BMW Divize
Re: BMW Divize
jo, furt je to o nezanedbatelných 600 míň než ///M3
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Akorat me prekvapuje ze tam neni zadna hmotnostni uspora.
M2 - 1570 kg
M4 - 1572 kg
(M235i - 1455 kg)
M2 - 1570 kg
M4 - 1572 kg
(M235i - 1455 kg)
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: BMW Divize
asi dusledek pouziti CF/hliniku u M4
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
spíš snahy o to, aby náhodou ///M2 nebyla rychlejší než ///M3 a 4
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
to je jasný, ale u F80 se celkem dost snažili stlačit váhu dolů.pavproch píše:spíš snahy o to, aby náhodou ///M2 nebyla rychlejší než ///M3 a 4
Stará jednička kupé taky nevážila o mnoho míň než e92
Re: BMW Divize
M̶1̶ 1M coupe ma udavanou uplne stejnou hmotnost - 1570 kg.
Naposledy upravil(a) ctrl_j dne čtv 14 led 22:28, celkem upraveno 1 x.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: BMW Divize
Odlehceni M4 rozumim, nicmene:
M2 - 5,77 kg/kW
M235 - 6,06 kg/kW
Neodlehcene 435i coupe ma 1585 kg, tedy jen o 15 kg vic nez M2. Sedan 340i pak 1605 kg.
= M2 je tezke
M2 - 5,77 kg/kW
M235 - 6,06 kg/kW
Neodlehcene 435i coupe ma 1585 kg, tedy jen o 15 kg vic nez M2. Sedan 340i pak 1605 kg.
= M2 je tezke
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: BMW Divize
v tom se shodneme
na druhou stranu je na chlup stejne tezka jako M3 e46
na druhou stranu je na chlup stejne tezka jako M3 e46
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Tak vaha nebude vsechno, v plno recenzich psali o nove M3/M4, ze pusobi tezce pritom ji odlehcili a naopak vcera jsem koukal na recenze clk63 amg BS (kua to je kara) a to naopak vsude chvali za super jizdni vlastnosti, pritom vazi 1,75t ...
Rek bych, ze M2 bude diky kratsimu rozvoru pusobit agilneji nez M4
Rek bych, ze M2 bude diky kratsimu rozvoru pusobit agilneji nez M4