MMira to nema a Bond to hned vypina, jak pise. Takze cista excelentni prace ridiceVrooom píše:Dneska uz to ani nemusis umet kdyz to auta s manualem delaji samy ...francis píše:Jak jsem psal vyse - neuveril bych, co clovek dokaze s manualem... Je to koncert, kdyz nekoho vidis, jak to tam sazi s meziplynem, pod brzdama, bez cuknutidenis píše:Ok, vďaka za odpoveď. Ale tá hladkosť pri takej rýchlosti je pre mňa stále nepochopiteľná
BMW Divize
Re: BMW Divize
Mirek
Re: BMW Divize
Kolik ti platí za pochlebování?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
M: nezavid (ale je to drahy, jen si nemysli)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Vid dnesny clanok...X4 je jednoznacne najhorsi sucasny Bavorak a ze tu konkurenciu o tento titul nema zrovna lahku
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/10- ... ena-dobre/
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/10- ... ena-dobre/
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
interier - parada, super zpracovani, dobra architektura, vyborna pozice za volantemx2005 píše:Tak napiš něco tady neoficiálněmmira píše:jeste jsem loni mel pujcenou 125i a o te jsem odmitl psat, protoze pak uz by nam BMW auto asi nepujcilo.
jizda - auto bylo takovym zvlastnim zpusobem velice nervozni. podvozek nebyl schopen filtrovat ty nejjemnejsi nerovnosti. v okmaziku jizdy po hrubem asfaltu (takze skoro furt) jsem mel pocit, ze se to auto musi kazdou chvili rozpadnout. pak jsem zjistil, ze to ma desne prefouknute pneumatiky, tak jsem ufoukl, ale nijak zvlaste to nepomohlo. vetsi nerovnosti to zehlilo docela dobre. na hladkem povrchu to umelo velice pekne drzet stopu, ale bylo to takove neakcni. plynem to slo utrhnout do driftu, ale rychle se to rovnalo, postradalo to takovy ten dojem, ze se zadni naprava toci okolo predni. hodne zvlastni bylo to, ze to nedrzelo primy smer. neustale to melo tendenci utikat do strany a hlavne dost necitelne. clovek zkorigoval utek na jednu stranu, najednou hup, preklopilo se to a zacalo jeet na druhou stranu. v konecnem dusledku jsem mel pocit, ze nejedu rovne, ale jako had. v omezenich na D1 to bylo docela stresujici.
motor - hlavni zklamani. melo to tovarni chip na 240 k a vubec to na ne nevypadalo. sice to slo tocit pres 7t rpm, ale absolutne tomu chybel nejaky charakter, nejaka gradace. max vykonu je v 5t, tam to vyleti rychle a pak to sice roste, ale je to divne. co se tomu musi nechat, nezralo to. jezdil jsem s tim za 10, amlokdy za vic. jediny rezim, na ktery se s tim dalo jezdit, byl Sport. o pak melo velice slusne reakce na plyn. na Normal to pusobilo jak kdyby nekdo do sani narval mokrou deku.
nedlouho pred tim jsem mel cupru a ve srovnani s tim to hlavne motorove pusobi strasne. kdyz to "postavim" vedle 130i, tak jedina oblast, kde to melo navrch, je zpracovani kabiny, ta ja fakt extra. vse ostatni je dost horsi, jizdne a motorove... no v podstate tragicke. vedle Cupry to nema, krome interieru, co nabidnout a jeste to bude stat vyrazne vice.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
To byla ta oranžová v paketu?
Re: BMW Divize
Podvozek - to co popisujes je u F20 zpusobeny kolama. Ja jsem na 116d vystridal 16", 17", 19" (vsechny RFT) a cim mensi kola, tim lepsi chovani, nejlepsi pak 195/55/16 zimaky. Zatimco 19" (245 zadni, 225 predni) pri vyssich rychlostech na dalnici musel clovek furt korigovat volantem, tak na zimnich 16" stacilo auto nasmerovat a pak jsem mohl delat co jsem chtel, pri jakykoliv rychlosti a auto jelo rovne jak zadny jiny. Pri 200kmh byla F20 na 195 gumach vyrazne stabilnejsi nez Cupra.mmira píše:interier - parada, super zpracovani, dobra architektura, vyborna pozice za volantemx2005 píše:Tak napiš něco tady neoficiálněmmira píše:jeste jsem loni mel pujcenou 125i a o te jsem odmitl psat, protoze pak uz by nam BMW auto asi nepujcilo.
jizda - auto bylo takovym zvlastnim zpusobem velice nervozni. podvozek nebyl schopen filtrovat ty nejjemnejsi nerovnosti. v okmaziku jizdy po hrubem asfaltu (takze skoro furt) jsem mel pocit, ze se to auto musi kazdou chvili rozpadnout. pak jsem zjistil, ze to ma desne prefouknute pneumatiky, tak jsem ufoukl, ale nijak zvlaste to nepomohlo. vetsi nerovnosti to zehlilo docela dobre. na hladkem povrchu to umelo velice pekne drzet stopu, ale bylo to takove neakcni. plynem to slo utrhnout do driftu, ale rychle se to rovnalo, postradalo to takovy ten dojem, ze se zadni naprava toci okolo predni. hodne zvlastni bylo to, ze to nedrzelo primy smer. neustale to melo tendenci utikat do strany a hlavne dost necitelne. clovek zkorigoval utek na jednu stranu, najednou hup, preklopilo se to a zacalo jeet na druhou stranu. v konecnem dusledku jsem mel pocit, ze nejedu rovne, ale jako had. v omezenich na D1 to bylo docela stresujici.
motor - hlavni zklamani. melo to tovarni chip na 240 k a vubec to na ne nevypadalo. sice to slo tocit pres 7t rpm, ale absolutne tomu chybel nejaky charakter, nejaka gradace. max vykonu je v 5t, tam to vyleti rychle a pak to sice roste, ale je to divne. co se tomu musi nechat, nezralo to. jezdil jsem s tim za 10, amlokdy za vic. jediny rezim, na ktery se s tim dalo jezdit, byl Sport. o pak melo velice slusne reakce na plyn. na Normal to pusobilo jak kdyby nekdo do sani narval mokrou deku.
nedlouho pred tim jsem mel cupru a ve srovnani s tim to hlavne motorove pusobi strasne. kdyz to "postavim" vedle 130i, tak jedina oblast, kde to melo navrch, je zpracovani kabiny, ta ja fakt extra. vse ostatni je dost horsi, jizdne a motorove... no v podstate tragicke. vedle Cupry to nema, krome interieru, co nabidnout a jeste to bude stat vyrazne vice.
A co si dobre pamatuju, tak stejny jsem to mel na IS250, kde letni setup (225/255) bylo treba porad korigovat, zatimco zimaky 225 vsude byly uplne v pohode.
Mimochodem, za to pouzivani ruznych rozmeru p/z bych vyrobce vrazdil. Gumy stojej 2x tolik a u 90% motorizaci je to uplne k nicemu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k