VCDS - jak kodovat (VW Group)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28017
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
VCDS - jak kodovat (VW Group)
když natahují nový SW, tak to přeflešují vždy...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
asi záleží model od modelu a jestli se ještě vyvíjí, mě se to za tři roky nestalo. v autorizákách teď používají VAS a ne VCDS tak možná tam ta volba není přístupná, nevím VAS rozhraní neznám.
Re: Škoda Auto obecně
a moze si to uzivatel sam nastavit cez VCDS? nevedia to potom pouzit ako vyhovorku pri reklamacii?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28017
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Můžou cokoliv. To právě musíš mít servis, kde na to pečou...což já mám. Proto říkám, že kdyby to uměli zapojit, tak mi to zapojí....ale VAS je tam nepustí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Nepustí ho tam menu rychlé volby menu, to by musel postaru a vědět kde co a jak
Ale když na to peče hlavní konzultant co řeší reklamačky s dovozcem, tak nevidím důvod, proč si to nepřenastavit.
Zároveň lze to nastavit kdykoliv, akorát že pak při reklamaci je dobré to pro zichr dát do továrního nastavení.
Sice tam je vidět historie, ale že by to někdo řešil? Když budeš chtít po nich novou jednotku, tak to budou řešit 100% zda do ní někdo nehrabal. Ale jestli budeš reklamovat vrzající podvozek MQB, není důvodu se bát o kódování.
Jsou i sporné případy, třeba EGR, tam to jednotka řídí = můžou hledat spojitost jednotky ale né jednotky světel
Ale když na to peče hlavní konzultant co řeší reklamačky s dovozcem, tak nevidím důvod, proč si to nepřenastavit.
Zároveň lze to nastavit kdykoliv, akorát že pak při reklamaci je dobré to pro zichr dát do továrního nastavení.
Sice tam je vidět historie, ale že by to někdo řešil? Když budeš chtít po nich novou jednotku, tak to budou řešit 100% zda do ní někdo nehrabal. Ale jestli budeš reklamovat vrzající podvozek MQB, není důvodu se bát o kódování.
Jsou i sporné případy, třeba EGR, tam to jednotka řídí = můžou hledat spojitost jednotky ale né jednotky světel
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28017
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Tak se mi dostal do rukoi jeden CAR VAG PRO. Auto to načte v pohodě, ale jakákoliv změna (sepnutí severské kombinace, aktivace DVD za jízdy, atd) se neprovede. Vždy to vyhodí error. Přitom je to poslední verze programu, která by měla umět MQB i MLB.
Takže asi tak Čína za 20USD.
Takže asi tak Čína za 20USD.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Čína už je v současné době ekonomicky nesmysl a vyplatí se vzít originál.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28017
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Za 9000,-. Tomu rozumím...ale já tady nepsal, že SW + kabel z Číny, za 20USD, umí sepnout vše
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
originál se samozřejmě vyplatí někomu kdo se tím živí, ale ne někomu kdo si chce zapnout par blbostí a ne aktivovat multifunkci na volantu od nějakýho vozemboucha za litr a pod. nestalo se mi, že by něco nešlo, max. ze se zmena nijak neprojevila, ale je fakt, že jsem nedělal modely late 2016 a novější. pokud máš originál sadu mělo by jít aktualizovat sw na poslední verzi bez poplatku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28017
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Já taky novější
Například velmi častá byla tato hláška: nebo tahle - přitom auto, model a rok byly vybrány správně:
Například velmi častá byla tato hláška: nebo tahle - přitom auto, model a rok byly vybrány správně:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time