BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
mesyas
Autoškolák
Příspěvky: 50
Registrován: ned 24 črc 21:04

Re: BMW Divize

Příspěvek od mesyas »

nn start stop to opravdu není(i když jsem tím byl ze začátku mírně zaskočen). Tohle bylo vážně cuknutí, kdybych neměl pás tak bych se možná i praštil hlavou do volantu. Abych byl přesný, není to, že by auto najednou úplně zastavilo na místě. Je to nějaké cuknutí a zastaví se po asi metru(nejsem si jist, ale dráha je velmi krátká). Opravdu bych to přirovnal u manuálu k tomu, že jedeš třeba 20km/h a máš tam např. 5. To ti auto taky cukne a vypne ti motor, tak přesně to vypadá u mě.

ten tlak jsem nakonec vyřešil, zkoušel jsem to včera 5x, asi se to nakonec vykalibrovalo.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27867
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

ještě mne napadá, že třeba na joysticku klepneš do Pčka nebo zmáčkneš el. brzdu...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od oxik »

to by odpovidalo, pri stisknuti brzdy se pusti nouzovy brzdeni, kazdopadne toho by sis asi vsiml.. jinak tohle cuknuti bych pochopil u stary plecky, kdy automat pri razeni jednicky silene kopne a auto ma tendenci se zastavit, stalo se mi to s pujcenym autem a dostat se s tim do kolony byla docela sranda..ZF jsou dobre automaty, ale tomuhle nekdo daval silenym zpusobem
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

mesyas píše:nn start stop to opravdu není(i když jsem tím byl ze začátku mírně zaskočen). Tohle bylo vážně cuknutí, kdybych neměl pás tak bych se možná i praštil hlavou do volantu. Abych byl přesný, není to, že by auto najednou úplně zastavilo na místě. Je to nějaké cuknutí a zastaví se po asi metru(nejsem si jist, ale dráha je velmi krátká). Opravdu bych to přirovnal u manuálu k tomu, že jedeš třeba 20km/h a máš tam např. 5. To ti auto taky cukne a vypne ti motor, tak přesně to vypadá u mě.

ten tlak jsem nakonec vyřešil, zkoušel jsem to včera 5x, asi se to nakonec vykalibrovalo.
Dělala mi to A Q5, v servisu aktualizovali SW a je pokoj.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

Máte někdo k Z4 Hardtop? Já jsem jej pořídil na horší počasí. Ale v levém horním rohu úplně přesně nedosedne na rám okna. Seřizoval jsem to podle návodu, trochu se to zlepšilo, ale přesto to úplně přesně nesedí, jakoby střecha měla ostřejší oblouk než rám okna, ke kterému má přilehnout (při jízdě to zvyšuje aerodynamický hluk). Napravo to sedí pěkně a nehlučí.

Nemáte někdo s tím zkušenost? Případně radu co s tím?
Mě napadá střechu v tom oblouku lehce dotvarovat (ale bojím se aby nepopraskal lak), nebo tam vyrobit silikonové těsnění (jde cca o škvíru 2 - 3 mm o délce cca 20 cm.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

někteří máme (retractable) hardtop integrován do auta přímo z výroby :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Predpokladam ze je auto po nehode, ze?
mesyas
Autoškolák
Příspěvky: 50
Registrován: ned 24 črc 21:04

Re: BMW Divize

Příspěvek od mesyas »

děkuji vám za rady, ještě s autem dám nějakých pár stovek km a uvidím jestli se to "cuknutí" znovu neobjeví. Poprvé jsem si taky myslel, že jsem omylem drcnul do joystiku a hodil to do jinýho režimu :D Příspěvek od Beny9700 mě uklidnil, snad to budu mít podobný, s novým autem bych se nechtěl nějak plácat po servisu, které nemají zrovna dobré pověsti, slyšel jsem jen špatné názory.
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

911T píše:Predpokladam ze je auto po nehode, ze?
Ne, to auto není po nehodě. Na té Z4, na které ten hardtop původně byl, ta škvíra byla úplně stejná.

Ta střecha je v tom místě trochu víc "zakroucená", než by měla být (ale není viditelně poškozená). Přeměřoval jsem to šablonou. Takže jsem si myslel,
jestli nemá někdo stejnou zkušenost (nepřesnost z výroby) a jak to řešil.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Nic moc M4 na to ze se jedna o automat a competition ... naopak pochvala pro 1M

Odpovědět