Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od jerry »

Gratulace, pěkné auto :) Ať slouží nafurt ;)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16735
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od pavproch »

Taky přidávám congrats (a sem ráth, že tu už nebudu sám, kdo si hýčká bramboru "nafurt")
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5749
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

pavproch píše: pát 01 dub 13:14 Taky přidávám congrats (a sem ráth, že tu už nebudu sám, kdo si hýčká bramboru "nafurt")
to se vůbec ale s tebou nedá srovnávat, má tam to hnusné, odporné foukátko :-B
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Musim nastudovat jaky ma lamela servisni intervaly, co se s ni musi delat. V tom byl snek fajn, ze se nic neresilo. Diky za gratulace :-).
A jeste k LSD :-)

Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1490
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Předseda »

Pokud je možnost, šel bych do lamely. Servisní náročnost skoro nic. Vyměnit olej v diferáku není žádná věda. A je ho tam cca litr. Easy.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16735
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od pavproch »

Esli teda můžu k tomu svoru: mám ho (šneka Quaife) jak v bramborovi2, tak v m4Zlikovi a jednoznačně ANO, svor je úžasná věc (nemám ve zvyku ale gumovat/driftovat, mám ho na plynulé rychlé průjezdy zatáčkovitou cestou bez prokluzu kol.)

Lamela vs. šnek = lamelu (60%) jsem měl v bramborovi1 (vzadu) a nepoznal jsem rozdíl (ve funkci) proti šneku. Šneka mám mj. i proto, že je bezúdržbový (narozdíl od lamely).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

60%. To jsi měl dost agresivní. Nevím jak moc se to opotřebovává při nějakém poklouzání. Šnek mi taky vyhovoval, byl fajn ale myslím že na lamely jsou nějaké repasovaci sady.
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Arnie J »

Vrooom píše: pát 01 dub 07:00 greg: Jasne dodela, tak ty mas cekani na super auto. Taky jsem uvazoval, ale nenacpu do GRka kolo, to rozhodlo.
you sure? :D

https://youtu.be/9k4RPczpRz4?t=146
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Snowman000 »

Myslim, ze Vrooom nema klasicku 26", ci? :-?
A do M140i ich piche aj s rozbehom dva ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Je to jak pise snehulak. Cpu do toho velke 29 horske kolo. Mnohem vetsi nez silnicka. Zkousel jsem 2er coupe a ta dira je mrnava a necekal bych ze GRko ma vetsi.
BTW zkouseli jste nekdo cpat 255 gumu na 8j rafek? Ma tam byt 245 guma ale mam doma starou gumu od pavprocha co jsem puvodne planoval na Ztko. Pripadne, vymenim za 245 gumu :-)
Odpovědět