Vw polo
Vw polo
Dobry den mám problém se svým polem 1.4 55kw 16v (najeto 160 000) dříve jsem si všiml že se nějak divně otřásá na volnoběh ,tudíž jsem jel do servisu kde mi řekli že to asi bude lambda sondou tak jsem tam nechal dát novou a ono nic furt se třepalo. Po jízdě domů jsem jen tak tak dojel na benzínu kde auto následně zdechlo a už nenastartovalo až po chvíli stání chytlo ale pak zase zdechlo, tak jsem auto odtáhl to toho samého servisu kde zjistili že svíčky jsou utopené v oleji a že aby zjistili co tomu je bude potřeba rozebrat celý motor a odhadní cenu mi řekli 20 tisíc. Nemá někdo nějaký nápad co by to mohlo být? PS: nejsem žádný odborník tudíž se omlouvám za nepřesné termíny.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 897
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vw polo
K jinýmu mechanikovi,změřit tlaky ,napojit na diagnostiku apod.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Vw polo
Právě na diagnostice to bylo a ukázalo to tu lambdu, mě ale nejde do hlavy kde se vzal olej ve svíčkách
Re: Vw polo
No, v prvé řadě raději pryč od mechanika ze kterého padají desetitisícové částky hned jak otevře kapotu nebo napojí počítač.
Možná jsou tam i další závady, ale celý problém může být klidně jen v těsnění pod ventilovým víkem, přes které se dostává do svíček olej.
U těchto motorů jsou vačky součástí ventilového víka, takže se musí rozpojit rozvodový mechanismus, ale neříkal bych tomu rozebrat celý motor.
Sundání a přetěsnění víka u této řady motorů. Začínají už se sundanými řemeny z ozubených kol.
Možná jsou tam i další závady, ale celý problém může být klidně jen v těsnění pod ventilovým víkem, přes které se dostává do svíček olej.
U těchto motorů jsou vačky součástí ventilového víka, takže se musí rozpojit rozvodový mechanismus, ale neříkal bych tomu rozebrat celý motor.
Sundání a přetěsnění víka u této řady motorů. Začínají už se sundanými řemeny z ozubených kol.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe