Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
Jak pise d1.8t, taky bych pockal, jaka bude nabidka (cena) samosvoru od M Performance. Speru ma dostat i chystana M235i, ocekavam, ze by teda mela pasovat i na 1er. Na zahranicnich forech jsem zatim cetl jen o Quaife (Torsen). Cenove vychazi na cca 1400 GBP. Jestli uz jsou dostupny i dalsi alternativy netusim. imho by cena M Performance mohla byt podobna, akorat by to mel byt lamelak, a proto bych ja osobne pockal.
Rozdil ve spotrebe open diff vs. Torsen bude podle me nula, mozna max nejaky to deci v pripade lamelaku vs. open diff.
Pokud nechces diff nechat namontovat primo v BMW, kde auto kupujes, napada me treba Hanz z bmwklubu, ten zastavby LSD dela.
Rozdil ve spotrebe open diff vs. Torsen bude podle me nula, mozna max nejaky to deci v pripade lamelaku vs. open diff.
Pokud nechces diff nechat namontovat primo v BMW, kde auto kupujes, napada me treba Hanz z bmwklubu, ten zastavby LSD dela.
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Re: 125d vs M135i
Určitě počkám,jak se to vyvrbí.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Ještě jsem si nad tím přemýšlel, a kromě možnosti, že je open diff pro novou generaci 1er, 3er novej a pak nemusí být aftermarket k dispozici. Tak bych klidně věřil tomu, že součástí origo "balíčku" lsd může být i úprava SW, protože pokud se nepletu má M 135i nějakou formu elektronické náhražky svoru, která by se mohla se železem tlouct.
Každopádně bych počkal a doporučil komplexní přístup.
Každopádně bych počkal a doporučil komplexní přístup.
RWD
Re: 125d vs M135i
Ano, to je dost možné, poptám nejprve přes BMW.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Dneska jsem si poprvé v servisu mohl sednout do igelitu a navrtět to
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Dík, ale teď se rozjedou různé dokompletace, takža auto bude 100% hotové až někdy v příštím týdnu
Zaplatil jsem okamžitě po návratu domů, abych eliminoval zdržení z fin. důvodů, teď už mi zbývá jen čumět na fotky ze servisu
Zaplatil jsem okamžitě po návratu domů, abych eliminoval zdržení z fin. důvodů, teď už mi zbývá jen čumět na fotky ze servisu
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Navrtět jako startovat? Vrčením bez zátěže by motor opravdu život zahajovat neměl.M.Z. píše:Dneska jsem si poprvé v servisu mohl sednout do igelitu a navrtět to
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: 125d vs M135i
Však už je taky po něm, totálně jsem ho odrovnal...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
v nedeli jsem si s M135i konecne i sam sjel. moooooc prijemne to bylo . tak pevne nervy do predavky
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou