Zdravím, předem jsem se snažil hledat, ale moc nic...
Takže, mám problém u A4 B5 2.5TDI 110KW, Turbo začíná táhnout až někde na 2300ot. Dá se s tím nějak hýbat? Od předchozích majitelů mi bylo řečeno, že kdosi ten moment upravil kvůli spotřebě, což považuju celý docela za kravinu, každopádně je fakt, že tah turba se projeví až takle vysoko.
Dá se moment sepnutí nastavit na předpětím akutátoru, nebo se s tim mám prostě smířit?
A4 B5 2.5TDI 110KW, Turbo začíná táhnout až na 2300ot
Re: A4 B5 2.5TDI 110KW, Turbo začíná táhnout až na 2300ot
Dá se to regulovat obtokovou klapkou, ale rozhodně bych se v tom sám nehrabal a svěřil to někomu, kdo ví co dělá.
Zároveň překontroluje celý systém. Jinak ten motor má spoustu drahých much, tak ofafrně.
Zároveň překontroluje celý systém. Jinak ten motor má spoustu drahých much, tak ofafrně.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: A4 B5 2.5TDI 110KW, Turbo začíná táhnout až na 2300ot
ok, asi mas pravdu, zkusim se poptat...google moc neporadil, cekal sem vic informaci