Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

Vroom: Zvlastni :) Ja nerikam, ze z aut nemam zadny vizualni dojem, to mam, treba zrovna Z3MC je pro me krasne auto. Ale kdyz sedim za volantem a ridim, vnimam jen jak se s nim jezdi. Urcite se muzeme bavit o tom, jestli z funkcniho hlediska neexistuje stejne dobre auto, ktere lepe vypada, pak je ot jiste plus, ale zrovna 130i je tak specificka, ze zadne jine takove auto neni. Takze pokud se nekomu dobre ridi zrovna to, je to pro nej to nejneobycejnejsi auto pod sluncem :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1691
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od vasco »

Už jsme dost OT, ale 130i je náhodou nádherné a nevšední auto. Tohle je pro mě jednička snů - nejkrásnější mezi ostatními BMW její generace...
Obrázek
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2651
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

vasco píše:Už jsme dost OT, ale 130i je náhodou nádherné a nevšední auto. Tohle je pro mě jednička snů - nejkrásnější mezi ostatními BMW její generace...
Moc pekny, ale k dokonalosti tomu chybi predni naraznik z coupe, ktery je imo o dost lepsi ac se lisi jen v detailech
Obrázek
i kdyz mozna uplne nej je performance :)
Obrázek
A at nejsem uplne OT tak pridam par obrazku porsche. (vim, ze na obrazcich je RUF ;) )
Obrázek
Obrázek
btw co by ste chteli radsi 993, nebo 997, ktera je modernejsi :)
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od d1.8t »

pjanda píše: A co 350/370Z?
Sice se občas na 350Z mrknu, ale těch cca 1560kg, mě vždycky spolehlivě odradí. Ne ani tohle není cesta. Radši uberu koně než abych přidával váhu. Absolutní výkon pro mě není klíčový. Co je pro mě důležitý je poměr výkon/váha kvůli zrychlení v nízkých a středních rychlostech. Přes 200 jezdim minimálně. Takže v principu když budu chtít auto s 200k/t, vždy dám přednost autu s 200k a 1t hmotnosti před autem 300k a 1,5t.

Co se show týká, vždy jsem vlastnil sleepery na kterých není moc poznat jak jedou (Swift GTi, Cupra 1.8t, Sunny GTi), tahle filozofie mi i vyhovuje a nemám problém v ní pokračovat dál. Nemám potřebu aby mě auto okouzlovalo svým designem. Přemýšlení o autech typu Z4 coupe, Boxster S, S2K souvisí spíš s myšlenkou vyzkoušet něco sportovnějšího než jsou HH nebo trojkový sedan. Namyslím ani tak číslama jako celkovým projevem.
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od d1.8t »

btw co by ste chteli radsi 993, nebo 997, ktera je modernejsi :)
993 RS

Obrázek
RWD
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od KoPP »

První RS bych chtěl úplně nejraději. Ve žlutý a s modrým psaním :)
Slow and serious
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od beaumont »

pjanda píše:Vroom: Zvlastni :) Ja nerikam, ze z aut nemam zadny vizualni dojem, to mam, treba zrovna Z3MC je pro me krasne auto. Ale kdyz sedim za volantem a ridim, vnimam jen jak se s nim jezdi. Urcite se muzeme bavit o tom, jestli z funkcniho hlediska neexistuje stejne dobre auto, ktere lepe vypada, pak je ot jiste plus, ale zrovna 130i je tak specificka, ze zadne jine takove auto neni. Takze pokud se nekomu dobre ridi zrovna to, je to pro nej to nejneobycejnejsi auto pod sluncem :)
Já teda musím u auta pro radost MILOVAT i to, jak vypadá a taky mi musí být přinejmenším sympatická jeho značka. Pokud mi auto nic neříká vzhledově, tak bych si ho jako víkendovku nekoupil. Totéž kdyby některá značka kterou opravdu nemusím (řekněme některá japonská nebo korejská) vyrobila jinak dokonalé auto, asi bych si ho nekoupil. :-??
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

d1.8t píše: Sice se občas na 350Z mrknu, ale těch cca 1560kg, mě vždycky spolehlivě odradí. Ne ani tohle není cesta. Radši uberu koně než abych přidával váhu. Absolutní výkon pro mě není klíčový. Co je pro mě důležitý je poměr výkon/váha kvůli zrychlení v nízkých a středních rychlostech. Přes 200 jezdim minimálně. Takže v principu když budu chtít auto s 200k/t, vždy dám přednost autu s 200k a 1t hmotnosti před autem 300k a 1,5t.

Co se show týká, vždy jsem vlastnil sleepery na kterých není moc poznat jak jedou (Swift GTi, Cupra 1.8t, Sunny GTi), tahle filozofie mi i vyhovuje a nemám problém v ní pokračovat dál. Nemám potřebu aby mě auto okouzlovalo svým designem. Přemýšlení o autech typu Z4 coupe, Boxster S, S2K souvisí spíš s myšlenkou vyzkoušet něco sportovnějšího než jsou HH nebo trojkový sedan. Namyslím ani tak číslama jako celkovým projevem.
Rozumim. U me idealni auto musi umet oboji, tj. zvladat aktivni pomalou i velmi rychlou jizdu. To treba 911 umi velmi solidne, jakkoli znam auta mrstnejsi pri nizkych i stabilnejsi pri vysokych rychlostech. Je to zkratka takovy dobre snesitelny kompromis.

Jinak samozrejme, dobre sportovni kupe nabidne trochu jiny pozitek z jizdy nez ostry hatchback, mne jen nevonelo vnimani "neni dost zajimave proto jak vypada", to pro me z vyse zminenych duvodu moc relevantni neni. Zrovna 130i vs. Z4 se stejnym motorem jsou dost jina auta, presto jsem vzdy rikal, ze davam prednost 130i prave proto, ze neoslnuje vizualne, ale jizdne :)

A co si budeme povidat, kdyz uz mate 250 nebo 350 koni, je to dost na to, abyste pri jejich optimalnim vyuziti byl rychlejsi nez naprosta vetsina ostatnich ridicu libovlne sportovnich aut. Treba ani vylet na Nordschleife, kde schazi "sebranka" narocnejsich ridicu, neukaze neco jineho. Kdyz tam budete jezdit pilu se 130i, narazite na tri rychlejsi ridice za den. Proto je pro me vzdy dulezita "zvladnutelnost dostupneho vykonu", tj. jak komu nejake auto sedne. Mne zrovna 130i sedla velmi a proto jsem s ni byl velmi rychly, nekdy az prilis ;)

Ale to uz jsem zase daleko od tematu :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

Trochu vice k tematu: Kdyby si snad nekdo chtel nakonfigurovat nejzajimavejsi Porsche posledni doby, pak voila :)

http://www.autoforum.cz/bleskovky/porsc ... or-spusten

Upozornil bych na pasaz :)
Bez příplatku jsou k dispozici též odlehčené halogenové světlomety, které ušetří přibližně 6 kg hmotnosti oproti standardním bi-xenonovým (a pak že xenony nic neváží...)
Parkrat jsme v minulosti resili, jestli jsou xenony dostatecne sportovni volba ;) A zda se, ze nejsou ;) Porche i primo v konfiguratoru vysvetluje, co vsechno halogeny nemusi mit...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Bond007 »

nj, na NS je opravdu zajimava podivana... spousta vytunenych porsche a pod a potom tamm prijede seriova Z06 a s obrym ridicem mizi prakticky uplne vsemu... a pritom stoji pulku toho co 911 turbo
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Odpovědět