BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2529
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: BMW Divize

Příspěvek od Brus »

PP: zdálo se mi to, nebo máš 3er nějaké snížené?
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

jo, mám...

cituju z bmbw klubu
pavproch píše:tady máš pro představu, jak vypadá e91 snížená vepředu asi 30-35 mm, vzadu o 25mm (štelovák kW V1)

Obrázek
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od doriftonigga »

Takhle zhruba sedí E91 na M podvozku.

Jak jsou na tom KWčka po roce nebo jak dlouho to máš? Já jsem po měsíci a něco s V2 spokojen.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

V1 mají za sebou asi 25kkm @ 6 měsíců.... prozatím, zdá, sa dobrý.... tlumiče tlumičujou a sedí/drží to dobře.... ale .... už aji na e90post o tym psali a já to můžu potvrdit - charakteristika tlumičů KW V1 je strašně závislá an venkovní těplotě, při mínus teplotách je to jak prkno, při plus 35 měkké jak sračka.... příště pudu rači do bilštajna, ten prý není tak těplotně závislý
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

pavproch píše:jo, mám...

cituju z bmbw klubu
pavproch píše:tady máš pro představu, jak vypadá e91 snížená vepředu asi 30-35 mm, vzadu o 25mm (štelovák kW V1)

Obrázek
Senzacni kombi, ty kola tomu paradne sednou, jeste by to chtelo gulu a zaprahnout vozik se Z4 upravenou na zavodnicku :-))

Je nejaka vyhoda kw v1 oproti koni sport kit (ma nastavitelny odskok).

Jinak dnes na ecce mensi test proti mustangu gt, v zatackach to moc nejelo a na rovince to taky neujizdelo (ale moc rychle sme nejeli, jen kousek nad vytocenou trojku tj. 90km/h ;-)))
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

koni neznám, takže nevím...

tady s tím sníženým stěhovákem sem zcela čerstvě mezi palačovem a Lešnou (parádní zatáčka as kvělý asfalt, místní znají) taky uštval jedneho mustanga GT až k pláči..... mají to nějaké scíplé ty mustangy či co....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od x2005 »

Tady pán vyměnil 130i preFL za FoFo1 RS a prý si polepšil. Já vím, že FoFo1 RS bylo tak trochu zjevení ve své době. Ale dnes? A ten interiér....... Tak se chci zeptat místních BMW fans, zda opravdu FoFo1 RS jezdí líp než BMW 130i?

odkaz na článek: http://www.autoweb.cz/ford-focus-rs-2002-2003/
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5755
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Focus má určitě tuhý podvozek, tak se nedivím, že projede zatáčku rychleji, než univerzál BMW. Ještě jsem nepochopil, jak se montáž samosvoru dotkne originálního stavu. Zájemce o koupi, určitě jako první začne rozdělávat vnitřnosti, jestli tam není něco neoriginálního...

Ale já se v tom nikdy ani nevezl, třeba je fakt tak dobrý, že bych šel měnit taky :D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Neslo na 130i origo hodit jen 205 predek /225 zadek? To tomu taky moc neprida ...
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Spectral »

Já věřím, že FoFo 1 RS je úžasné auto. Jednu dobu jsem si ho taky chtěl koupit, ale v okolí žádný nebyl a bohužel jsem v něm ani nikdy nejel.

Onen pán má (z mého pohledu) zvláštní nutkání ponechat auto ve striktně továrním stavu, a jak už i zde na fóru zaznělo, stotřicítka nějaké mouchy z výroby má. Autor píše k nedostatkům 130i:
chybí mu lamelová špéra, nemá M podvozek, podle TP na něj nemůžu dát širší zadní pneu, dozadu si sedne pouze beznohý...
Čili známé bolesti, které jsou ovšem řešitelné, a po jejich odstranění je 130i fenomenální (až na to místo vzadu, že). Zajímalo, jak by autorovo porovnání dopadlo, kdyby místo zcela sériového auta jezdil s patřičně upravenou 130i, tj. se samosvorem, na kompletně jinak odladěném podvozku, na širokých pneu...

Tak jako tak si myslím, že Focus 1 RS bylo určitě surovější (ostřejší) náčiní, než 130i, takže věřím silnějším zážitkům.
:ar!
Odpovědět