BMW - výběr vhodné motorizace
BMW - výběr vhodné motorizace
Zajímá mě názor, do jakého motoru byste šli, víc hlav víc ví...
Na jaře chci měnit X1 1,8D xdrive. Nájezd ročně +- 30k, v poměru 65% dálnice (většina v D), 30% po městě se studeným motorem!(ráno 3 km do práce a večer 3 km z práce).
Rád se svezu po dálnici rychle, neb času není mnoho, ale zároveň bych nerad každých 300 km tankoval , takže 6-ti hrnek v benzínu asi ne. .Netrvám na naftě, ale čtyřkolku bych rád, předchozí zadokolka E 87 byla v zimě "velmi nepraktická". V každém případě bych chtěl víc než těch 150 koní, na dálnici by se hodily.
Nejsem nijak supersportovní řidič, který si libuje v unikátních jízdních vlastnostech toho kterého modelu. Spíš naprosto běžný uživatel, kterému BMW "tak nějak" vyhovuje. A jelikož jako správný taťka v letech potřebuji i trochu praktické auto, nejsem ještě rozhodnut zda 3er, 4 GC, nebo znova X1, možná 5er, nevím... Vypadá to na nějakou předvaděčku nebo roční kus, čímž chci říct že finanční strop tam je určitě. Ale to není těžiště dotazu, jde mi spíš o vhodnou motorizaci na můj průběh nájezdu.
Na jaře chci měnit X1 1,8D xdrive. Nájezd ročně +- 30k, v poměru 65% dálnice (většina v D), 30% po městě se studeným motorem!(ráno 3 km do práce a večer 3 km z práce).
Rád se svezu po dálnici rychle, neb času není mnoho, ale zároveň bych nerad každých 300 km tankoval , takže 6-ti hrnek v benzínu asi ne. .Netrvám na naftě, ale čtyřkolku bych rád, předchozí zadokolka E 87 byla v zimě "velmi nepraktická". V každém případě bych chtěl víc než těch 150 koní, na dálnici by se hodily.
Nejsem nijak supersportovní řidič, který si libuje v unikátních jízdních vlastnostech toho kterého modelu. Spíš naprosto běžný uživatel, kterému BMW "tak nějak" vyhovuje. A jelikož jako správný taťka v letech potřebuji i trochu praktické auto, nejsem ještě rozhodnut zda 3er, 4 GC, nebo znova X1, možná 5er, nevím... Vypadá to na nějakou předvaděčku nebo roční kus, čímž chci říct že finanční strop tam je určitě. Ale to není těžiště dotazu, jde mi spíš o vhodnou motorizaci na můj průběh nájezdu.
Naposledy upravil(a) Karel11 dne úte 01 pro 21:04, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Za me bych volil 420xd GC. Pekny auto, nizky, ale s velkym kufrem 2.0d s automatem je na dalnici dobra kombinace. Ten xdrive to zbytecne zabiji a prodrazuje, ale kdyz ho chces je to tvoje volba.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Mě moc ty 2l nafty nenadchly, 3,0d nabídne mnohem lepší svezení, hodné BMW.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Jestli chceš dobrý Audi, kup si Audi Zní to jako sarkasmus, ale je to spíš fakt.
4GC bych se vyhnul. Pochybuju, že se BMW naučilo dělat bezrámy.
2.0d má pouze EURO V. Jestli auto držíš delší dobu, hrozí, že tě postihne nějaký eko-poplatek případně stopka před centrem měst.
4GC bych se vyhnul. Pochybuju, že se BMW naučilo dělat bezrámy.
2.0d má pouze EURO V. Jestli auto držíš delší dobu, hrozí, že tě postihne nějaký eko-poplatek případně stopka před centrem měst.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Až na to, že stojí jako A7, které nesahá ani po ventilkyhonziss píše:Za me bych volil 420xd GC. Pekny auto, nizky, ale s velkym kufrem 2.0d s automatem je na dalnici dobra kombinace. Ten xdrive to zbytecne zabiji a prodrazuje, ale kdyz ho chces je to tvoje volba.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
A7 je po kvalitativni strance lepsi auto, o tom neni sporu. Jenze Karel chce BMW - viz text jeho prispevku. Add motor 2.0d, vsechny modely uz by meli mit novou, 190k verzi, ktera je o parnik kultivovanejsi, ma mekci chod, nez puvodni 184k, to stejny 1.8d motorizace, ale samozrejme ze 3.0d bude lepsi, akorat pak uz to financne nedava smysl vubec podle me si bmw za vic nez milion muze koupit jen blazenExFun píše:Až na to, že stojí jako A7, které nesahá ani po ventilkyhonziss píše:Za me bych volil 420xd GC. Pekny auto, nizky, ale s velkym kufrem 2.0d s automatem je na dalnici dobra kombinace. Ten xdrive to zbytecne zabiji a prodrazuje, ale kdyz ho chces je to tvoje volba.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
No vidis a mne zase prijde ze jakekoliv BMW POD million nedava vubec smysl a radsi bych bral neco od "levnejsich" znacekhonziss píše:A7 je po kvalitativni strance lepsi auto, o tom neni sporu. Jenze Karel chce BMW - viz text jeho prispevku. Add motor 2.0d, vsechny modely uz by meli mit novou, 190k verzi, ktera je o parnik kultivovanejsi, ma mekci chod, nez puvodni 184k, to stejny 1.8d motorizace, ale samozrejme ze 3.0d bude lepsi, akorat pak uz to financne nedava smysl vubec podle me si bmw za vic nez milion muze koupit jen blazenExFun píše:Až na to, že stojí jako A7, které nesahá ani po ventilkyhonziss píše:Za me bych volil 420xd GC. Pekny auto, nizky, ale s velkym kufrem 2.0d s automatem je na dalnici dobra kombinace. Ten xdrive to zbytecne zabiji a prodrazuje, ale kdyz ho chces je to tvoje volba.
