BMW Divize
Re: BMW Divize
@ex: Jak píšu, naštěstí to nemám, takže jen co vím z doslechu: na každém kole je pod ventilkem malý snímač tlaku s baterií a vysílačem.... a nekde v kufru auta je přijímač těch 4 signálů. Baterka se v tych 4 bazmektoch musí měnit co pár let a je to kurwa drahý špáss a ty bazmekty musíš mít na každém kole (tj 4x letní a 4x zimní)... nechtěl bych to ani zadarmo. Prý sa to dá oscať tím, že všechny 4 demontuješ z kol a namotuješ do rezervy, co vozíš v kufru, takže je ten přijímač v kufru "vidí" a na palubce ti nesvítí porucha. Nebo je prostě vyhodíš a překoduješ BC, aby chyba nesvítlila.
Někde na dýfensovi nebo kde to bylo velmi dobře rozborováno, jak drahá tahle píííčovina provozně je.
Někde na dýfensovi nebo kde to bylo velmi dobře rozborováno, jak drahá tahle píííčovina provozně je.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
U gm nejde ani vymenit baterka a ani to nejde wochcat pres diagnozu.. Proste jak se to vybije tak se meni komplet za dvapul bez dph.. A pitomy ventilek co v sobe ma zavit na heftnuti toho cidla stoji petikliste..
Re: BMW Divize
RDC vypnout jde, ale zalezi na tom, na jakem aute.. kdybych nebyl linej, tak uz si to vypnu, ale u sebe to nemam nijak agresivni, jen se mi na palubaku ukaze hlaska po 10km a zmizi, nic nesviti, takze na to z vysoka kaslu
Re: BMW Divize
Ze je radenie v sportovom rezime menej komfortne nic nemeni na tom ze je maximalne efektivne a rychle. Neexistuje clovek co to dokaze rychlejsie. Jedno ci sa radi hore alebo dole. Pokial sa pri aute riesi v prvom rade rychlost, manual je uplne mimo misu.Bond007 píše:Vsechno sport rezimy: passat 3,2, m3 f80,911 carrera gts 991.. A par dalsich na ktery si ted nevzpomenu911T píše:Neviem si dost dobre taku situaciu predstavit. Aky konkretny automat a v akom rezime sa takto sprava?Bond007 píše: Jsi si jisty ze i pri akcni jizde za za zhorsenych podminek kdy ti kazdy prerazeni skube autem a motor se pere s prevodovkou?
Re: BMW Divize
Co vim, tak ZF8 v BMW skube ve sportovnim rezimu schvalne, aby to navodilo pocity z razeni sekvencni prevodovky ve sportovnim aute, coz je dle myho nazoru kravina na ntou...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: BMW Divize
To je protože když řadí se sekvencí správně a je správně nastavené odpojování tak je škubání minimální
Re: BMW Divize
Mam to v m3 a za rok a pul zadny ptoblem... Zima leto mam stejny rafky.. Proc to resis?ExFun píše:Mně to ukazuje tlak každé pneu v psi/bar. Po foukání nemusím resetovat, prostě si to změří novou hodnotu. To by asi čidlo ABS samo nezvládlo.
Je tam nějaké úskalí při výměně pneu, nebo to zvládne vyřešit každý pneuservis?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Kecy.. Kaslu na komfort, ale jde mi o fyziku.. Kdyz ti skube auto pod brzdama pri kazdym prerazeni, mas problem se stabilitou...a radit i rucne v radech desetin vteriny jde taky...911T píše:Ze je radenie v sportovom rezime menej komfortne nic nemeni na tom ze je maximalne efektivne a rychle. Neexistuje clovek co to dokaze rychlejsie. Jedno ci sa radi hore alebo dole. Pokial sa pri aute riesi v prvom rade rychlost, manual je uplne mimo misu.Bond007 píše: Vsechno sport rezimy: passat 3,2, m3 f80,911 carrera gts 991.. A par dalsich na ktery si ted nevzpomenu
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
911T: Vicemene jsem pochyboval podobne jako ty... Nez me svezli mistni piloti - podle medii pirati bez respektu, vrazi malych deti. Automat pri ostre jizde nema vubec sanci. Mistrovsky rizeny manual je naprosta bomba a preju vsem pochybovacum zazit jizdu s nekym, kdo opravdu umi řadit. I tobe, zmenil bys nazor. Maximalne rychle a efektivni razeni jsem zazil s MMirou a Bondem, timto chlapcum diky a tesim se na dalsi zazitky a ukazky teorie v praxi. Myslim si, ze kdo nezazil, neuveri
Mirek
Re: BMW Divize
diky za pochvalu, ja se ale nepovazuju za uplne super jezdce schopneho bleskovych razeni. hlavne hladke podrazovani pri plnych brzdach mi nejde.
souhlasim ale s nazorem, tvrzeni o rychlosti automatu vychazi jen z neschopnosti ridicu. poustet se do debaty ale nechci, je to milionkrat vymlacena slama.
souhlasim ale s nazorem, tvrzeni o rychlosti automatu vychazi jen z neschopnosti ridicu. poustet se do debaty ale nechci, je to milionkrat vymlacena slama.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou