tak ja zrovna jedno takovy prodavam sice se zakladni 1.6 ale mam ji od nova
kdyz jsem to kupoval resil jsem to samy, dokonce jsem se svezl s 1.6 FSI v Touranu, a 1.9 TDI i 2.0 TDI v A3
nevyhoda obou FSI je ze je doporucovan benzin oč 98, vykonovy rozdil v 1.6 a 1.6 FSI je tusim az nad 5tis. ot. a je to znat. Zatimco obyc 1.6 tahne uz od neco malo nad 2 tis. ot. FSIcko je do 3500 naprosto tupé. Dalsi vec je ze slo o jedny z prvnich motoru s primym vstrikem v koncernu a proste ten motor potrebuje turbodmychadlo. Dal se tam podelavaly civky a vubec elektronika.
obe TDIcka byly hrozny dunihlavy, dvoulitr o neco lepsi. zere to podle zpusobu jizdy, 1.6 ka od necelych sedmi po deset ve meste stylem brzda plyn. FSIcko o neco min ale 98cky. U starsich 1,9 TDI se da jezdit i pod pet, 2,0 TDI kolem sesti.
takze z toho roku vyroby doporucuji pouze zakladni 1.6 anebo 1.9 TDI oba nesmrtelne motory, anebo 3.2 V6, z novejsich 1.4 anebo 1.8 TSI. 2.0 TDI se zezacatku strasne podelaval hlavne v passatu, turbo a vse okolo.
Dovoz z Nemecka zvladnes sam, najdi si neco blizko v Bavorsku nebo vychodnim Nemecku. Domluv se na prohlidce u Audi dealera, pak zaplatis zluty znacky se zelenou kartou za cca 100 EUR vc. pojistky a jedes domu, tady udelas dovozovou STK behem peti dnu kdy plati nemecky znacky a pak zajdes na magistrat pro velkej TP na coz maj lhutu mesic a pak finalne prihlasit na znacky.
Pokud bys mel zajem o ceskou od prvniho majitele:
http://auto.bazos.cz/inzerat/35116657/A ... rovano.php