pjanda píše:beuamont: Jel jste s poslednim multitronicem od Audi? To vubec neni spatne... Tedy nevim, jestli to nespotrebuje 30 procent vykonu...je opravdu mozne, ze to je cele zoufale neefektivni...
pokud je něco nefektivní, produkuje to hodně ztrátového tepla
takže hodně napoví jestli má taková převodovka vlastní extra chladič, nebo jak velké žebrování a jak se vše při větší sodě zahřívá. Ono i pouhých 5% z např. 200kW bude pěkně topit
tak napr. taká nová A4 podla technických údajov má pri motore 1.8 TSI a 2.0T SI 155kw rovnaké zrýchlenie ako manuál a pri 2.0 TSI 132kw len o 0,3s horšie... Takže až taká strata v tom zrejme nebude... ale na maximalke straca vo všetkých motorizáciach
LaunchControl jsem v GTIčku za těch 60tkm, co jsem s ním najel, použil asi 5x.
První dva pokusy byly nevydařené, protože mi trvalo, než jsem zjistil, že brzdu je nutné mít zašlápnutou silou opravdu až na podlahu, jinak to nefuguje a zbývající tři pokusy byly vždy pozérsky na křižovatkách v centru Brna při pozávodění s nějakou vytuněnou Hondou...
ono pokud vezmeme auto jako potahovy kocar na cestu z bodu A do bodu B, pak 99% automatu ruznych typu funguje naprosto dokonale v 99% pripadu. Ono i to rucni kvedlani neni vzdy v pohode.
řidičBOB píše:To DSG není vždycky takovej průser... Konkurenční vozidlo je 35i s MT:
Nikdo nepochybuje o tom, ze na zrychleni v primce je DSG jednicka Neni prevodovka, co by to umela odradit lepe a urcite to eliminuje i lecjaky vykonovy nedostatek. Jinak ale pro zmenu Ty nepochybuj o tom, ze v trochu slozitejsich podminkach nebude mit R36 sanci ani na 330i... A to je E90 uz jen odvar z vrtule, ne BMW