Stránka 1 z 2

2.0 TDI 100 kW

Napsal: pon 21 bře 17:39
od KoPP
Brý deň vinšuju.

TDI PD 96 nebo 103 kW je mi všeobecně znám a protože vrabci povídali, tak bych si raději pořídil 1,9 96kW, ale co takový dvoulitřánek, který se dával do B5.5 na sklonku života?

Spolehlivý a silný zázrak, který okouzlí spotřebou i projevem, který byl usmrcen protože EURO 6000 ? nebo kram všech krámů? - šestnáctihmotý setrvačník a i tak integrované naklepávání všech sedaček?

Re: 2.0 TDI 100 kW

Napsal: pon 21 bře 19:09
od bitmap
Dvoulitru PD jsou mraky druhu. 8V, 16V, s vyvazovaky, bez nich, pohon vyvazovaku/olejovho cerpadla retezem, ozubenymi koly, s DPF, bez DPF atd.
Nejak pouzitelne to jede az po uprave r.j., na vsech odchazeji dvouhmoty, na 16V v prvnich dvou revizich praskaji hlavy, obcas netesni chladic EGR nebo vymenik voda-olej a sakum prdum vsechny zerou naftu jak prokopnuty a nektery pomalu v pomeru 1:1 i olej.

Kdyz uz brat dvoulitr, tak 16V bez DPF, ale az od roku 2007, kdy se zacala davat "C" revize hlav, ktera uz nepraska a urcite nebrat cokoli s vyvazovaky.

EDIT: jo, a taky nebrat nic, co najelo vic jak 60,000km na longlife olej, jinak je zadelano minimalne na krouzky, zdvihatka a vacky.

Re: 2.0 TDI 100 kW

Napsal: pon 21 bře 19:14
od KoPP
jo to vím, že je jich tři zadnice, proto jsem jasně napsal, že se zajímám o 2.0 TDI 100kW který se dával na sklonku života do B5.5 všehovšudy si myslím, že je to jen převrtaná 1,9 96kW ale uniká mi smysl toho motoru... jestli automaticky nebyl pojen s nějakou sra...u jako DPF.

Re: 2.0 TDI 100 kW

Napsal: pon 21 bře 19:29
od bitmap
Pokud vim, tak DPF maji automaticky jen 8V motory.
Kdyby se podarilo najit jake presne typy se montovaly do B5.5, byli bychom moudrejsi, ale obavam se, ze zrovna do Passata se davaly jen dvoulitry s vyvazovaky, coz je opravdu spatna volba, at uz jsou pohanene retezem nebo ozubenymi koly.
Jinak, spodek motoru je oproti 1.9 zasadne prepracovany, at uz jde o vyoseni pistnich cepu, zavedeni vyvazovaku, nebo totalne zpraseny pohon olejoveho cerpadla. 8V motory maji s 1.9 hodne podobny vrsek, nektere dily jsou dokonce zamenne, 16V je odlisne zcela.

Re: 2.0 TDI 100 kW

Napsal: pon 21 bře 19:46
od KoPP
podezřele moc dílů je shodných se 103 kW verzí, takže nebrat a snad dycky to ma DPF, což asi bude důvod proč se tam začal cpat... takže klump.

Re: 2.0 TDI 100 kW

Napsal: pon 21 bře 20:19
od pjanda
Pokud si spravne vpominam, byla to standardni 103 kW verze sve doby doplnena jen o DPF. Prodavalo se to urcite v Nemecku a patrne i jinde, ale u nas ne.

Re: 2.0 TDI 100 kW

Napsal: pon 21 bře 20:26
od HondaMan
Nevidím moc důvodů kupovat problémové 2.0TDi, když nezničitelné 1.9TDi má jen o 4kw méně, je jich větší výběr, každý ho zná... ;)

Re: 2.0 TDI 100 kW

Napsal: úte 22 bře 11:20
od Deli
asi tak :) nebo bych si koupil benzín 2.0 96kw :)

Re: 2.0 TDI 100 kW

Napsal: úte 22 bře 21:38
od Vana
benzín nejde pořádně čipnout :|

Re: 2.0 TDI 100 kW

Napsal: stř 23 bře 08:25
od vasco
Stejně nic nekoupí :)