BMW Divize
Re: BMW Divize
Manuál není silnou stránkou BMW, ale v M2 funguje lépe, než v 1er. M140i x- drive jsem řídil jen kousek a líbilo se mi to, ale před tím jsem drtil 3 roky M135i a to auto fungovalo výborně.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Tak to by neskutocne zaujimalo, ako by vyslo porovnanie manualu v mojej 130i M-paket (kde som s nim spokojny) a M140i. Skusal som ju zohnat s MT na predvadzaciu jazdu, ale vsade to maju len v xDrive s povinnym automatom. Rovnako to bolo aj s M135i.
Re: BMW Divize
Jsem překvapen, že manuál v M2 funguje lépe. Že by jiná převodovka? Spíš bych to ale přičítal zvyku. Když ty jsi přešel s M135i se stejnou převodovkou, tak si měl fůru času si na ni zvyknout. Tady tito borci také nebyli s operací manuálu zrovna nadšení. http://www.topgear.com/car-reviews/m2/first-drive-0M.Z. píše:Manuál není silnou stránkou BMW, ale v M2 funguje lépe, než v 1er. M140i x- drive jsem řídil jen kousek a líbilo se mi to, ale před tím jsem drtil 3 roky M135i a to auto fungovalo výborně.
Neuvažoval jsi nikdy nad zkrácenou řadičkou? http://burgertuning.com/short_shifter_B ... 5_535.html
Re: BMW Divize
Pochybuju, že by mezi 130i a M140i byl v převodovkách nějaký rozdíl. BMW by určitě nevyvíjelo pro 1er novou převodovku. Dokonce i v M3 řazení funguje podobně jako v M140i. Tedy nic moc. Doporučuju pro porovnání vyzkoušet nějakou Hondu Type R nebo Mazdu MPS. I nová Mazda 3 má řadičku parádní. Ale to víš, automobilky se bojí nákladů a šetří se, kde to jde. I ten automatický meziplyn tam namontovaly, aby ušetřily na problémech s garancí.Jedi píše:Tak to by neskutocne zaujimalo, ako by vyslo porovnanie manualu v mojej 130i M-paket (kde som s nim spokojny) a M140i. Skusal som ju zohnat s MT na predvadzaciu jazdu, ale vsade to maju len v xDrive s povinnym automatom. Rovnako to bolo aj s M135i.
Re: BMW Divize
Možná lépe poladili dráhy řazení, v M2 padají kvalty lépe, což mi potvrdil i majitel mojí M135i.
Nicméně i tak to žádný velký orgáč při řazení není, občas to při pomalejším přeřazování jde ztuha (ne přes zuby), ale jakoby to nepustil synchron. Musí se na ni zkrátka docela rychle. Největší problém to dělá za studena.
Nicméně i tak to žádný velký orgáč při řazení není, občas to při pomalejším přeřazování jde ztuha (ne přes zuby), ale jakoby to nepustil synchron. Musí se na ni zkrátka docela rychle. Největší problém to dělá za studena.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Tak se chovalo snad každé BMW s manuálem, které jsem kdy zkusil. Někde to bylo lepší, někde horší, ale vždy to drhne a za studena obzvlášť. Chce to pořádné meziplyny.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Problém to dělá při řazení nahoru.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
No ono poladit řazení jen tak nejde. Ano, možná si trochu pohrát s vůlemi tu a tam, vyměnit některá pouzdra a i olej v převodovce kolikrát prý pomůže. Do toho bych ale v záruce nešel.M.Z. píše:Možná lépe poladili dráhy řazení, v M2 padají kvalty lépe, což mi potvrdil i majitel mojí M135i.
Nicméně i tak to žádný velký orgáč při řazení není, občas to při pomalejším přeřazování jde ztuha (ne přes zuby), ale jakoby to nepustil synchron. Musí se na ni zkrátka docela rychle. Největší problém to dělá za studena.
Dále. Pokud jde řazení zhuha už ve stardardu, tak zkrácená řadička sice zkrátí dráhy, ale řazení je ještě tužší. Ne ale u všech řadiček. Záleží na tom, na jakém principu byla zkrácená řadička zkonstruována. Na Hondy dělal zkrácené řadičky kde kdo, ale jen pár těch dražších za něco stály. Ale tady tato na 1er by stála za to vyzkoušet.
http://burgertuning.com/short_shifter_B ... 5_535.html
Naposledy upravil(a) olda dne pon 17 dub 10:04, celkem upraveno 2 x.
Re: BMW Divize
To by neměl být problém. Až někdy pojedeš do Mostu, dej vědět. K nám už je to jen kousek a můžeme udělat tůru po horách Krušných.jarka píše:Úplně si to umím představit, prostě "obyč" auto doladění k jednoduchýmu účelu jezdit. Jednou bych rád takhle upravenou e36ku někde zkusil, na Ringu mi přijdou jako jedny z nejvíc cool aut.d1.8t píše:V pátek jsem reinkarnoval po dlouhých měsících e36 a byl se projet. Dneska jsem projel kamarádovu e34 540i, která je v podobným setupu "klubový závody". A nemůžu si pomoct, tyhle auta prostě rozdávají radost po hrstech, až sednu v úterý do octy, bude to zase nuda, nuda, šeď, šeď.
Btw. 540i pořídil dvoricp a určitě by se zúčastnit taky. Teď bude na autech probíhat nějaký mírný doladění a počítám, že zhruba za měsíc bude všechno připravený.
RWD
Re: BMW Divize
Na mojí M140i je řazení gumové, dráhy jsou dlouhé, vůle v mechanismu velké, v neutrálu má páka velké vůle. Při řazení jsem zatím objektivně identifikoval problém se synchrony při řazení dolů z 5 na 4. Crunchoval jsem zuby v převodovce již párkrát. A to jsem s řazením nijak nepospíchal.M.Z. píše:Problém to dělá při řazení nahoru.