardu castecne R8, S6, RS6. Ostatni znacky (krome Porsche, ktery je pomerne rozsireny) se mi zdaji byt prilis svebytne, kde se dily nebudou dat sehnat uplne jednoduse. U Porsche (urcite jsou tu lidi co to ale znaji lepe) jsou modely, ktere si dobre drzi cenu (911 rady 993 se vzduchem chlazenym motorem), ale treba 996 nebo Cayenne, nebo Boxter cenu podle me nedrzi moc dobre, nektere 996 jsem uz videl za ceny kolem 10 000EUR a Cayenny i pod 5000EUR a to vsechno jsou pri koupi velmi drahe vozy. Takze to zrejme postrada ekonomicky smysl, krome tech drazsich vozu, ktere si drzi cenu. Na druhe strane, vlastnit 911 (996) treba 4S, za par penez by se mi libilo, da se v tom jezdit denne, cloveka to nevytluce, je to vynikajici sportovni vuz s opravdovyma brzdama, spotreba se da taky utahnout, nestarne to opticky, dilu na to je v Nemecku hafo
Co se tyce Ferrari, to by se mi samozrejme libilo taky ale ceny me obcas sokuji. Pamatuji si, ze treba neprilis povedeny 348TB, stal v 90 letech 20 000EUR a ted 40 az 50 000EUR. Testarossa stala 35 000 a dneska od 115 000EUR dle stavu. A to nemluvim o Ferrari Mondial...proste to dneska lidi berou ne jako auto, ale ulozeni penez, ktere nemizi jako na konte v bance.
Ja jsem jedno chtel i stavet, mohl jsem koupit karoserii Mondialu s papirama za 7000Euro a uvazoval jsem o levne dost zkorodovane Lancii Thema 8.32 za necelych 5000Eur (s autentickym motorem Ferrari, ktery bych vykuchal a strcil do toho Mondialu). Odradilo me akorat, ze jsem si to nelajznul s technickych duvodu, ten motor je v te Lancii totiz napric (v Mondialu podelne) a nejspis by mi to nepasovalo na prevodvku, ktera byla transaxle na zadni naprave.
Tak takovy jsem blazen...
tady vidim, ze treba v Cine bych mel zakazniky:
http://auto.idnes.cz/cinan-nechal-robit ... tomoto_fdv
ten problem se startovanim znam, staci vymenit relatko za 60 korun (je stejne jako z Felicie ) za sedadly ridice .
Skoda, ze to tak rozmlatil, vidim na tom plno pouzitelnych dilu, i kdyz je to phase-I ...
No tak ty svicky jsem tam ve vyctu zapomel, to ano, ale jejich vymena neni nikterak obtizna, akorat ze je jich 10 a jsou na primy vstrik, takze jsou drahe.
A o spojce bych si dovolil polemizovat, tady se nejedna o beznou udrzbu (tam bych snad jeste prihodil i vymenu brzdovych desticek, popr.kotoucu), a jeji vymena samozrejme banalni neni, musi se odsroubovat prevodovka, je tam pristup jak k penezum, ale bezne vybaveny servis by to mel zvladnout aspon u manualu. U E-Gearu si nejsem tak jisty, protoze kdyz se odsroubuje elektrohydraulicky mozecek prevodovky, vylije se z toho hydraulicky ojej a musi byt nejaky specielni machina na odvzdusneni, to maj pry jen v servisech Lamborghini, ale urcite se to da nejak (asi pracneji) osefovat, to jsem ale zatim nedelal, tak nemuzu rict, doufam, ze spojka je OK, jeji chod jsem kontroloval, auto jezdilo dobre az do nehody, ale muzu se samozrejme i (seredne) mylit.
No a bouracky, to je samozrejme kapitola sama pro sebe (jeden takovy pripad resim )
Tvrdim tedy, ze bezna udrzba (15, 30, 45 000km...) je dostupna kazdemu beznemu servisu, ale opravy a upravy nejsou u takto sloziteho auta nadosah kazdemu.
No a dale je ten servis samozrejme o duvere v mechanika, ze kdyz rekne, ze tu vlozku olejoveho filfru vymenil, tak je opravdu vymenena a origo neni prodana pod cenou jeho kamosovi...ale toto se uz dnes deje prece jen mene.
To eLzyx: napsal: "Každopádně ta tvá idea, resp. podnikatelský záměr by mohl být úspěšný. Poptávka po levnějších supersportech a skorosupersportech tu je. Otázkou je, které značky dělat, když třeba půlroku neseženeš žádné Lambo. Porsche? Bentley? "
Ano, uvazoval jsem o Ferrari, Aston Martin, Lamborghini, Bentley, Porsche.
Zatim mi nejlip vychazi Lamborghini a Bentley, protoze je to VW Group a treba v Continentalu GT je klasicka mechanika W12 z Audi A8, v Gallardu castecne R8, S6, RS6. Ostatni znacky (krome Porsche, ktery je pomerne rozsireny) se mi zdaji byt prilis svebytne, kde se dily nebudou dat sehnat uplne jednoduse. U Porsche (urcite jsou tu lidi co to ale znaji lepe) jsou modely, ktere si dobre drzi cenu (911 rady 993 se vzduchem chlazenym motorem), ale treba 996 nebo Cayenne, nebo Boxter cenu podle me nedrzi moc dobre, nektere 996 jsem uz videl za ceny kolem 10 000EUR a Cayenny i pod 5000EUR a to vsechno jsou pri koupi velmi drahe vozy. Takze to zrejme postrada ekonomicky smysl, krome tech drazsich vozu, ktere si drzi cenu. Na druhe strane, vlastnit 911 (996) treba 4S, za par penez by se mi libilo, da se v tom jezdit denne, cloveka to nevytluce, je to vynikajici sportovni vuz s opravdovyma brzdama, spotreba se da taky utahnout, nestarne to opticky, dilu na to je v Nemecku hafo
Co se tyce Ferrari, to by se mi samozrejme libilo taky ale ceny me obcas sokuji. Pamatuji si, ze treba neprilis povedeny 348TB, stal v 90 letech 20 000EUR a ted 40 az 50 000EUR. Testarossa stala 35 000 a dneska od 115 000EUR dle stavu. A to nemluvim o Ferrari Mondial...proste to dneska lidi berou ne jako auto, ale ulozeni penez, ktere nemizi jako na konte v bance.
Ja jsem jedno chtel i stavet, mohl jsem koupit karoserii Mondialu s papirama za 7000Euro a uvazoval jsem o levne dost zkorodovane Lancii Thema 8.32 za necelych 5000Eur (s autentickym motorem Ferrari, ktery bych vykuchal a strcil do toho Mondialu). Odradilo me akorat, ze jsem si to nelajznul s technickych duvodu, ten motor je v te Lancii totiz napric (v Mondialu podelne) a nejspis by mi to nepasovalo na prevodvku, ktera byla transaxle na zadni naprave.
Tak takovy jsem blazen...
tady vidim, ze treba v Cine bych mel zakazniky:
http://auto.idnes.cz/cinan-nechal-robit ... tomoto_fdv
ten problem se startovanim znam, staci vymenit relatko za 60 korun (je stejne jako z Felicie ) za sedadly ridice .
Skoda, ze to tak rozmlatil, vidim na tom plno pouzitelnych dilu, i kdyz je to phase-I ...