Stránka 1 z 4

Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Napsal: čtv 29 pro 17:49
od Werry
Zdravím,

do Audin od roku 2008 a výš se dávala celá škála převodovek, některé byly už z výroby dotažené na maximum točivého momentu, které jsou schopné převést, jiné nikoli, a bývala u nich velká výkonová rezerva pro případný chip. Pojďme se bavit o tom, co je v kterém konkrétním modelu a jaký maximální krouťák to snese :-).

Nevíte někdo, jaké převodovky jsou konkrétně v těchto modelech, a na jaký max. točivý moment jsou dimenzované?

1. Manuál 2.0 TDI 125 kW a 130 kW (bez Quattra) (je zde MQ 350 nebo něco jiného?)
2. Automat 2.0 TDI 130 kW Quattro (zde je DQ 350 nebo již nějaký lépe odladěný S-Tronic?)

3. Tiptronic 3.0 TDI 150 kW a 180 kW (motor pro Audi A6 C7, rok. 2011 a dál - S-Tronic na 500 Nm, nebo snese i víc?)
4. Manuál 3.0 TDI 150 kW a 180 kW (motor pro Audi A6 C7, rok 2011 a dál - manuály jsou dimenzované na kolik?)

Díky

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Napsal: čtv 29 pro 20:11
od řidičBOB
Určitě byl ve 150kW verzi 3.0TDi? Nebyl tam náhodou Multitronic?

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Napsal: čtv 29 pro 20:22
od honziss
řidičBOB píše:Určitě byl ve 150kW verzi 3.0TDi? Nebyl tam náhodou Multitronic?
Ja myslim ze to byl 2.7 V6 a daval se tam jen ten variator nebo manual..

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Napsal: čtv 29 pro 20:44
od ctrl_j

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Napsal: čtv 29 pro 20:55
od řidičBOB
Takže v tom, co jsem měl já, byl Multitronic, bo to nebylo quattro.

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Napsal: pát 30 pro 19:47
od Werry
Ve verzích 2.7 TDI byl buď manuál, anebo Multitronic :-).

Jde mi ale o novější. Vím, že ve 3.0 TDI 150 kW byl z počátku výroby buď manuál, nebo Multitronic, později dokonce dvouspojkový (spolehlivý) S-Tronic.

Pokud zůstaneme u 3.0 TDI manuálu a automatu S-Tronic, na kolik NM jsou tyhle dvě ústrojí dimenzované? :-)

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Napsal: pát 30 pro 19:55
od Werry
ctrl_j píše:Tady je to krasne rozepsane - https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_A6_C7#Dieselmotoren
Vím, jaká převodovka se dávala do kterého motoru, ale jde mi o to, jestli je z VÝROBY DOTAŽENA NA MAXIMUM KROUŤÁKU, CO JE SCHOPNA PŘENÉST, nebo jestli má ještě nějakou rezervu :-).

Např. Bavme se o 3.0 TDI 150-200 kW - do nich se dával všude buď S-Tronic, nebo manuál. Otázka ale zní: JSOU ALE VE VŠECH VERZÍCH 150-200 Kw TYTO PŘEVODOVKY DIMENZOVANÉ STEJNĚ, NEBO MAJÍ SLABŠÍ VERZE NĚJAKÉ MÉNĚ DIMENZOVANÉ (OPROTI SILNĚJŠÍM)??? :-)

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Napsal: pát 30 pro 20:00
od řidičBOB
To ti asi nikdo neřekne...
Ale MTM 3.0TDI 180kW quattro (r.v. 2011 a víc) cpe nějakých 630Nm a těm bych docel věřil, že to mají v oku.
Já mám v biTDI ještě o více než 100Nm víc a převodovka furt žije :-)

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Napsal: pát 30 pro 20:17
od Werry
řidičBOB píše:To ti asi nikdo neřekne...
Ale MTM 3.0TDI 180kW quattro (r.v. 2011 a víc) cpe nějakých 630Nm a těm bych docel věřil, že to mají v oku.
Já mám v biTDI ještě o více než 100Nm víc a převodovka furt žije :-)
Teď otázka, jestli není ve 180 kW a 230 kW převodovka dimenzovaná jinak než ve 150 kW, jinými slovy jestli všechny motory mají stejnou převodovku :-).

Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty

Napsal: pát 30 pro 20:29
od pavproch
u modrobílé vrtule bych hledal odpověď v ETK, neumí to i nějaký vyhledávač dílů OOOO ?