TFSI vs TDI
Napsal: stř 09 říj 10:54
Dobrý den mám otázku ohledně motorů v AUDI A4 B8 a konkrétně 2.0 TDI a 2.0 TFSI.
Nevím jaký z nich pořídit. Ročně najezdím max 10 000 km. A většina cest je 4 km do práce a z práce, do fitka a zpět a párkrát v měsíci nějaký ten výlet kdy za víkend dám nějakou tu delší trasu. Zajímá mě hlavně spolehlivost motorů, který se bude více kazit a s čím a jak často, u jakého budou opravy dražší a složitější, o kolik budou opravy dražší vůči motorům respektive jak se budou cenově lišit atd. Zatím mám Octavii II facelift 1.9 TDI PD bez DPF, jezdím s ní jak jsem již zmiňoval na začátku a jedíné co servisuji je olej, filtry, brzdy zkrátka klasika NIC VÍC a teď jsem dělal komplet tlumiče, pružiny a stab. tyče ale to byla má chyba kdy jsem si nevšiml jedné velké díry . Chtěl bych proto prosím poradit do čeho bych měl jít, né že bych nebyl spokojený,ale již bych chtěl nějakou změnu a trochu "zamachrovat" s Audi. Proto bych chtěl detailní rady zda li 2.0 TFSI nebo TDI proč "to" a proč "to" ne. Děkuji za odpověď všem
PS: ještě bych chtěl dodat že v mé ovci je hybridní turbo garett, origo tam již není, ale to jsem tak již koupil a nemůžu si to vynachválit tudíž i proto se přikláním k výkoňějším motorům od audi s tím že z vlastní vůle ale NECHCI šestiválec. S žádné problémy s motorem nejsou. O auto se starám olej co 10 000 nebo 1ROK přesně pokud nenajedu 10 000 a společně s olejem i všechny filtry. ( emise kouřivost 0,02 )
Nevím jaký z nich pořídit. Ročně najezdím max 10 000 km. A většina cest je 4 km do práce a z práce, do fitka a zpět a párkrát v měsíci nějaký ten výlet kdy za víkend dám nějakou tu delší trasu. Zajímá mě hlavně spolehlivost motorů, který se bude více kazit a s čím a jak často, u jakého budou opravy dražší a složitější, o kolik budou opravy dražší vůči motorům respektive jak se budou cenově lišit atd. Zatím mám Octavii II facelift 1.9 TDI PD bez DPF, jezdím s ní jak jsem již zmiňoval na začátku a jedíné co servisuji je olej, filtry, brzdy zkrátka klasika NIC VÍC a teď jsem dělal komplet tlumiče, pružiny a stab. tyče ale to byla má chyba kdy jsem si nevšiml jedné velké díry . Chtěl bych proto prosím poradit do čeho bych měl jít, né že bych nebyl spokojený,ale již bych chtěl nějakou změnu a trochu "zamachrovat" s Audi. Proto bych chtěl detailní rady zda li 2.0 TFSI nebo TDI proč "to" a proč "to" ne. Děkuji za odpověď všem
PS: ještě bych chtěl dodat že v mé ovci je hybridní turbo garett, origo tam již není, ale to jsem tak již koupil a nemůžu si to vynachválit tudíž i proto se přikláním k výkoňějším motorům od audi s tím že z vlastní vůle ale NECHCI šestiválec. S žádné problémy s motorem nejsou. O auto se starám olej co 10 000 nebo 1ROK přesně pokud nenajedu 10 000 a společně s olejem i všechny filtry. ( emise kouřivost 0,02 )