BMW Divize
Re: BMW Divize
// Precti si radeji SZ - pj
Re: BMW Divize
Jakákoliv nálepka mi nedělá problém.HondaMan píše:V tom případě nemám jinou možnost v oblasti automobilismu Tě musím označit za BFU
2.0FSI
+ hodně točil
+ nahoře jel adekvátně výkonu
- žral jak prokopnutý
- vůbec netáhl
- N98 jako primární
A pak je věcí každého, zda to, že se dá velmi vytočit je pro něj vůbec +. Vzhledem k tomu, jak mrtvý byl ve spodních otáčkách a musel se proto točit, pásmo využitelných otáček bylo ač papírově široké, reálně dost úzké. Ten motor byl takové TDI naopak. Kdyby dokázal táhnout od nižších otáček, tak ani neceknu, ale adorovat ho jen a pouze kvůli tomu, že má vysoko položenou špičku výkonu

Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
2,0 FSI 110 kW - Seat leon 0-100 za 8,5 s ... to mi zrovna jako "vubec netahl" nepripada
Re: BMW Divize
táhnout vs výkon
A asi by to debatu o turbo vs. atmo chtělo oddělit od BMW divize
// Neco s tim provedeme, podle toho, kam se to vyvine
Ono to neni vylozene turbo vs. atmosfera... - pj
A asi by to debatu o turbo vs. atmo chtělo oddělit od BMW divize
// Neco s tim provedeme, podle toho, kam se to vyvine

Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
Akcie 2,0 FSI posilala dolu jen hmotnost, jinak je to vyborny motor. Jel jsem s nim nedavno v Golfu 3D, coz je relativne lehke auto, a choval se velmi dobre. Kdyby byl v aute jeste o par set kg lehcim...
V Octavii Combi uz to s nim bylo tak tak a ve 4x4 uz byl docela nepresvedcivy. Podobna atmosfera v 1,5tunovem aute tezko zaujme. Ale presne o tom jsem pred chvili psal.
V Octavii Combi uz to s nim bylo tak tak a ve 4x4 uz byl docela nepresvedcivy. Podobna atmosfera v 1,5tunovem aute tezko zaujme. Ale presne o tom jsem pred chvili psal.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Ehmm.. Takže to byl vlastně skvělý motor, který jenom nebyl určen do auta? 

Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x
Re: BMW Divize
Já ho jezdil s AT, což může být základ odlišnosti pohledů.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
tahnout vs. vykon - ma to vykon a to, ze to tahlo dokazuje dynamika daneho vozu, ktera je na vahu vozu a vykon nadprumerna jak v pasmu 0-100, tak 0-200 tak v pruznosti, viz. test na AR.ExFun píše:táhnout vs výkon
A asi by to debatu o turbo vs. atmo chtělo oddělit od BMW divize
// Neco s tim provedeme, podle toho, kam se to vyvineOno to neni vylozene turbo vs. atmosfera... - pj
Re: BMW Divize
no to samozrejme drtive meni pohled na motor, kdyz ho ubije prevodovka.ExFun píše:Já ho jezdil s AT, což může být základ odlišnosti pohledů.
Re: BMW Divize
Ex: Také občas jezdím "dvoutunovým" SUV se 150Hp atmosférou a automatem a nedávám na to kudy chodím. Když si ten motor projedeš s manuálem, začne se chovat úplně jinak 

Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.