BMW F20 120D Problém s motorem.
Napsal: čtv 30 kvě 07:20
Ahojte, mám problém na mém BMW F20 120D 135Kw r.v.2012.
Při každé jízdě prvních 10 minut jízdy nad 2000ot/min se začne třepat řadička a auto nejde pořádně do tahu. Bylo mi poraděno, že to na 110% bude ucpané sání karbonem, což se vyvrátilo. Sání+vířivé klapky byly sice KO a sání jsem komplet vyčistil a koupil nové originální klapky ale problém stále přetrvává. Auto se tehdy ještě celé třáslo a vibrovalo včetně motoru, tak jsem vyměnil Silentbloky motoru a převodovky, vibrace se zmírnily ale problém se nevyřešil a problém stále přetrvává. Včera jsem vyměnil komplet spojku+setrvačník a vibrace ustály nadobro a v autě je konečně slyšet vlastního slova ale problém s třesoucí se řadičkou neustal a stále pokračuje stále prvních 10min jízdy, než to auto nějak překoná a poté jede naprosto normálně. Do auta tankuji pouze naftu s aditivy od Orlenu. A výměna oleje probíhá pravidelně co 10tkm. Nějaké rady/tipy v čem je problém? Napadlo mě nechat změřit vstřiky i když motor jede naprosto krásně a nebo nechat vyčistit DPF i když auto vůbec nekouří a přes diagnostiku nehlásí problém, že by auto mělo DPF ucpané.. předem díky za tipy/rady!
Při každé jízdě prvních 10 minut jízdy nad 2000ot/min se začne třepat řadička a auto nejde pořádně do tahu. Bylo mi poraděno, že to na 110% bude ucpané sání karbonem, což se vyvrátilo. Sání+vířivé klapky byly sice KO a sání jsem komplet vyčistil a koupil nové originální klapky ale problém stále přetrvává. Auto se tehdy ještě celé třáslo a vibrovalo včetně motoru, tak jsem vyměnil Silentbloky motoru a převodovky, vibrace se zmírnily ale problém se nevyřešil a problém stále přetrvává. Včera jsem vyměnil komplet spojku+setrvačník a vibrace ustály nadobro a v autě je konečně slyšet vlastního slova ale problém s třesoucí se řadičkou neustal a stále pokračuje stále prvních 10min jízdy, než to auto nějak překoná a poté jede naprosto normálně. Do auta tankuji pouze naftu s aditivy od Orlenu. A výměna oleje probíhá pravidelně co 10tkm. Nějaké rady/tipy v čem je problém? Napadlo mě nechat změřit vstřiky i když motor jede naprosto krásně a nebo nechat vyčistit DPF i když auto vůbec nekouří a přes diagnostiku nehlásí problém, že by auto mělo DPF ucpané.. předem díky za tipy/rady!