Poruchovost e90
Napsal: ned 18 kvě 20:46
Zdravím,
poslední dobou jsem v servise pomalu častěji než na benzince, tak mě zajímá, jestli je to normální nebo nebo mám takovou smůlu. Jde o BMW 325i e90 po FL (N53B30A), takže benzín 3 litr, model z roku 2009. Auto už mám 3 roky, v době kdy jsem ho kupoval mělo (aspoň doufám) najeto 10 000km, což je dost podezdřele málo na dva roky provozu, ale prý to měla nějaká paní, co moc nejezdila. Každopádně to mělo všechny možné certifikáty, auto vypadalo jako nové, interiér voněl novotou, takže jsem tomu věřil.
Ani ne půl roku, co jsem ho měl já nastaly problémy. Nejprve to bylo palivové čerpadlo, pak další.. Pak byl relativně klid a teď to bylo pořád něco. Nejprve svíčky, potom cívky a teď vstřiky. Mám najeto něco přes 90 000, je to normální, aby to tak všechno odcházelo? Od všech jsem vždycky slyšel, jaké jsou ty motory "držáky", benzín, žádné turbo, zkrátka, že se tam nemá co pokazit, ale opak je pravdou. Má někdo podobné zkušenosti?
Přitom tomu nějak přehnaně nešlapu, nevytáčím to za studena. Prostě nevím, co dělám špatně. Nemůže to být třeba ze špatného benzínu? Tankuju většinou N95 od OMV. V jednom vláknu tady jsem si všiml, že někteří tankujete N98 nebo i 100, přemýšlím, že začnu taky.. Jen nikde v okolí, aspoň teda na OMV, 98 nemají, jen 95 nebo 100. Můžu tankovat i tu 100? V techničáku jsem k tomu nic nenašel a na víčku nádrže je 95-98.
Budu vděčný za jakékoliv vaše zkušenosti.
poslední dobou jsem v servise pomalu častěji než na benzince, tak mě zajímá, jestli je to normální nebo nebo mám takovou smůlu. Jde o BMW 325i e90 po FL (N53B30A), takže benzín 3 litr, model z roku 2009. Auto už mám 3 roky, v době kdy jsem ho kupoval mělo (aspoň doufám) najeto 10 000km, což je dost podezdřele málo na dva roky provozu, ale prý to měla nějaká paní, co moc nejezdila. Každopádně to mělo všechny možné certifikáty, auto vypadalo jako nové, interiér voněl novotou, takže jsem tomu věřil.
Ani ne půl roku, co jsem ho měl já nastaly problémy. Nejprve to bylo palivové čerpadlo, pak další.. Pak byl relativně klid a teď to bylo pořád něco. Nejprve svíčky, potom cívky a teď vstřiky. Mám najeto něco přes 90 000, je to normální, aby to tak všechno odcházelo? Od všech jsem vždycky slyšel, jaké jsou ty motory "držáky", benzín, žádné turbo, zkrátka, že se tam nemá co pokazit, ale opak je pravdou. Má někdo podobné zkušenosti?
Přitom tomu nějak přehnaně nešlapu, nevytáčím to za studena. Prostě nevím, co dělám špatně. Nemůže to být třeba ze špatného benzínu? Tankuju většinou N95 od OMV. V jednom vláknu tady jsem si všiml, že někteří tankujete N98 nebo i 100, přemýšlím, že začnu taky.. Jen nikde v okolí, aspoň teda na OMV, 98 nemají, jen 95 nebo 100. Můžu tankovat i tu 100? V techničáku jsem k tomu nic nenašel a na víčku nádrže je 95-98.
Budu vděčný za jakékoliv vaše zkušenosti.