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold
Poradnej ofroud LR D4!
Poradnej ofroud LR D4!
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Díky za názory,
ad 1: překvapilo mne trochu, že nepřišlo ani jedno doporučení na 328i/428i.. ok,akceptuji. Je pravda že se jich v Čechách moc neprodá, tady (v DE) je to celkem častá motorizace
ad 2: nikdo mě nesepsul, že tahám studenou naftu po městě a motor se nikdy neohřeje. Tolik jsem toho slyšel že je to skoro vražda...že takový lidi mají mít benzín
ad 3: proti čtyř kruhům z Ingolstadtu nic nemám, je to asi jasná druhá volba v pořadí. Ale A5 už není nejnovější, A7 se mi krutě nelíbí, jedině že bych ji měl v konfiguraci jako můj šéf, ale 120 k € opravdu nemám. Takže zbývá A6 nebo nová A4, ale stejně budu řešit motor...
ad 4 : ekopoplatky apod. neřeším, teď mám Euro čtyřku, za 5 € jsem si koupil nálepku a můžu navždy všude, a až to zavedou v Čechách tak si ji koupím taky
I mně z toho zatím vychází dvoulitr nafta z Mnichova se 190 koníkami. Teď jde ještě o to v jakém modelu
ad 1: překvapilo mne trochu, že nepřišlo ani jedno doporučení na 328i/428i.. ok,akceptuji. Je pravda že se jich v Čechách moc neprodá, tady (v DE) je to celkem častá motorizace
ad 2: nikdo mě nesepsul, že tahám studenou naftu po městě a motor se nikdy neohřeje. Tolik jsem toho slyšel že je to skoro vražda...že takový lidi mají mít benzín
ad 3: proti čtyř kruhům z Ingolstadtu nic nemám, je to asi jasná druhá volba v pořadí. Ale A5 už není nejnovější, A7 se mi krutě nelíbí, jedině že bych ji měl v konfiguraci jako můj šéf, ale 120 k € opravdu nemám. Takže zbývá A6 nebo nová A4, ale stejně budu řešit motor...
ad 4 : ekopoplatky apod. neřeším, teď mám Euro čtyřku, za 5 € jsem si koupil nálepku a můžu navždy všude, a až to zavedou v Čechách tak si ji koupím taky
I mně z toho zatím vychází dvoulitr nafta z Mnichova se 190 koníkami. Teď jde ještě o to v jakém modelu
Naposledy upravil(a) Karel11 dne úte 01 pro 21:26, celkem upraveno 1 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
ad1: hele, projeď se v tom 28i. Poznáš sám, že je to dehonestující degradace toho, původně krásného motoru. To je něco jako vzteklý šicí stroj. Já jsem musel koukt asi 5x do OTP, kolik že to má vlastně kW...papírových. Jako sorry, ale taková 2.0TSI (možná i ta nová 1.8TSI) - to je proti tomu raketa!
ad2: ano, vražda pro diesel to je. A ne jenom pro motor...ale třeba i pro DPF. Ale je to tvoje volba, že
ad3: Já dneska koukal, zatím staticky (jízda next wk), na novou A4 a musím říct, že pěkný pokrok. Chválím celkové zpracování, možnosti výbavy a zasochání V6 motoru i pro tento segment...v nelehké době koncernu.
ad2: ano, vražda pro diesel to je. A ne jenom pro motor...ale třeba i pro DPF. Ale je to tvoje volba, že
ad3: Já dneska koukal, zatím staticky (jízda next wk), na novou A4 a musím říct, že pěkný pokrok. Chválím celkové zpracování, možnosti výbavy a zasochání V6 motoru i pro tento segment...v nelehké době koncernu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
já tomu co píšeš o 28i věřím, slyšel jsem to častěji. Jen mě překvapilo, že mě do benzínu nikdo nenutí. Ikdyž je nasnadě proč, když benzín z Bavorska, tak šestiválec, já vím ...
Až projedeš tu A4, napiš co to s tebou dělalo
Až projedeš tu A4, napiš co to s tebou dělalo