BMW Divize
Re: BMW Divize
dej si tam nove OEM gumy a uvidis, jak moc se to zlepsi. fakt bych si tim nekomplikoval zivot
pokud na tom trvas, zkus pohledat tu
http://www.superpro.com.au/find/superpr ... -999500351
pokud na tom trvas, zkus pohledat tu
http://www.superpro.com.au/find/superpr ... -999500351
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Toto?pavproch píše:chlopi, počebuju poradit - chtěl bych vyměnit hlavní silenbloky na zadních předních ( ) ramenech za unibaly neb volačo také.... je to e91 ale xDrive! - poradí někdo, na keho sa obrátit?
http://www.strongflex.eu/en/e90-e91-e92 ... 03470.html
RWD
Re: BMW Divize
Unibaly na dialy už je dost odvážný přístup, to je tak na závoďáka - jen to bude časem zdroj problémů. A jak píše Míra, tvrdou bočnici stejně nechceš, tak proč potom takhle drsnit podvozek, když to stejně nakonec bude žvejkačkový kvůli měkký gumě. Ty polyuretany budou rozumný kompromis.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
taxem nakonec objednal OEM gumy, dám na mmiru....
chlopi, ešče raz dík za názory
chlopi, ešče raz dík za názory
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Kdyz zvysim camber vepredu tak to pak bude mit jeste vetsi tendenci se stahovat do prikopy, chytat se nerovnosti apod. ze? Ja si s tim hral v asseto corsa a treba mutangu to pomohlo a na limitu se to nijak divne nechovalo ... Dost uvazuju o predelani v realu na -2 vepredu.
Re: BMW Divize
já u 3er zvětšil odklony př. kol na něco přes 1st a stalo se to živelnějším, hůře to drží přímý směr ale taky to jde líp za volantem do zatáčky....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
A zkousel sis hrat s toe - sbihavosti? A jake mas nastaveni vzadu.
Ja nasel v TIS u Z4 vepredu odklon 0,57'. Ale jeste tam uvadi hodnotu pro 20° lock, a to je 1° 34', tak nevim jak se ten predek nastavuje. Vzadu to ma prave dost velky 2,5. Auto je spis nedotacivy nez pretacivy. Zadek hodne drzi, a kdyz uz se utrhne tak mi to prijde pomerne progresivni.
Ja nasel v TIS u Z4 vepredu odklon 0,57'. Ale jeste tam uvadi hodnotu pro 20° lock, a to je 1° 34', tak nevim jak se ten predek nastavuje. Vzadu to ma prave dost velky 2,5. Auto je spis nedotacivy nez pretacivy. Zadek hodne drzi, a kdyz uz se utrhne tak mi to prijde pomerne progresivni.
Re: BMW Divize
veškeré ostatní nastavení mám OEM, jedině s těma odklonama sem nechal krapet pohout... na přesná čísla se musím podívat, z hlavy nevím... a jak se to šteluje nevím, nechávám to na odporníkách....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tak jestli mas n53 xiT tak to ma predek - 27' vs vzadu - 1° 30' ... . To bude asi vyrovnanejsi, precijen je to velka lod a rozdil je 1°. U mne to dela skoro 2° - -'57 vs -2° 50' jestli by to bylo vrazedny s tim trochu kratsim rozvorem a jdou spis do bezpecna?!
Treba jeste 130i - 28' vs -1°50' ...
Treba jeste 130i - 28' vs -1°50' ...