vis ze většinu svých zivotnich problemu si zpusobujes sam? ale misti poradnyho baraku postavit plechovou boudu ti nevadipavproch píše:@007: mac je promě něco jappko nebo spořitelna, ElonM či komunista - ani ruku nepodat, ani kolo neopřít
BMW Divize
Re: BMW Divize
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
@retron: jo, je to tak, minulý týden v Říši sem nepotkal ani jednu 3GT
@007: jo, sem si toho vědom a sem na to hrd...
@007: jo, sem si toho vědom a sem na to hrd...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
4GC podle mych kratkych zkusenosti taky není zadna pecka...retron píše:souhlas, než 3GT to už radši 4GC, i Němcum co jsem koukal cestou na Frankfurt se líbí víc než normální trojka podle jejich počtu na silnici i na autech na auta
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
no to neni, ale když už někdo potřebuje 4 dveře a exterier klasický trojky se mu nelíbí, tak je z těch derivátů 4GC ještě nejschůdnější
Re: BMW Divize
A co přece jen Mustanga?pavproch píše:@radakce: námět na článek "Které automobilky v dnešní zvrácené době ještě nabízí klasickou koncepci motor vpředu (podél) + poháněná zadní náprava (ideálně v kombinaci s MT)"...
Re: BMW Divize
@vK: mno, daily si představuju poněkud jinak...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
....podle zhlédnutého testu speciál pro puberťáky. Zadýmovací zařízení na BVP bylo řešeno lépe.
Re: BMW Divize
Na ledu?pavproch píše:např. zatáčkovitou I/56 okolo šnaců dám s drive mnohem rychleji, přesněji a jistěji než s RWD (se kterých si nicméně přitom užiju větší zábavu).... takže imho (aspoň tedy v případě gen 91 a e89) xDrive výrazně PŘISPÍVÁ ke stabilitě a jistotě jízdy (a ubírá radosti, to jo)
RWD
Re: BMW Divize
Hele a co tohle řešení? opravdu klasická koncepce, kolo i lyže dáš na střechu a zároveň zjistíš, kteří obchodní partneři si Tě opravdu váží
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
normální 3er je malá. S Passatem, M6, je srovnatelnější GT než 3 touring. Že GT stojí na pro Čínu o 20cm prodlouženém podvozku vím, to může být příčina ne skvostných jízdních vlastností, ale motor, materiály, výbava je s 3er shodná
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek