BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
k86
Mistr volantu
Příspěvky: 790
Registrován: úte 10 kvě 07:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od k86 »

Je normalni, ze v pripade nezavinene nehody dava BMW na nahradni vozidlo limit 100km/den? Nebo to je nejaka Bychlovina?
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

Jaký byste volili převodový poměr?
Z4 3,0i SMG, původní je 3,07 a váhám nad 3,46 nebo 3,91 oboje se samosvorem.
Půjde tam ještě kompresor od G-POWER 306 koní a 360 Nm.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Já sem to u obou aut "posunul" o cca 1 převodový stupeň (15 až 17%, 6MT čili jeden přev. stupeň = asi 16%), víc IMHO nemá smysl... čili já bych šel do 3,46 místo 3,07 (12%)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

Díky, kloním se také k 3,46, tj. posun o cca 13 % (klesne rychlost, naroste točivý moment).
U 3,91 je to o cca 27 % a to je nejspíš už moc krátké.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

jestli budes davat kompresor, tak bych staly prevod nemenil
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

Nejdřív tam na jaře půjde kompresor (už se s nimi domlouvám), pak se to otestuje. Podle toho, jak se to bude chovat teprve tam půjde samosvor buď s původním převodem nebo s převodem 3,46.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

mmira píše:jestli budes davat kompresor, tak bych staly prevod nemenil
Asi tak. Ten povodny prevodovy pomer bude pri tom vykone akurat.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Beny9700 píše:Nejdřív tam na jaře půjde kompresor (už se s nimi domlouvám), pak se to otestuje. Podle toho, jak se to bude chovat teprve tam půjde samosvor buď s původním převodem nebo s převodem 3,46.
3,91 je blbost už u atmo verze. Dal bych 3.46, překopal na manuál a pak bych se možná zaobíral kompresorem.
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

otázka na majitele e9x: jak dlouho vám vydržela baterka? sem neska nenastartoval... po 5 a půl roce.... (a půlroce stání ... startovací kable rullezzz)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

a poté co sem nastartoval, sem to musel zahřát, no.... soláň klouže jaxfiň (s vypnutým DSC a zapnutým svorem a půlroční pauzou v praxi sem teho měl plné ruce a nohy práce....) :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět