Stránka 1 z 3
Xdrive z auta ven
Napsal: pát 13 črc 08:20
od KoPP
Mám možnost koupit "z rodiny" e91 325xi manual, m-packet, slušná výbava, v podstatě all in. Problém spočívá v tom, že to má X drive a ten já nescu... tak otázka zní zda se toho dá nějak rozumně za rozumné peníze zbavit... jestli stačí vyhodit dva homokineťáky a vypnout stabilizaci
(to by byl samozřejmě sen, ale nemám vůbec představu zda je to možné a co by to případně obnášelo).
děkuji zkušeným za rady.
Re: Xdrive z auta ven
Napsal: pát 13 črc 09:41
od Vana
v čem konkrétně to tak moc vadí ?
Já naopak kdybych kupoval někdy bramboru tak jedině s x-drive, i když z jeho konstrukčního uspořádání taky úplně nadšený nejsem.
Re: Xdrive z auta ven
Napsal: pát 13 črc 10:05
od pavproch
z praxe: měl jsem možnost přesedat ze zadokolky 330i do svý 4-kolky 330i (obé v manuálu) na suchém asfaltu a.... "feel" byl lautr ten samý.... ovladatelnost, zpětná vazba z volantu..... a jelikož moje N53 má o 10kW a asi 20Nm víc než N52 -pj-, tak i rozdíl v hmotnosti byl téměř smazán...
já už bych taky jako all-year daily driver (nemluvím o letním autě pro radost) nic jinýho než 4-hrab nechtěl....
Re: Xdrive z auta ven
Napsal: pát 13 črc 10:28
od k86
proti gustu...
z podstaty veci ale predpokladam, ze se s tim nepopasuje elektonika kdyz to takhle humpolacky votunis
Re: Xdrive z auta ven
Napsal: pát 13 črc 11:00
od 525iX
To je blázen, to je blázen
Jinak to samozřejmě jde, hledej na google "bmw awd to rwd conversion", třeba
http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=776142
ale nevim k čemu Ti to bude dobrý.
Re: Xdrive z auta ven
Napsal: pát 13 črc 11:32
od Bond007
ze se nebude muset porad tahat s tou zkurvenou ctyrkolkou
Re: Xdrive z auta ven
Napsal: pát 13 črc 12:09
od mmira
Xi bych primarne nechtel, ale kdyz uz v aute je, nechal bych ho tam. 325i je stejne jen potah, takze v ni to az tak nevadi.
Re: Xdrive z auta ven
Napsal: pát 13 črc 17:55
od KoPP
vadí mi to z principu... chci si po sto letech pořídit něco, co nebude tahat za volant na výjezdu ze zatáčky.
ještě jeden moc "chytrej dotaz" nějaké konstrukční rozdíly mezi 25i a 30i ať už, co se týká přenosu výkonu, motoru, podvozku nebo z toho jde nějak jednoduše (SW) dostat těch začarovaných 40kW a dostat tak plnohodnotnou 330i ??? Někdo už si někdy někde stěžoval, ale to má snad převodovku z lokomotivy
(vyřešil to pak onen někdo ? - případně kdo to byl, má to ještě ?) nehci z toho ferráááári, ale jen příjemné auto, které při celodenním cestování udělá i trochu té legrace, aby se chudák řidič nenudil.
Re: Xdrive z auta ven
Napsal: pát 13 črc 18:05
od pavproch
HW motoru se liší sáním: 25i má 2-intake, zatímco 30i má 3-intake manifold..... o konverzi 25i na 30i jsou toho tuny na e90post.com... v podvozku se liší hlavně jinýma převodama (primár i sekundár jsou u 25i o dost delší - ta25 je taková mnichovská grýnlajn
Re: Xdrive z auta ven
Napsal: pát 13 črc 18:14
od pavproch
jo a ešče sem si zpoměl, že BudVlad z bmwklubu.cz kompletně přestavěl e92 25i na 30i (+ sportovní podvozek + čip kdesi z Reichu a mraky dalších vylepšení)