Mercedes C 200 K (W204)
Mercedes C 200 K (W204)
Má někdo zkušenost s motorem v C 200 KOMPRESSOR? Děsí mě průměrná spotřeba na spritmonitoru skoro 10 litrů. A je jedno, jestli je to ten původní 250 N.m. motor, nebo novější C 200 CGI BlueEfficiency, pořád je to stejná hrůza. Tyto reálné spotřeby jsou v příkrém kontrastu s tím, že C 180 K v testu autobildu údajně dosahoval okamžité spotřeby 10 litrů při 180 km/h.
viz http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... ower_e=136
viz http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... ower_e=136
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Mercedes C 200 K (W204)
A co je u benzíňáku s výkonem 180 - 200 koní špatného na průměrné spotřebě kolem 10 litrů? To je tak normálka, ne?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Mercedes C 200 K (W204)
Mozna to bude tim, ze spritmonitor neukazuje zrovna normalni spotreby, ale spise prumerne vysledky setrilku. A na ty je 10 litru dost...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Mercedes C 200 K (W204)
Tak třeba báwo tam má průměr 6.5 a já s ním i za tolik jezdím. Takže předpokládám, že s tím medvědem bych se pod 9 nedostal, a to mi přijde vcelku tristní -- 2.0 TFSI je na tom rozhodně líp.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Mercedes C 200 K (W204)
Arnie: Kompresor vetsinou vezme vice. Tedy spise vzdy, pokud proti nemu nestoji mizerne udelane turbo. Je to neco za neco, uzivatelsky komfort a ovladatelnost misto spotreby, kompresor se chova prece jen kultivovaneji. Mercedes zrejme predpokladal (ted uz to urcite nepredpoklada, dela auta pro masy ), ze zakaznici vice oceni onen komfort. Dnes uz si to urcite nemysli a jsem si celkem jist, ze v pristi generaci uz zadny kompresor nebude...
Chtel jste si to snad poridit?
Chtel jste si to snad poridit?
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Mercedes C 200 K (W204)
já jsem jednoho krásného teplého dne trochud dráždil SLK 200k a dostal jsem se na cca 12... což mi přišlo jako fajnové číslo, ale nebyla to žádná pila, jen okreska trochu rychleji s občasným využitím potenciálu.
spíš jestli nebude problém to, že spořínek si koupí CDI a ten, jež si pořídí kompresorádu si občas rád poslechne jak ze předku pěkně hvízdá.
kluk co to má, tak jezdí dlouhodobě cca za 9...
ale starý SLK... čert ví, co ten motor předvádí v reincarnaci euro 16
spíš jestli nebude problém to, že spořínek si koupí CDI a ten, jež si pořídí kompresorádu si občas rád poslechne jak ze předku pěkně hvízdá.
kluk co to má, tak jezdí dlouhodobě cca za 9...
ale starý SLK... čert ví, co ten motor předvádí v reincarnaci euro 16
Slow and serious
Re: Mercedes C 200 K (W204)
pjanda: Chtěl, no
http://www.auto-plus.cz/Car/350780
Byl jsem se na to podívat, a to auto je opravdu "nové". A přitom stojí skoro polovinu původní ceny.
http://www.auto-plus.cz/Car/350780
Byl jsem se na to podívat, a to auto je opravdu "nové". A přitom stojí skoro polovinu původní ceny.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Mercedes C 200 K (W204)
Arnie: Rozhodně lepší volba než ty zázraky od BMW co se Ti líbí
2.9T RWD
Re: Mercedes C 200 K (W204)
Neni divne, ze to za 4 200 km vystridalo dva majitele?Arnie J píše:pjanda: Chtěl, no
http://www.auto-plus.cz/Car/350780
Byl jsem se na to podívat, a to auto je opravdu "nové". A přitom stojí skoro polovinu původní ceny.
Jinak zas zadnou tragickou spotrebu to nema - kolem 14 svizna jizda. Znam horsi motory...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Mercedes C 200 K (W204)
pjanda: No je to divné a hned jsem se na to ptal. Nechal si to dovézt nějaký pán, co má plno peněz a hodně často to střídá. Tohle mu ovšem z nějakého důvodu tak nesedlo, že ho v Česku ani nepřihlásil a hned ho nabídl k prodeji. V papírech to tedy má jen jednoho majitele, toho německého.
Btw. co přesně mu nesedlo nevím. Mně osobně to přišlo poněkud poslabší na těch 135kW, na druhou stranu jsem mohl pojezdit jen v rámci areálu (nemá to značky), takže jsem vyzkoušel vcelku prd. Nebo ho ranila ta spotřeba
Btw. co přesně mu nesedlo nevím. Mně osobně to přišlo poněkud poslabší na těch 135kW, na druhou stranu jsem mohl pojezdit jen v rámci areálu (nemá to značky), takže jsem vyzkoušel vcelku prd. Nebo ho ranila ta spotřeba
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!