A4 B5 2.5TDI 110KW, Turbo začíná táhnout až na 2300ot
Napsal: pon 02 říj 14:18
Zdravím, předem jsem se snažil hledat, ale moc nic...
Takže, mám problém u A4 B5 2.5TDI 110KW, Turbo začíná táhnout až někde na 2300ot. Dá se s tím nějak hýbat? Od předchozích majitelů mi bylo řečeno, že kdosi ten moment upravil kvůli spotřebě, což považuju celý docela za kravinu, každopádně je fakt, že tah turba se projeví až takle vysoko.
Dá se moment sepnutí nastavit na předpětím akutátoru, nebo se s tim mám prostě smířit?
Takže, mám problém u A4 B5 2.5TDI 110KW, Turbo začíná táhnout až někde na 2300ot. Dá se s tím nějak hýbat? Od předchozích majitelů mi bylo řečeno, že kdosi ten moment upravil kvůli spotřebě, což považuju celý docela za kravinu, každopádně je fakt, že tah turba se projeví až takle vysoko.
Dá se moment sepnutí nastavit na předpětím akutátoru, nebo se s tim mám prostě smířit?