Vsak si to take poridi jen par nadsencu, pro ktere emotivni prozitek z vlastneni elektromobilu a jezdeni s nim zastini racionalni nesmyslnost tohoto kroku. Proc ne, ale toto velke prodeje nezajisti.
Smysluplny hybrid si predstavit dokazu, muselo by jit o nejaky sportak, ktery dokaze pres vykonne elektromotory rekuperovat vyznamnou cast energie promarnovane pr brzdeni. To je take jedine poradne zefektivneni fungovani celeho auta. Vytvaret z benzinu elektriku je nesmysl, ale snazit se zachovat energii, ktera by se jinak premenil brzdenim v teplo apod. smysl ma.
Jenze hybrdi si nakonec koupi hlavne nekdo, kdo s tim jezdi 90 na tempomat, tomu je to k nicemu. Za sebe mohu rici, ze treba u Lexusu GS450h to pri ostrejsi jizde funguje, musite se s tim naucit jezdit tak, abyste vyuzili brzdeni jen nebo hlavne eletromotory a ne brzdami. Pak spotreba celkem dramaticky klesne, GS430 vs. GS450h pri podobne svizne jizde je tak minus 20-30 procent na spotrebe. A to je hodne, GS450h byl pri ostrejsim jezdeni dramaticky uspornejsi nez bezny VB, navic rychlejsi.
Zpet k BMW i - s ohledem na vyse zminene ma smysl i8, ale asi ne s naftovym trivalcem
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
To se mi zda kapku moc...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n