Stránka 1 z 13

VW passat, rada

Napsal: čtv 23 dub 04:07
od lupo222
Zdravim vás, vzpomínáte si jak sem řešil bmw3 a vy mě doporučili něco menšího? Dopadlo to tak, že sem počkal a v pondělí jsem si koupil vw passat 2009 2.0tdi 103kw najeto 70000km.- ověřené.
A potřeboval bych poradit:
1. Je to dobré auto, vydrží mě dlouho?
2. Pro mě ta nejdulezitejsi- má to el.brzdu, ale nemá auto hold, já sem zvyklí při rozjezdu do kopce si pomoct ruční brzdou. Ale jak tady?, když tu néni?
3. Do benzinu se leje aditivum, je potřeba i do nafty?
Mockrát všem za popřípadnou pomoc dík.

Re: VW passat, rada

Napsal: čtv 23 dub 06:37
od řidičBOB
1) když se o ten diesel někdo dobře staral a ty v tom budeš pokračovat, tak ano
2) když je el. brzda aktivní, ty jsi připoutaný, tak se při rozjezdu uvolní sama
3) aditivem nikdy nic nezkazíš

Re: VW passat, rada

Napsal: čtv 23 dub 06:40
od pavproch
není náhodou 2,0TDi 103kW MY2009 ještě ten nešťastný průserový motor BKE (nebo jak bylo to značení)?

Re: VW passat, rada

Napsal: čtv 23 dub 17:30
od lupo222
řidičBOB: 2. opravdu?
pavpoch: nevim zatim nemam čas po to kouknu, co kdyby to byl ten průserový motor?, vydržel by jednou tolik?
Dík

Re: VW passat, rada

Napsal: čtv 23 dub 17:43
od řidičBOB
já se domnívám, že ano ;-)

Re: VW passat, rada

Napsal: čtv 23 dub 18:34
od pavproch
a este z jedneho fora :

BKP - siemens vstreky, ma vyvazovaky-hriadel olejoveho cerpadla, DPF, 16 ventil
BKD - bosch vstreky, nema vyvazovaky, nema DPF, problemom byva hlava, 16 ventil
BMM - touran, octa 2. - prevrtana 1,9. nema vyvazovaky, bosch vstreky, ma DPF
BMP 8 ventil - ma bosch vstreky, DPF, oproti BMM ma vyvazovaky... passat

ked 2,0 tak BMM je rozumna volba, problem DPF, alebo potom BKD najzivsi a aj nejuspornejsi z nich, vyssie rocniky(2007) uz snad aj mensie problemy s hlavami ,ale BKD a BKP ze vraj su najhorsie motory z 2.0 co som od servisakov pocul.

Re: VW passat, rada

Napsal: čtv 23 dub 18:36
od pavproch
jo a dodatek, kolega má ten 2.0TDI BKD v soukromé Octě II (poctivá vyvoněná stočenina z Reichu od turka... :D ) a je na prášky..... rozsvícená palubovka, nouzák, servis a tak furt dokola.... dyž sce jet někam dál,taxi rači bere firemní 1.6 CrD... :D

Re: VW passat, rada

Napsal: pát 24 dub 04:39
od lupo222
Aha, dobře jak budu mět čas tak se kouknu na to označení. Jinak, to je smola s tů oct II, mě řekli v servise že je ten passat ok, km poctivé, akorat ťuklí zadní narazník, ale to nic neni, že tomu za passatem cuklo auto při startování a už to bylo. Jinak prej ok.

Re: VW passat, rada

Napsal: pát 24 dub 06:15
od d1.8t
V kodech VW motorů se nevyznám, ale Passat 2009 by už měl bejt CR, ne?

A co se adivace týká, je u nafty důležitější než u benzínu.

Re: VW passat, rada

Napsal: sob 25 dub 04:33
od lupo222
No ani já ne, opravdu nevim jestli je to CR.
Opravdu je ta aditivace u nafty důležitější než u benzínu?, všechny co znám tak to tam nelijou, ale radši se ptám protože mám to chvíli a už nemožu z ruky oddělat klíče jak jsem si ho oblíbil. :)
Jo a ještě: kde najdu to značení motoru?,poraďte pls.
Dneska se pokusim vyfotit auto a dat sem.