Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Tak jsem doufal ze ty reci Mercedesu jsou v rovine „mozna nekdy“ a ted koukam ze VW bere FAP pro zazehove motory jako hotovou vec.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
Já jsem hlavně myslel, že problém s pevnými částicemi vyřešili tím, že dali do nových TSI kombinaci nepřímého a přímého spalování.
Re: Volkswagen obecne
To maji jenom EA888 motory. A neni to tam kvuli casticim, ale efektivite v rozdilnych pasmech otacek motoru + pomuze proti karbonovym usadam.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
Takze FAP maji vsechny dnes vyrabene TSI v VW?
Re: Volkswagen obecne
Nie, nemaju to ziadne
Re: Volkswagen obecne
Je potreba umet odlisit cas pritomny od casu budouciho…TomZ píše:Takze FAP maji vsechny dnes vyrabene TSI v VW?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
To s tím usazováním karbonu vím, ale měl jsem právě za to, že přímý vstřik v nízkých otáčkách je to, co emituje pevné částice a tímto to bylo vyřešeno. Ale nejspíš tomu tak není. Dík za upřesnění.ctrl_j píše:To maji jenom EA888 motory. A neni to tam kvuli casticim, ale efektivite v rozdilnych pasmech otacek motoru + pomuze proti karbonovym usadam.
Re: Volkswagen obecne
Mensi produkce pevnych castic bezpochyby bude sekundarni efekt, ale pochybuji ze to bylo primarnim cilem.
A je to skoro urcite naopak - v nizkych rpm neprimy vstrik, ve vysokych primy.
A je to skoro urcite naopak - v nizkych rpm neprimy vstrik, ve vysokych primy.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
Píšu rychleji, než myslím. Samozřejmě jsem myslel nepřímý vstřik v nízkých otáčkách...