BMW Divize
Re: BMW Divize
právě od diag.sk to mám v tom jen napůlfunkčním PC.. jo a sem lama....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
prijed sem za jaraxem, ten ti to da do kupy behem chvilky.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
dnes jsem na parkovisti stal vedle X1 a teda na volnobeh to snad podle zvuku nebyl ani ctyrhrnek....fuuuuj
Citroen C4 GP
Re: BMW Divize
1.5i tříválec má zvenku opravdu hnusný zvuk. Slyšel jsem to kdysi BMW2 ActiveTourer. A tříválec je podle mě nyní benzínový základ pro řady 1/2/3.... v budoucnosti snad i pro řadu 5.
Re: BMW Divize
Já měl 2 AT 218i půjčenou na víkend a k mému překvapení se vůz choval a zněl docela slušně. Přiznám se ale, že jsem ho z venku neposlouchal. Jako jediný vůz do rodiny by se s ním dalo žít. V tu dobu jsem jezdil s F15 X5 xDrive40d, takže docela rozdílné vlastnosti vozů.x2005 píše:1.5i tříválec má zvenku opravdu hnusný zvuk. Slyšel jsem to kdysi BMW2 ActiveTourer. A tříválec je podle mě nyní benzínový základ pro řady 1/2/3.... v budoucnosti snad i pro řadu 5.
Re: BMW Divize
V pátek jsem reinkarnoval po dlouhých měsících e36 a byl se projet. Dneska jsem projel kamarádovu e34 540i, která je v podobným setupu "klubový závody". A nemůžu si pomoct, tyhle auta prostě rozdávají radost po hrstech, až sednu v úterý do octy, bude to zase nuda, nuda, šeď, šeď.
RWD
Re: BMW Divize
olda píše:Já měl 2 AT 218i půjčenou na víkend a k mému překvapení se vůz choval a zněl docela slušně. Přiznám se ale, že jsem ho z venku neposlouchal. Jako jediný vůz do rodiny by se s ním dalo žít. V tu dobu jsem jezdil s F15 X5 xDrive40d, takže docela rozdílné vlastnosti vozů.x2005 píše:1.5i tříválec má zvenku opravdu hnusný zvuk. Slyšel jsem to kdysi BMW2 ActiveTourer. A tříválec je podle mě nyní benzínový základ pro řady 1/2/3.... v budoucnosti snad i pro řadu 5.
Mám stejnou zkušenost, jezdilo to hezky.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Úplně si to umím představit, prostě "obyč" auto doladění k jednoduchýmu účelu jezdit. Jednou bych rád takhle upravenou e36ku někde zkusil, na Ringu mi přijdou jako jedny z nejvíc cool aut.d1.8t píše:V pátek jsem reinkarnoval po dlouhých měsících e36 a byl se projet. Dneska jsem projel kamarádovu e34 540i, která je v podobným setupu "klubový závody". A nemůžu si pomoct, tyhle auta prostě rozdávají radost po hrstech, až sednu v úterý do octy, bude to zase nuda, nuda, šeď, šeď.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Měl jsem originálně namířeno k M3, ale po absolvování testů jednak s M3 v M/T a pak s M135i xDrive A/T jsem chvíli váhal a dokonce seděl i v M2, ale nakonec po dlouhém brainstormingu zvítězila M140i ve které teď jezdím. Mé dojmy po nějakých 1000km jsou víceméně rozporuplné. Předesílám, že zatím jezdím jen v komfortu a nešel přes 4500 ot/min. Začnu plusy: Velikost vozu, parkování, manévrování, relativní pohodlí a klídek v kabině, výbava (rozjel jsem se s volitelnou výbavou... , performance a zvuk motoru ve vyšších otáčkách (4500 ) brzdy, lehká spojka, ozvučení HK, střešní okno............Mínusy: vůz je těžký i pocitově, obzvláště předek. Řizení je tužší než jsem očekával. V M135i, kterou jsem testoval jsem ten pocit neměl. Překvapivě, nějakou tuhost řízení jsem nezaznamenal ani v předešlé X5. Řazení. Pro někoho, kdo byl zvyklý na cvak cvak řazení v Type R Hondě a velmi podobné řazení v Mazdě MPS, je řazení velkým zklamáním. Mám takové neblahé tušení, že před nějakou dobou BMW přestalo pracovat na vylepšení manuální převodovky a výsledkem je pak logicky snížená poptávka po této převodovce. No a pak BMW pokrytecky tvrdí, že po manuální převodovce není poptávka. Ona by byla, kdyby na manualní převodovce BMW vývoj zapracoval. Což by samozřejmě vyžadovalo uvolnění prostředků, kterých se bohužel BMW momentálně nedostává. Ale výmluvu mají a tak jsme stuck s tímto kompromisem, co ve voze je. Dříve alespoň BMW nabízelo zkrácenou řadičku v Mparts, ale i ta nabídka se odtud vytratila. Nevím ale, jak "úspěšně" by tato řadička zafungovala v M140i. To je můj největší bitch, co se M140i týče. Dále mi chybí sledování mrtvého úhlu, který v 1er nelze a LSD, který se musí přikoupit přes dealera. Nasedání do a vysedání s vozu není také k vůli umístění B sloupku zrovna pinkačka. A to mám kvůli krátkým nohám sedadlo hodně vpředu. Pro dnešek toť vše. Cheers.M.Z. píše:olda píše:Já měl 2 AT 218i půjčenou na víkend a k mému překvapení se vůz choval a zněl docela slušně. Přiznám se ale, že jsem ho z venku neposlouchal. Jako jediný vůz do rodiny by se s ním dalo žít. V tu dobu jsem jezdil s F15 X5 xDrive40d, takže docela rozdílné vlastnosti vozů.x2005 píše:1.5i tříválec má zvenku opravdu hnusný zvuk. Slyšel jsem to kdysi BMW2 ActiveTourer. A tříválec je podle mě nyní benzínový základ pro řady 1/2/3.... v budoucnosti snad i pro řadu 5.
Mám stejnou zkušenost, jezdilo to hezky.