Největší problém doby je že všichni ví, že je nutné zjistit, co je a co není poruchové.
Nejen, že si zjistí povrchní hospodské kydy, ale i kdyby měli fundované konkrétní tabulkové výstupy z automobilky aplikovat to do selekci výběru správně, to je pro mnohe nad jejich síly.
Bob to napsal jednoznačně.
U nového je asi fajn vybrat povedenější řadu, než jít do poruchové.
Ale u ojetiny to tak automaticky nefunguje už jen proto, že se více podepíše na stavu lidský element ať už řidiče či mechanika, než výrobní kvalita.
Za další, hned v první otázce je patrné, že nejen že o tom víš houby, ale zejména nemáš šanci se ke správným závěrům nikdy dobrat.
Poruchovější motory a převodovky selektuj dle typu né dle výkonu, motory i převodovky se značí kódem přičemž né vždy platí, že všechny verze daného výkonu mají tytéž symptomy.
Existují dokonce stejné značení typů pro dvě různé modifikace.
Pak záleží na konkrétní číselné sérii daného typu, takže stejný typ motoru má jiné komponenty.
Pak je dobré vědět, že jiné lepší komponenty někdy znamenaly zlepšení, jindy zhoršení a někdy se problémy vůbec nepovedlo vyřešit, jen se změnil dodavatel a často je dodavatelů i pět, to je pak z důvodů vysoké náročnosti výroby pro dodavatele a vysokého objemu výroby. Typicky Klimakompesory např ale týká se to jakéhokoliv příslušenství motoru. Komedie je, když Japonský symbol kvality Denso doporučíš zákazníkovi, který za hodinu přijede s polským Sanden, největším zmetkem s logem VW, jaký se kdy do certifikace nějakou shodou náhod dostal
Potom není o čem...
Nejčastěji je dodavatelů několik, minimálně dva, to je zejména pro zajištění pružnosti výroby v případě výpadku jednoho a potom se jen dle VIN rozklíčuje, které komponenty zrovna v autě máš byť mají shodné parametry, různou životnost a výrobce.
Úplně největší otazník je u převodovek. Tam se stává, že i ty co jsou považovány za nejhorší slouží bez problému 30let tomu, kdo jezdí s citem a naopak u firemních kolabují převodovky z kategorie největší držák a mění se to jak na běžícím páse každou chvíli a netýká se to zdaleka jen převodovek.
Jako sorry, ale nedalo mi to, kolega má Touaregů několik, spokojen je
dodnes (15let) s prvním, 128kW což všichni považují za největší klumpr všech dob, a jediná rada je taková, hlavně se z toho neposrat!
Mám Ti vzkázat, že pro tazatele tvého formátu je jediná zaručená rada: nové s garancí.