Stránka 1 z 3

BMW i

Napsal: úte 22 úno 07:45
od acer.t
asi nás místo zeleného pekla ... maximálně dojezd od zásuvky k zásuvce :-s
http://www.autoforum.cz/predstaveni/bmw ... -proste-i/

Včera BMW po mnohých spekulacích na toto téma oznámilo vznik jakési podznačky s označením „i”, která má do budoucna symbolizovat všemožné ekologicky laděné modely.
:ymsick:

Re: BMW i

Napsal: úte 22 úno 08:16
od metaljohn
Mně naopak toto přijde jako zelený peklo...

Re: BMW i

Napsal: úte 22 úno 10:24
od Plant
Pokud jde o hybridy, tak budiž, ale jakmile je to pouze elektrický pohon, tak to podle mě nemá význam.. Aspoň se současnými technologiemi ne..

Re: BMW i

Napsal: úte 22 úno 10:33
od šmoula
Plant píše:Pokud jde o hybridy, tak budiž, ale jakmile je to pouze elektrický pohon, tak to podle mě nemá význam.. Aspoň se současnými technologiemi ne..
No jistě. Až bude dojezd na baterie 1200km při cestovní rychlosti 200km/h a nabíjení, nebude delší než 10min, pak o tom budu uvažovat. zatím je to blbost, a nechápu lidi, co si to koupí

Re: BMW i

Napsal: úte 22 úno 10:39
od metaljohn
Asi tak. Jedinou možnost fakt vidím jako nákupní tašku pro manželku do města, kdy se auto píchne přes noc do zásuvky a druhej den se dojede na nákup. Ale i tak bych koupil radši malej benzín...

Re: BMW i

Napsal: úte 22 úno 12:26
od pjanda
Vsak si to take poridi jen par nadsencu, pro ktere emotivni prozitek z vlastneni elektromobilu a jezdeni s nim zastini racionalni nesmyslnost tohoto kroku. Proc ne, ale toto velke prodeje nezajisti.

Smysluplny hybrid si predstavit dokazu, muselo by jit o nejaky sportak, ktery dokaze pres vykonne elektromotory rekuperovat vyznamnou cast energie promarnovane pr brzdeni. To je take jedine poradne zefektivneni fungovani celeho auta. Vytvaret z benzinu elektriku je nesmysl, ale snazit se zachovat energii, ktera by se jinak premenil brzdenim v teplo apod. smysl ma.

Jenze hybrdi si nakonec koupi hlavne nekdo, kdo s tim jezdi 90 na tempomat, tomu je to k nicemu. Za sebe mohu rici, ze treba u Lexusu GS450h to pri ostrejsi jizde funguje, musite se s tim naucit jezdit tak, abyste vyuzili brzdeni jen nebo hlavne eletromotory a ne brzdami. Pak spotreba celkem dramaticky klesne, GS430 vs. GS450h pri podobne svizne jizde je tak minus 20-30 procent na spotrebe. A to je hodne, GS450h byl pri ostrejsim jezdeni dramaticky uspornejsi nez bezny VB, navic rychlejsi.

Zpet k BMW i - s ohledem na vyse zminene ma smysl i8, ale asi ne s naftovym trivalcem ;) To se mi zda kapku moc...

Re: BMW i

Napsal: úte 22 úno 13:54
od trent
Nejde o racionální nesmyslnost, ale o to, kdo je jak zelený. A kdo je zelený, ten si z toho dělá reklamu. A značka stoupne v očích, těch, co tomu věří.

Re: BMW i

Napsal: úte 22 úno 13:56
od Smrťák
Vytvářet z benzinu elektriku není úplně nesmysl,pokud by to byl nouzový pohon k zajištění mobility v krizi. Jinak je to samozřejmě totální ekofašistický nesmysl.

Re: BMW i

Napsal: úte 22 úno 16:14
od merlin
Hybrid urcite nie, je to taky kockopes... mal som to potesenie vyskusat Prius a pochopil som ze to si moze kupit len masochista.
Podla mna je buducnost len v palivovych clankoch ale samozrejme treba vybudovat infrastrukturu cerpacich stanic na vodik. Je tu este moznost cisteho elektromobilu s bateriami ktore sa budu zamienat na "cerpacich staniciach" ale to je podla mna este vecsia utopia.

Re: BMW i

Napsal: úte 22 úno 16:32
od pjanda
Ale palivove clanky jsou dnes tez utopie. Spocitejte si, jak narocna je premena puvodni zdroj-elektrina-vodik-elektrina a zjistite, ze to je mene efektivni nez spalovaci motor. Nefunguje to spatne, ale je to zkratka velmi drahe. Proto se to take dnes pouziva jen tam, kde to jinak nejde - treba v raketoplanech. Tam se na efektivitu nehledi, je proste treba nekam odvezt vetsi mnozstvi energie...

Vymenne akumulatory jsou tez neco nerealneho, dokud se pomer hmotnost/ulozena energie zasadne nezmeni. V dnesni podobe Vam u "pumpy" musely vymenit pulku auta, abyste dojel alespon 150 km...

Hybridy jsou dnes zkratka to jedine, co alespon nejak funguje. V Priusu je to nesmysl, protoze to neni auto na styl jizdy, kde by hybrid zasadne projevil sve prednosti. Ale hybridni sportak si predstavit dokazu... (ale Hondu CR-Z jim opravdu nemyslim)