1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Zdravím,
o tom, že na 1.8 TSI 118 kW a 2.0 TSI 155 kW zpočátku přeskakovaly rozvody a oba motory žraly obrovské množství oleje, to ví téměř každý.
Podle několika nezávislých zdrojů ale došlo v roce 2011 (dle SM konkrétně v listopadu) k modifikaci rozvodů, pístů i pístních kroužků, a takto modifikované motory již olej nepapají .
Moje otázky zní:
1, Jde podle kódu motoru, popř. VINka či čehokoliv jiného bezpečně poznat, jestli už ten či onen Passat B7 či Audi A4 má skutečně modifikované rozvody a pístní kroužky?
2, Má zde někdo Passata B7 či Audi A4 s těmito motory r. v. 2011 a dále? Žerou olej, co rozvody?
3, Jak je to se vstřikováním? V roce 2012 přišel motor 1.8 TFSI 125 kW, který údajně kombinuje přímý i nepřímý vstřik. Prošel touto změnou i 2.0 TFSI 132 a 155 kW?
Díky
o tom, že na 1.8 TSI 118 kW a 2.0 TSI 155 kW zpočátku přeskakovaly rozvody a oba motory žraly obrovské množství oleje, to ví téměř každý.
Podle několika nezávislých zdrojů ale došlo v roce 2011 (dle SM konkrétně v listopadu) k modifikaci rozvodů, pístů i pístních kroužků, a takto modifikované motory již olej nepapají .
Moje otázky zní:
1, Jde podle kódu motoru, popř. VINka či čehokoliv jiného bezpečně poznat, jestli už ten či onen Passat B7 či Audi A4 má skutečně modifikované rozvody a pístní kroužky?
2, Má zde někdo Passata B7 či Audi A4 s těmito motory r. v. 2011 a dále? Žerou olej, co rozvody?
3, Jak je to se vstřikováním? V roce 2012 přišel motor 1.8 TFSI 125 kW, který údajně kombinuje přímý i nepřímý vstřik. Prošel touto změnou i 2.0 TFSI 132 a 155 kW?
Díky
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Vím o dvou 1,8TSI (MY2010 a myslím MY2009, obojí Oct. II Scout), které v normálním stavu nežerou wolej prakticky vůbec (pár deci na 15tis km), obě začaly žrát wolej ve velkém až těsně před "generálkou" (jedna 117 kkm a druhá 122 kkm). Obě při generálce měly dělané i rozvody.
Doma máme 2,0TSI 132kW (Leguán MY2012) a ten nežere taky skoro nic. Je to už EA888 a nevím o tom, že by tam byly nějaké konstrukční vyfikundace (přímý+nepřímy vstřik apod.)
Doma máme 2,0TSI 132kW (Leguán MY2012) a ten nežere taky skoro nic. Je to už EA888 a nevím o tom, že by tam byly nějaké konstrukční vyfikundace (přímý+nepřímy vstřik apod.)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Změna opravdu proběhla . Viz zde: http://www.automobilrevue.cz/rubriky/au ... 41649.htmlpavproch píše:Vím o dvou 1,8TSI (MY2010 a myslím MY2009, obojí Oct. II Scout), které v normálním stavu nežerou wolej prakticky vůbec (pár deci na 15tis km), obě začaly žrát wolej ve velkém až těsně před "generálkou" (jedna 117 kkm a druhá 122 kkm). Obě při generálce měly dělané i rozvody.
Doma máme 2,0TSI 132kW (Leguán MY2012) a ten nežere taky skoro nic. Je to už EA888 a nevím o tom, že by tam byly nějaké konstrukční vyfikundace (přímý+nepřímy vstřik apod.)
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Bohužel týkal. Zde: http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/sp ... -jak-jini/řidičBOB píše:Dvoulitrů se ten problém netýkal...
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
mam 1.8 TSI 118 kW v A4 quattro 09, olej to nadměrně nežere
každý servis Audi tvrdí něco jiného, jeden zkrátit intervaly výměny oleje, druhý, že je tam problém se zanášením nějakého sítka, třetí že se karbonují vstřikovače. u rozvodů se mění napínák, což by motory od MY '11 (z VINka lze zjistit) měly mít vyřešený
olej žerou spíš ty dvoulitry. 125 kW je od faceliftu, výkon pouze sw ikdyž má asi jiné turbo. kombinaci přímý/nepřímý vstřik má až nová generace motoru EA888, právě z důvodu karbonizace při režimu chudé směsi
každý servis Audi tvrdí něco jiného, jeden zkrátit intervaly výměny oleje, druhý, že je tam problém se zanášením nějakého sítka, třetí že se karbonují vstřikovače. u rozvodů se mění napínák, což by motory od MY '11 (z VINka lze zjistit) měly mít vyřešený
olej žerou spíš ty dvoulitry. 125 kW je od faceliftu, výkon pouze sw ikdyž má asi jiné turbo. kombinaci přímý/nepřímý vstřik má až nová generace motoru EA888, právě z důvodu karbonizace při režimu chudé směsi
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
EA888 mi nežere olej skoro vůbec, mezi výměnami po 15tkm ubylo z max na 1/2 na rysce..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Ano, motory pouze s přímým vstřikem se zanášejí více karbonem, tak udělali u 1.8 TFSI kombinaci obou. Dával se po faceliftu do A4 takto modifikovaný i 2.0 TFSI (kombinace přímý + nepřímý), nebo se to týkalo jen 1.8 TFSI?retron píše:mam 1.8 TSI 118 kW v A4 quattro 09, olej to nadměrně nežere
každý servis Audi tvrdí něco jiného, jeden zkrátit intervaly výměny oleje, druhý, že je tam problém se zanášením nějakého sítka, třetí že se karbonují vstřikovače. u rozvodů se mění napínák, což by motory od MY '11 (z VINka lze zjistit) měly mít vyřešený
olej žerou spíš ty dvoulitry. 125 kW je od faceliftu, výkon pouze sw ikdyž má asi jiné turbo. kombinaci přímý/nepřímý vstřik má až nová generace motoru EA888, právě z důvodu karbonizace při režimu chudé směsi
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Mě se líbí jak se ten náhled s technickým pokrokem mění. Stejné chování vykazuje moje 1,9 TDI s rotačkou a přisuzoval jsem to nájezdu přes 300 000 že už má nárok si trochu pápnout, přičemž většina stejně asi vytekla turbemhonziss píše:EA888 mi nežere olej skoro vůbec, mezi výměnami po 15tkm ubylo z max na 1/2 na rysce..
Swift 1,3 M13A nesežral nikdy nic meřitelného, vůbec. Ani po výjezdu Alp na 1° a 2° pořád na plný plyn
Naposledy upravil(a) Zajda dne úte 24 led 19:07, celkem upraveno 1 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Werry: Možná v jednotkách kusů, kdy je otázkou, jak se k tomu kdo choval. 1.8TSi na to trpělo ale dost + měl problém s napínáním řetězu. Nám jednaosma žrala i víc než litr na tisíc a to tam byl po 40t km fungl novej motor. Zdechlo to snad ve 120t km nebo tak nějak kolem. Zahořel píst a utavil se vnitřek - motor KO.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time