BMW Divize
Re: Fabia III
eee, dyžtak musle jet aspoň 90% plynu, neli víc.... X6M50d má tabulové kilo nějak 5,5 nebo 5,7s či tak nějak a brambor měl před zkracováním kilo za 6,1
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27862
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia III
0-100 bude asi vyrovnané, ale v pružném zrychlení bude mít lepší nástup a víc Nm než 316i...coby atmo. Podle mne to nebyl moc střelec. Sic nemám 3.0d 3xturbo od BMW, ale mám velmi podobný výkon a 16i v čemkoliv nemá nejmenší šanci, když si chci hrát...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Fabia III
jj, to je pravda, pružné zrychlení má 50d úžasné
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Máte někdo zkušenost s doděláním tempomatu do Z4 3,0i r. v. 4/2003?
Na netu jsem našel různé názory:
1) Je tam kabeláž a vše potřebné => koupit a nainstalovat páčku a funguje to.
2) Musí se koupit kit i s kabeláží a vše dodělat.
Na netu jsem našel různé názory:
1) Je tam kabeláž a vše potřebné => koupit a nainstalovat páčku a funguje to.
2) Musí se koupit kit i s kabeláží a vše dodělat.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: Fabia III
X6 M50d - 2260 kg; 280 kW; 8,07 kg/kW
330i E92 - 1535 kg; 190 kW; 8,08 kg/kW
Vysledek? 380k X6 jede hur nez 300k hatch podobne hmotnosti a velikosti jako E92.
330i E92 - 1535 kg; 190 kW; 8,08 kg/kW
Vysledek? 380k X6 jede hur nez 300k hatch podobne hmotnosti a velikosti jako E92.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Fabia III
Ac nerad, musim rict ze bohuzel podobne vykonna atmo r6 proti oturbene 2.0 podobneho vykonu proste nejede...ctrl_j píše:X6 M50d - 2260 kg; 280 kW; 8,07 kg/kW
330i E92 - 1535 kg; 190 kW; 8,08 kg/kW
Vysledek? 380k X6 jede hur nez 300k hatch podobne hmotnosti a velikosti jako E92.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Fabia III
Reaguju se zpožděním od dvou sekund do několika let.... v tymto přypadku to bylo si 24hodin....
už sem tu raz psal o srovnání dynamiky NA třílitru a M50d... v létě 2013 - a bylo to o m4Zlikovi
už sem tu raz psal o srovnání dynamiky NA třílitru a M50d... v létě 2013 - a bylo to o m4Zlikovi
pavproch píše:sem fčera poměřoval davida s goliášem.... v rámci vyjížďky sem si řek, že sem už dlůůůho nebyl na bystřičce.... hned na výjezdu z rožnova směr bystřice sem se zařadil za X6 M50d.... celou cestu přes leskovec na bystřice a dál na bystřičku sa ně snažil setřást a já ho předjet..... ani guvno..... rozdíl v dynamice byl tak málo na straně davida, že sem goliáše prostě nedal...
a automobile database.com to potvrzuje i papírovými údaji....
a pak že se těm papírovým údajům o dynamice nedá věřit....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fabia III
Ta X6 50d na videu mi přijde extrémně zpomalená na skoro 400 koní, 160 km/h za 15 sekund by dal i Golf GTI, M550d z af videa letěla o několik tříd jinak.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Fabia III
To je porad dokola. 560 koni, 0-80 za 20 sekund. Proc? - protoze je to ve Scanii. M550d je rychlejsi proc? - protoze ma o tri metraky min a mensi jizdni odpory.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Fabia III
Popravdě jsem myslel že ta auta jsou stejně těžká, ale i tak je ten dynamický rozdíl až moc velký. M550d 0-160 cca 10s, X6 50d cca 15. Aerodynamika v tom v těchhle rychlostech nemůže udělat takovou paseku, možná váhový rozdíl bude ještě větší než udávaných 15%.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe