Stránka 1 z 1
Volkswagen PASSAT B6, 2.0 Tdi - potkané rozvody/vina servisu
Napsal: čtv 11 úno 07:55
od TejinkaR
Dobrý den, mám takový problém. Koupila jsem si Volkswagen PASSAT B6, 2.0 Tdi, 103 kW, r.v.2006 v srpnu 2015 s tím, že jsem si v říjnu nechala udělat rozvody v servise s tím, že jsem si koupila sadu rozvodovou i s vodní pumpou SKF. Rozvody mi udělaly a zdálo se být vše v pohodě. Na diagnostice jsme po 3 měsících zjistili, že hlásí chybu snímač otáček vačkové hřídele. Tudíž jsem to nechala opravit.. 2 dny po opravě mě nechalo auto na dálnici 300 km od domu, protože se potkali rozvody.. Auto potřebuje novy motor a já se snažím najít toho kdo pochybil. Protože hlásilo chybu snímač otáček a to je prý už přezvěst špatně udělaných rozvodů.S tím, že opravář co i dělal snímač řekl, že do rozvodů nijak nezasahoval, pouze, že povolil vodící kladku aby to prostrčil. Samozřejmě se každý brání a hází chybu na toho druhého. Tak jsem se chtěla zeptat, zda když se vyměnuje snímač otáček vačkové hřídele, zda je zapotřebí nějak zasahovat do rozvodů. Protože původně potkání rozvodů byl šteft, který se rozpůlil, protože buď mi ho při vyměnování rozvodů nevyměnili, nebo ho přetáhli... Děkuji moc za rady jsem opravdu v blbé situaci bez pojízdného auta..
Re: Volkswagen PASSAT B6, 2.0 Tdi
Napsal: čtv 11 úno 09:21
od M.Z.
No to nevím, jak se podaří prokázat. Kdyby do toho nikdo další nehrabal, šance by byla.
Snímač měnili ve stejném servise? Pokud ne, dle mě vyhozené peníze a zbytečné nervy.
Re: Volkswagen PASSAT B6, 2.0 Tdi
Napsal: čtv 11 úno 10:35
od TejinkaR
Ani mi nemluvte.. Akorát starosti s tímto autem.. Bohužel ne byl to jiný servis, ale ze zákona musí držet záruku na práci půl roku, tak se snazim dopátrat k nejakému výsledku
Re: Volkswagen PASSAT B6, 2.0 Tdi - potkané rozvody/vina ser
Napsal: čtv 11 úno 11:05
od pavproch
lehce sem upravil název vlákna a přesunul to na správné nádraží
imho každý zainteresovaný má po ruce dost pádné argumenty, jak od teho dát ruce pryč...
a ten nejpádnější je bohužel dán "od přírody" - esli se nepletu, tak 103kW (BKE?) je ten neprůserovější konzernový dýzl
Re: Volkswagen PASSAT B6, 2.0 Tdi - potkané rozvody/vina ser
Napsal: čtv 11 úno 12:33
od k86
Jak do toho hrabali dva, sance jsou minimalni.
Pokud to auto jezdilo bez problemu 3 mesice po vymene rozvodu,tak tam bych chybu asi moc nehledal, jestli se to ale potkalo 2 dny (kolik km?) po nejakem zasahu s vymenou cidla, spis bych hledal vinu tam. Otazka je, jak resil vymenu toho cidla, kde je umistene nebo spis jestli se v tom nevrtal (v rozvodech) z dovodu toho, ze to tu chybu hlasilo.
Re: Volkswagen PASSAT B6, 2.0 Tdi - potkané rozvody/vina ser
Napsal: čtv 11 úno 12:41
od TejinkaR
Je to kód motoru BKP. Právě proto zjišťuji, zda při výměně čidla otáček vačkové hřídele je potřeba sahat do rozvodů. Auto koupené od srpna a stojí nepojízdné.. Díval se na to i znalec a říkal, že šteft s největší pravděpodobností nebyl vyměněn.. Chyběla na něm prý nějaká matice, ale vzhledem k tomu, že ani nevím o co jde tak nevím proč tam není...
Re: Volkswagen PASSAT B6, 2.0 Tdi - potkané rozvody/vina ser
Napsal: sob 13 úno 17:08
od 970ka
Bych sehnal jinej motor/cca 25tkč/ ,našrouboval a už od podzimu jezdil,páč v těchto věcech se může prosoudit také cena celého vozu.
Re: Volkswagen PASSAT B6, 2.0 Tdi - potkané rozvody/vina ser
Napsal: ned 14 úno 10:37
od řidičBOB
...a určitě to bude levnější cesta než právní spor s nejistým výsledkem.