BMW Divize
Re: BMW Divize
nepotřebuju 4x4 a ani ho nechci, ale Alltrack verze se mi líbí o hodně víc než normální kombi...
S tou cenou to není tak hrozné. Realita je jiná než konfigurátor. V konfigurátoru byl základní Alltrack s mýma příplatkama za 1,125 a hned první cenovou nabídku jsem dostal na 900..
Nevím, snažím se k tomu přistupovat nezaujatě. 3GT se mi opravdu hodně líbí na papíře, ale to auto nemá hodnotu. Připlácí se za všechno a příplatky jsou až nechutné. Stejně vybavená 3GT, jako Passat bude stát takových 1,6 a to tam ani nebude všechno a pak přijde realita - bezrámová okna se začnou ozývat už v 80km/h, od kol jde taky dost hluku (za to IMHO můžou RFT, které by okamžitě musely jít pryč), předváděčky s 20.000km už vevnitř vržou, 2.0d je 2.0TDI naprosto deklasován, 2.0d může být úsporný, ale chod má hrubší než můj starý MB, interiér nejen vrže ale ve 20.000km působí opotřebovaně.
Jak to celé dopadne nevím, teď budu hrát o čas a čekat jak se bude vyvíjet dieselgate, protože mám obavy, že zvýší spotřební daň na naftu, diesely daňově i administrativně (emisní zóny) znevýhodní a byl by to cca. 1mio utracený za budoucí průser.
Každopádně jsou zajímavé představy a realita. Staticky je Mondeo hodně zajímavé, jízdně ve verzi 4x4 to je slon v porcelánu, myslím, že za to bude moct 4x4, ještě ho vyzkouším jako FWD. Pozitivně překvapila V60. Mazda 6 má supr benzín, podvozkově jsem čekal trochu víc komfortu (jel jsem s ní před V60). A5 měla IMHO nevyvážené PZ kolo, takže drněla, pokud si to odmyslím, tak to není řidičské auto, ale jinak není moc co vytknout, tedy kromě debility u VW group, kdy automaticky nepouští přední senzory a musí se zapnout manuálně. Staticky vyzkoušeny Passat a SuperB a jak jsou často srovnávány, tak staticky hraje každé auto úplně jinou ligu. SuperB je levná "čínská" kopie. Nové C-klasse mě jednou zklamalo a jednou nadchlo (standardní vs. komfortní snížený podvozek, Avandgarde vs. Exclusive interiér).
S tou cenou to není tak hrozné. Realita je jiná než konfigurátor. V konfigurátoru byl základní Alltrack s mýma příplatkama za 1,125 a hned první cenovou nabídku jsem dostal na 900..
Nevím, snažím se k tomu přistupovat nezaujatě. 3GT se mi opravdu hodně líbí na papíře, ale to auto nemá hodnotu. Připlácí se za všechno a příplatky jsou až nechutné. Stejně vybavená 3GT, jako Passat bude stát takových 1,6 a to tam ani nebude všechno a pak přijde realita - bezrámová okna se začnou ozývat už v 80km/h, od kol jde taky dost hluku (za to IMHO můžou RFT, které by okamžitě musely jít pryč), předváděčky s 20.000km už vevnitř vržou, 2.0d je 2.0TDI naprosto deklasován, 2.0d může být úsporný, ale chod má hrubší než můj starý MB, interiér nejen vrže ale ve 20.000km působí opotřebovaně.
Jak to celé dopadne nevím, teď budu hrát o čas a čekat jak se bude vyvíjet dieselgate, protože mám obavy, že zvýší spotřební daň na naftu, diesely daňově i administrativně (emisní zóny) znevýhodní a byl by to cca. 1mio utracený za budoucí průser.
Každopádně jsou zajímavé představy a realita. Staticky je Mondeo hodně zajímavé, jízdně ve verzi 4x4 to je slon v porcelánu, myslím, že za to bude moct 4x4, ještě ho vyzkouším jako FWD. Pozitivně překvapila V60. Mazda 6 má supr benzín, podvozkově jsem čekal trochu víc komfortu (jel jsem s ní před V60). A5 měla IMHO nevyvážené PZ kolo, takže drněla, pokud si to odmyslím, tak to není řidičské auto, ale jinak není moc co vytknout, tedy kromě debility u VW group, kdy automaticky nepouští přední senzory a musí se zapnout manuálně. Staticky vyzkoušeny Passat a SuperB a jak jsou často srovnávány, tak staticky hraje každé auto úplně jinou ligu. SuperB je levná "čínská" kopie. Nové C-klasse mě jednou zklamalo a jednou nadchlo (standardní vs. komfortní snížený podvozek, Avandgarde vs. Exclusive interiér).
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
@radakce: námět na článek "Které automobilky v dnešní zvrácené době ještě nabízí klasickou koncepci motor vpředu (podél) + poháněná zadní náprava (ideálně v kombinaci s MT)"...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Mně nějak čteš myšlenky. Chtěl jsem to včera naklepat do výběrových podmínek Autoscoutu24 a nemaj na to kolonku.
Tak nějak vybíráme stejně, akorát já hypoteticky a navíc tak 10 let starý vrak, zatímco ty očucháváš novotu.
Inu tak se liší kapitalista a jeho pucflek. Nu což, svět musí být pestrý. A heč, já mám nakonec větší výběr.
Tak nějak vybíráme stejně, akorát já hypoteticky a navíc tak 10 let starý vrak, zatímco ty očucháváš novotu.
Inu tak se liší kapitalista a jeho pucflek. Nu což, svět musí být pestrý. A heč, já mám nakonec větší výběr.
Re: BMW Divize
to budes muset počkat, nez to budou mit odkud okopírovatpavproch píše:@radakce: námět na článek "Které automobilky v dnešní zvrácené době ještě nabízí klasickou koncepci motor vpředu (podél) + poháněná zadní náprava (ideálně v kombinaci s MT)"...
exsranda: hele, ono je to taky z casti tim, ze si vybíráš debilni varianty u BMW...3GT je otresny auto ve všech smerech, zprasenina... standardni 3er mi prijde vyrazne lepsi.. proto nechapu proc to srovnavas s normalnima autama...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
@bond: bingo!
@honza: kapitalista taky hypoteticky (bo staví fabryku, tak nenisu na píííčoviny)
@honza: kapitalista taky hypoteticky (bo staví fabryku, tak nenisu na píííčoviny)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
offtopič @honza: ditto v pičítačích... vyhlížím nový pracovní nástroj (noťas): portabilita, SSD, matný NEdotykový NEširokoúhlý displej a W7.... tohle už neska vlastně neseženeš...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
krom matnyho displeje to mam macbook pro 13"pavproch píše:offtopič @honza: ditto v pičítačích... vyhlížím nový pracovní nástroj (noťas): portabilita, SSD, matný NEdotykový NEširokoúhlý displej a W7.... tohle už neska vlastně neseženeš...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
D3, Lexus, Infiniti, Jaguar…pavproch píše:@radakce: námět na článek "Které automobilky v dnešní zvrácené době ještě nabízí klasickou koncepci motor vpředu (podél) + poháněná zadní náprava (ideálně v kombinaci s MT)"...
Naposledy upravil(a) ctrl_j dne ned 18 říj 20:20, celkem upraveno 1 x.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: BMW Divize
souhlas, než 3GT to už radši 4GC, i Němcum co jsem koukal cestou na Frankfurt se líbí víc než normální trojka podle jejich počtu na silnici i na autech na auta
Re: BMW Divize
@007: mac je promě něco jappko nebo spořitelna, ElonM či komunista - ani ruku nepodat, ani kolo neopřít
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.