BMW i
BMW i
asi nás místo zeleného pekla ... maximálně dojezd od zásuvky k zásuvce
http://www.autoforum.cz/predstaveni/bmw ... -proste-i/
Včera BMW po mnohých spekulacích na toto téma oznámilo vznik jakési podznačky s označením „i”, která má do budoucna symbolizovat všemožné ekologicky laděné modely.
http://www.autoforum.cz/predstaveni/bmw ... -proste-i/
Včera BMW po mnohých spekulacích na toto téma oznámilo vznik jakési podznačky s označením „i”, která má do budoucna symbolizovat všemožné ekologicky laděné modely.
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Re: BMW i
No jistě. Až bude dojezd na baterie 1200km při cestovní rychlosti 200km/h a nabíjení, nebude delší než 10min, pak o tom budu uvažovat. zatím je to blbost, a nechápu lidi, co si to koupíPlant píše:Pokud jde o hybridy, tak budiž, ale jakmile je to pouze elektrický pohon, tak to podle mě nemá význam.. Aspoň se současnými technologiemi ne..
2.0i 107kW
Re: BMW i
Asi tak. Jedinou možnost fakt vidím jako nákupní tašku pro manželku do města, kdy se auto píchne přes noc do zásuvky a druhej den se dojede na nákup. Ale i tak bych koupil radši malej benzín...
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Re: BMW i
Vsak si to take poridi jen par nadsencu, pro ktere emotivni prozitek z vlastneni elektromobilu a jezdeni s nim zastini racionalni nesmyslnost tohoto kroku. Proc ne, ale toto velke prodeje nezajisti.
Smysluplny hybrid si predstavit dokazu, muselo by jit o nejaky sportak, ktery dokaze pres vykonne elektromotory rekuperovat vyznamnou cast energie promarnovane pr brzdeni. To je take jedine poradne zefektivneni fungovani celeho auta. Vytvaret z benzinu elektriku je nesmysl, ale snazit se zachovat energii, ktera by se jinak premenil brzdenim v teplo apod. smysl ma.
Jenze hybrdi si nakonec koupi hlavne nekdo, kdo s tim jezdi 90 na tempomat, tomu je to k nicemu. Za sebe mohu rici, ze treba u Lexusu GS450h to pri ostrejsi jizde funguje, musite se s tim naucit jezdit tak, abyste vyuzili brzdeni jen nebo hlavne eletromotory a ne brzdami. Pak spotreba celkem dramaticky klesne, GS430 vs. GS450h pri podobne svizne jizde je tak minus 20-30 procent na spotrebe. A to je hodne, GS450h byl pri ostrejsim jezdeni dramaticky uspornejsi nez bezny VB, navic rychlejsi.
Zpet k BMW i - s ohledem na vyse zminene ma smysl i8, ale asi ne s naftovym trivalcem To se mi zda kapku moc...
Smysluplny hybrid si predstavit dokazu, muselo by jit o nejaky sportak, ktery dokaze pres vykonne elektromotory rekuperovat vyznamnou cast energie promarnovane pr brzdeni. To je take jedine poradne zefektivneni fungovani celeho auta. Vytvaret z benzinu elektriku je nesmysl, ale snazit se zachovat energii, ktera by se jinak premenil brzdenim v teplo apod. smysl ma.
Jenze hybrdi si nakonec koupi hlavne nekdo, kdo s tim jezdi 90 na tempomat, tomu je to k nicemu. Za sebe mohu rici, ze treba u Lexusu GS450h to pri ostrejsi jizde funguje, musite se s tim naucit jezdit tak, abyste vyuzili brzdeni jen nebo hlavne eletromotory a ne brzdami. Pak spotreba celkem dramaticky klesne, GS430 vs. GS450h pri podobne svizne jizde je tak minus 20-30 procent na spotrebe. A to je hodne, GS450h byl pri ostrejsim jezdeni dramaticky uspornejsi nez bezny VB, navic rychlejsi.
Zpet k BMW i - s ohledem na vyse zminene ma smysl i8, ale asi ne s naftovym trivalcem To se mi zda kapku moc...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW i
Hybrid urcite nie, je to taky kockopes... mal som to potesenie vyskusat Prius a pochopil som ze to si moze kupit len masochista.
Podla mna je buducnost len v palivovych clankoch ale samozrejme treba vybudovat infrastrukturu cerpacich stanic na vodik. Je tu este moznost cisteho elektromobilu s bateriami ktore sa budu zamienat na "cerpacich staniciach" ale to je podla mna este vecsia utopia.
Podla mna je buducnost len v palivovych clankoch ale samozrejme treba vybudovat infrastrukturu cerpacich stanic na vodik. Je tu este moznost cisteho elektromobilu s bateriami ktore sa budu zamienat na "cerpacich staniciach" ale to je podla mna este vecsia utopia.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: BMW i
Ale palivove clanky jsou dnes tez utopie. Spocitejte si, jak narocna je premena puvodni zdroj-elektrina-vodik-elektrina a zjistite, ze to je mene efektivni nez spalovaci motor. Nefunguje to spatne, ale je to zkratka velmi drahe. Proto se to take dnes pouziva jen tam, kde to jinak nejde - treba v raketoplanech. Tam se na efektivitu nehledi, je proste treba nekam odvezt vetsi mnozstvi energie...
Vymenne akumulatory jsou tez neco nerealneho, dokud se pomer hmotnost/ulozena energie zasadne nezmeni. V dnesni podobe Vam u "pumpy" musely vymenit pulku auta, abyste dojel alespon 150 km...
Hybridy jsou dnes zkratka to jedine, co alespon nejak funguje. V Priusu je to nesmysl, protoze to neni auto na styl jizdy, kde by hybrid zasadne projevil sve prednosti. Ale hybridni sportak si predstavit dokazu... (ale Hondu CR-Z jim opravdu nemyslim)
Vymenne akumulatory jsou tez neco nerealneho, dokud se pomer hmotnost/ulozena energie zasadne nezmeni. V dnesni podobe Vam u "pumpy" musely vymenit pulku auta, abyste dojel alespon 150 km...
Hybridy jsou dnes zkratka to jedine, co alespon nejak funguje. V Priusu je to nesmysl, protoze to neni auto na styl jizdy, kde by hybrid zasadne projevil sve prednosti. Ale hybridni sportak si predstavit dokazu... (ale Hondu CR-Z jim opravdu nemyslim)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n