BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

// Precti si radeji SZ - pj
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

HondaMan píše:V tom případě nemám jinou možnost v oblasti automobilismu Tě musím označit za BFU :-P
Jakákoliv nálepka mi nedělá problém.

2.0FSI
+ hodně točil
+ nahoře jel adekvátně výkonu
- žral jak prokopnutý
- vůbec netáhl
- N98 jako primární

A pak je věcí každého, zda to, že se dá velmi vytočit je pro něj vůbec +. Vzhledem k tomu, jak mrtvý byl ve spodních otáčkách a musel se proto točit, pásmo využitelných otáček bylo ač papírově široké, reálně dost úzké. Ten motor byl takové TDI naopak. Kdyby dokázal táhnout od nižších otáček, tak ani neceknu, ale adorovat ho jen a pouze kvůli tomu, že má vysoko položenou špičku výkonu :-o Nic jiného ten motor neměl. Alespoň jsem to u něj nenašel.
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

2,0 FSI 110 kW - Seat leon 0-100 za 8,5 s ... to mi zrovna jako "vubec netahl" nepripada
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

táhnout vs výkon

A asi by to debatu o turbo vs. atmo chtělo oddělit od BMW divize

// Neco s tim provedeme, podle toho, kam se to vyvine :) Ono to neni vylozene turbo vs. atmosfera... - pj
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Akcie 2,0 FSI posilala dolu jen hmotnost, jinak je to vyborny motor. Jel jsem s nim nedavno v Golfu 3D, coz je relativne lehke auto, a choval se velmi dobre. Kdyby byl v aute jeste o par set kg lehcim...

V Octavii Combi uz to s nim bylo tak tak a ve 4x4 uz byl docela nepresvedcivy. Podobna atmosfera v 1,5tunovem aute tezko zaujme. Ale presne o tom jsem pred chvili psal.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Mr.Semtex
Pan Řidič
Příspěvky: 234
Registrován: čtv 17 úno 09:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od Mr.Semtex »

Ehmm.. Takže to byl vlastně skvělý motor, který jenom nebyl určen do auta? :-?
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

Já ho jezdil s AT, což může být základ odlišnosti pohledů.
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

ExFun píše:táhnout vs výkon

A asi by to debatu o turbo vs. atmo chtělo oddělit od BMW divize

// Neco s tim provedeme, podle toho, kam se to vyvine :) Ono to neni vylozene turbo vs. atmosfera... - pj
tahnout vs. vykon - ma to vykon a to, ze to tahlo dokazuje dynamika daneho vozu, ktera je na vahu vozu a vykon nadprumerna jak v pasmu 0-100, tak 0-200 tak v pruznosti, viz. test na AR.
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

ExFun píše:Já ho jezdil s AT, což může být základ odlišnosti pohledů.
no to samozrejme drtive meni pohled na motor, kdyz ho ubije prevodovka.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4092
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od HondaMan »

Ex: Také občas jezdím "dvoutunovým" SUV se 150Hp atmosférou a automatem a nedávám na to kudy chodím. Když si ten motor projedeš s manuálem, začne se chovat úplně jinak :-)
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Odpovědět