528i. Zajímavý je jak s věkem se to auto zmenšilo a vylehčilo. Teď už je stejně velký jako Passat a daleko menší než Insignie nebo Mondeo. Naváženo mám něco kolem 1540kg, což je v současný době lehká váha.pjanda píše:Mohu hadat, co mate za verzi?d1.8t píše:530i je volba fajnšmekrů
Ja s tim v zasade souhlasim, jen vim, ze vetsina lidi proste fajnsmekri nejsou a oceni spise vykon nez cistotu. A predchazim tak jejich pripadnemu zklamani. Ja jsem treba porad u vytrzeni z Focusu 2,0i Trend Mk I, vetsina lidi ale rekne, ze to proste nejede...
Jinak podobne starsi, ale malo jete kousky jsou zajimavou koupi, zcela nesporne. Auto porad starne predevsim kilometry a koupit si v podstate zanovni, fakticky stale skvele auto za cenu lepe vybavene Fabie, to urcite neni spatny krok. Mate mou moralni podporu
E39 s benzínovou R6 považuju za velmi povedený auto, který mi svýma vlastnostma absolutně vyhovuje. Lidi to asi nepochopí a pro 99% z nich je to vylítaný bávo. Tahle konkrétní 530i mi přijde jako fantastický nabídka, která by vyřešila občasný mírný nedostatek výkonu při pracovních cestách republikou na velmi dlouhou dobu. Takže díky za podporu, ale jsou tři důvody, proč se tím nezabývám do hloubky:
1. Stávající pětka slouží věrně, spolehlivě, střídmě a když jí odpustim občasný nedostatek výkonu, tak vlastně bezchybně.
2. Teď je na řadě vyměnit "to druhý" auto. To na hraní. Starosti s výběrem jsou příjemný, sám jsem zvědavej co to nakonec bude.
3. Dokud nebudu natrvalo zpět v ČR, nemá cenu nic kupovat.